Gepost door: Datum: 27/03/2012 15:00 Quote: Nee, die mis ik niet; had ik er speciaal voor jou dan toch een andere smiley bij moeten zetten? Vroegah, toen de bierkisten nog van hout waren, toen moest je blijven zuipen om de kachel brandend te houden
Re: nederlandse onbekende topgitaristen
Gepost door: Datum: 27/03/2012 15:18 Quote: Deze namen zijn wel vaker genoemd en als je in de 5 jaar dat je hier ingeschreven staat wat vaker had ingelogd ipv 2x (voordat je dit zinloze topic begon) had je ze ook wel gezien en wrs opgezocht op JoepTjoep (als ze daar te vinden zijn). Ik weet niet hoe oud je bent en wat voor (eventuele) muziekale opleiding je hebt genoten en welk instrument je bespeeld, maar ik denk dat er wel mensen rondlopen die vrij aardig kunnen spelen met een bagage vol muziekervaring en heus wel snappen waarover jou vraag gaat, maar het gewoon zinloos vinden om erop te antwoorden. Dat Angelo 'vieze pad' roept en jij er zo fel op reageert, doet mij vermoeden dat je "de Wit" goed kent, zoals gezegd bedoelen wij het niet persoonlijk, maar is het gewoon een uitdrukking dat wij er geen "bal" aan vinden. Gepost door: Datum: 27/03/2012 15:39
Maar ook:
Benwave XaleX Angelo MK Bas R'Oha Fuzzyness777 Scali/Dennis de Bruijn [www.jamaarhoedan.nl] [www.smeuniversity.com] Gepost door: Datum: 27/03/2012 16:08
Ron Smit!
Mystic op YouTube Mystic op BandCamp "Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Gepost door: Datum: 27/03/2012 16:17 Quote: Ik vraag je toch niks dude. Die Herbie maar de groeten. Vind je dat wel een top gitarist???? Dit is wel een vraag. Kees Vlees zelfs mijn zus en dat is een schele speelt niet op een tele
Gepost door: Datum: 27/03/2012 17:23
Jazz Geronimo? Welke is dan Eric?
Gepost door: Datum: 27/03/2012 18:26
Hey knakworsten ik heb helemaal geen muzi(e)kale ervaring en ben gewoon postbode.En ik ken de wit omdat ik regelmatig boetes bij hem moet binnegooien.En jullie hebben allemaal gelijk.Hier lopen de beste muzikanten rond op dit forum.Ik ga vandaag nog de cd kopen,dan hebben die jongens tenminste geld om een brood te kopen.
Gepost door: Datum: 27/03/2012 20:02
Hahahahaha jezus wat heb ik weer eens gelachen om dit topic te lezen !
Altijd lachen als iemand niet in de gaten heeft dat hij met de trouwe ouwe rotten van het forum aan het sparren is en dat humor hier iets heeeeeeeel belangrijks is hahaha. MK: wel jammer dat je mijn naam niet noemt in je rijtje.....😳 ( ik kan een heleboel gitaren nadoen met 1 gitaar hoor 😉 haha) [www.mhmusic.nl] Gepost door: Datum: 27/03/2012 20:24
Hm niet mijn muziek, hoop dat je het leuk vindt om te doen Rob.
Gepost door: Datum: 27/03/2012 21:18
Ik vind t gitaarwerk ok, maar niet bijster origineel of fantastisch.
@Michiel: jouw naam staat toch ver boven die prutsers in mijn rijtje. Ik wou jou nog apart noemen. ![]() [www.jamaarhoedan.nl] [www.smeuniversity.com] Gepost door: Datum: 27/03/2012 23:16
Ook teleurstelling van mijn kant, MK.
Wat een hilarisch topic weer dit, kom anders ff met een grote bek zo'n topic openen! En zo niet, dan toch.. Gepost door: Datum: 28/03/2012 08:15
Sorry clemens, maar jij speelt covers dus dat telt niet.
[www.jamaarhoedan.nl] [www.smeuniversity.com] Gepost door: Datum: 28/03/2012 08:35 Quote: Nou, we kunnen toch een topic maken over onbekende Nederlandse topgitaristen die covers spelen. Clemens heet dan Jaap, anders was hij niet onbekend. Dan zal ik het topic openen en lullig doen. ![]() Vroegah, toen de bierkisten nog van hout waren, toen moest je blijven zuipen om de kachel brandend te houden
Gepost door: Datum: 28/03/2012 08:47
KNAKWORSTEN roepen we dan. Leuk.
"Wat Sjaak zegt"
Gepost door: Datum: 28/03/2012 08:57
Wat is het hier toch weer een eensgezinde KUTHIPPIE BENDE! Kut lente ook, dan krijg je dat.
Bah.
Zeg, als die Eric de Wit zo goed is, acht ik mezelf ook gelijk een stuk beter. @MK: ik neem aan dat ik samen met Michiel op de 'te goed voor een lijstje' lijst staan? Want ik speel geen covers ![]() --- Quote:.
Gepost door: Datum: 28/03/2012 10:49
jongens ff voor de duidelijkheid KNAKWORST betekent (talentloze nietszeggende niksnutten die zelf niks kunnen ,dus dan maar andere afzeiken.)En zilly wat sla jij de plank mis man haha hahahaha HAAAAAAAAAAAAAAAAA HAAAAAAA WAT EEN KNAKMORSTEN
Gepost door: Datum: 28/03/2012 11:02 Quote: Niet dus: [nl.wikipedia.org] Gepost door: Datum: 28/03/2012 11:13 Quote: Nee, dat wordt een lijstje 'te goed voor een lijstje, maar kan geen covers spelen', tenzij je dat wél kunt maar niet wílt; daar kunnen we weer een sublijstje voor maken. Vroegah, toen de bierkisten nog van hout waren, toen moest je blijven zuipen om de kachel brandend te houden Gepost door: Datum: 28/03/2012 11:24 Quote: Nou, laat je baas dat maar niet lezen. Ik zou van een posbode toch wat meer discretie verwachten. ![]() "Waar is de opener?", sprak de dichter
Gepost door: Datum: 28/03/2012 11:25
Dat wordt dan het 'te goed voor een lijstje, kan een cover spelen, maar dat is afhankelijk van welke nummer gecoverd moet worden, maar wil sowieso geen covers spelen, tenzij daar goed voor betaald wordt, want zo is ie ook wel weer' lijstje.
Ik weet het niet hoor. Het bekt niet zo lekker. --- Quote:. Gepost door: Datum: 28/03/2012 11:59
Nou, Zilt, ik dacht voor jou eerder aan het lijstje:
'Kan er goed over lullen, maar nog nooit horen spelen.' [www.jamaarhoedan.nl] [www.smeuniversity.com]
Gepost door: Datum: 28/03/2012 12:03
Dat ligt toch echt aan jou, MK.
![]() --- Quote:.
Gepost door: Datum: 28/03/2012 12:21
Stuur ff en link van iets van jou dan?dan oordeel ik wel ff of je een KNAKWORST ben of een gitarist.want praatjes vullen geen gaatjes ziggy
Gepost door: Datum: 28/03/2012 12:21
Nou, gewoon 'kan er goed over lullen' dan?
Edit: tering, was smiley vergeten Vroegah, toen de bierkisten nog van hout waren, toen moest je blijven zuipen om de kachel brandend te houden 1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/03/2012 12:23 door Foob.
Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
Klik hier om in te loggen |
||||