Ik ben (weer) blij!!
Gepost door: Anonieme bezoeker Datum: 19/05/2012 16:05
Explorer verkocht, POD HD Pro gekocht, Boss GT-8 geruild voor een FBV Shortboard mk II. Rekje verbouwd, dit is het geworden.
Gepost door: Datum: 19/05/2012 16:17
Mooi compact. Gebruik je hem ook thuis of alleen voor repetitie en optreden?
Re: Ik ben (weer) blij!!
Gepost door: Anonieme bezoeker Datum: 19/05/2012 16:48
Ik denk dat het met die koeling, of in ieder geval de warmte ontwikkeling, wel meevalt. In de behuizingen zelf zitten ook geen ventilatiesleuven o.i.d., het zijn vooral laagspanningsapparaten en als ik het setje gebruik, zijn zowel het voor- als het achterdeksel verwijderd.
Ik heb 'm net dus ben nu volop bezig met tweaken en programmeren, wat ik thuis doe. Binnenkort een actieve monitor erbij kopen en dan neem ik 'm ook mee naar reptities. Live gaat 'ie sowieso mee, hij krijgt zijn vuurdoop wat dat betreft begin juni. Gepost door: Datum: 19/05/2012 17:07
Dat begint er al aardig line6ug uit te zien.
Vroeg of laat komen ze wel, dat zie je
Ziet er lekker compact en functioneel uit zo. Is die POD HD pro te vergelijken met de vetta of is het meer of minder Dennis? Als buizen elkaar pijpen krijg je een moddelig geluid.
Gepost door: Anonieme bezoeker Datum: 19/05/2012 17:19
Geen idee of hij vergelijkbaar met de Vetta is. Is voor mij ook al weer heel wat jaartjes geleden dat ik een Vetta heb geprobeerd. Wel kun je, net als bij de Vetta, voor twee ampmodels parallel kiezen, weet niet of dat bij de vorige POD ook al kon.
Gepost door: Datum: 19/05/2012 18:32
Klinkt lekker dat ding
------------------------------------------------------------- Paranoia.. Ja ik ben bang van wel..... Gepost door: Datum: 20/05/2012 01:46
Shit, moet ik eerst nog maar eens een fatsoenlijk geluid uit 1 versterker zien te halen. En m'n eventuele publiek er van te overtuigen dat ik heftig bezig ben. Weet Ziltoid alles van.
Edit: Dennis, ben boven alles retebenieuwd hoe het klinkt! 1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/05/2012 01:48 door Wuls.
Gepost door: Datum: 20/05/2012 11:18 Quote: Ach gutteguttegut, ben ej eenzaam en heb je wat aanspraak nodig? Als je nu eens wat vriendelijker was tegen mensen... --- Quote:.
Gepost door: Anonieme bezoeker Datum: 21/05/2012 11:41 Quote: Het klinkt uiteraard Kilo Utrecht Tango. Gepost door: Datum: 21/05/2012 15:22 Quote:Zodra jij dat doet, ben ik om.....biatch.
Gepost door: Datum: 21/05/2012 15:59 Quote: Over deze ga ik even nadenken Wuls. ![]() --- Quote:. Gepost door: Datum: 21/05/2012 16:33
Nee, doe maar niet. Bespaart ons beiden moeite.... Heb er geen zin an, namelijk. Stiekem vind ik je wel aardig.....
Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
Klik hier om in te loggen |
||||