Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Gitaren
Alle bestanden voor deze discussie
Bestandsnaam Bestandsgrootte   Gepost door Datum  
foto (1).JPG 1.89 MB open | download Jules 19/02/2011 Bericht lezen
foto (2).JPG 1.91 MB open | download Jules 19/02/2011 Bericht lezen
berichtSnaren vervangen; helpbijlage
Gepost door: Jules
Datum: 19/02/2011 11:32

Ik heb sinds kort een tijdje een nieuwe gitaar. Nu wil ik mijn snaren vervangen maar ik weet dus niet hoe dit moet op deze gitaar, wie kan me helpen?

Gibson en Fender berichtRe: Snaren vervangen; help
Gepost door: Spollie
Datum: 19/02/2011 12:15

Zoek eens op snaren vervangen bigsby

Lid van het elite groepje gitaarspelers die de mooiste kleur gitaar hebben: ROOD!
Het groepje waar ondere andere Stefhan, Benwave, Rink, Zilty, Chris, Arjan, oNNo, DML, Michel, Gibu, Nik, Marcel, Bas, Carien, Maurice Makaay, Paul Beerens, Olaf Tuulen, E.R. Kanters, Jeroen en andere virtuozen bijhoren!
berichtRe: Snaren vervangen; help
Gepost door: Da Vinci
Datum: 19/02/2011 12:46

als je 'm eraf haalt zie je toch hoe 't gaat.

Volgens mij onder die bigsby insteken en dan achterlangs eroverheen en bij het volgende opstakel eronderdoor, voor zover ik het van hier kan zien...

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Gepost door: Richard
Datum: 20/02/2011 11:42

een beetje Graffiti artiest kan toch wel een snaar vervangen? (of zijn dat geen spuitbussen op de tweede foto?)
Inderdaad de oude eraf halen en de nieuwe er precies omgekeerd weer op doen.
Gepost door: Rob
Datum: 20/02/2011 23:17

Vervang ze iig één voor één!!
Tis lang niet zo dramatisch als bij een Floyd Rose maar als alle snaren eraf liggen, valt de tremoloveer er tussenuit. Tis ook wel handig om het stukje snaar waar het ringetje aan zit een beetje voor te vormen/ rond te buigen.
Oh ja! Koop alleen snaren met een open ringetje aan het uiteinde. Fender Super Bullets (bestaan die nog?) kun je er niet op krijgen!

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen