Pagina's:
Vorige
Eerste...
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
...Laatste
Volgende
Huidige pagina: 144 van 152
Re: Wist u dat?
Gepost door: Datum: 05/05/2011 13:28
[www.animalsandsociety.org]
Mystic op YouTube Mystic op BandCamp "Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food." Re: Wist u dat?
Gepost door: Anonieme bezoeker Datum: 08/05/2011 21:27
ik net een account heb gemaakt op Marktplaats? En dat bij mijn aanbieding toch staat dat ik al 2 en een half jaar lid ben van hen?
Gepost door: Datum: 09/05/2011 09:43
.. ik eergister in de Oosterpoort veel goede artiesten gezien heb
.. Johnny Winter een van deze artiesten was .... Johnny Winter eerlijk gezegd een beetje een wandelend lijk was dat zijn riedeltje deed zonder er ook maar bij na te denken of bij te kijken, gaf een best treurig beeld. Re: Wist u dat?
Gepost door: Datum: 12/05/2011 12:24
oooeeeh, wat stond er dan in? Wat dan? Toe toe toeoeoeoeoe!!!!!
Gepost door: Datum: 12/05/2011 12:35
...je er dan ook niet over moet beginnen?
...dat bijzonder irritant is? Re: Wist u dat?
Gepost door: Datum: 12/05/2011 12:52
...ik in eerste instantie alleen gezegd heb dat vandaag mooi begonnen is?
...dat op zich genoeg moet zijn? ...anderen vervolgens wilden weten waarom? ...ik daarom heb verteld dat ik een leuk mailtje kreeg? ...dat op zich ook genoeg moet zijn? ...anderen vervolgens de inhoud wilden weten? ...dat ze geen donder aangaat? ...het me geen reet interesseert of dat irritant is? [www.jamaarhoedan.nl] [www.smeuniversity.com] Re: Wist u dat?
Gepost door: Datum: 12/05/2011 13:21
...het irritant is dat het je geen reet interesseert of dat irritant is?
Gepost door: Datum: 12/05/2011 13:22
...het me geen reet interesseert dat het irritant is dat het me geen reet interesseert of dat irritant is?
[www.jamaarhoedan.nl] [www.smeuniversity.com] Re: Wist u dat?
Gepost door: Anonieme bezoeker Datum: 12/05/2011 15:35
dat je het woord irritant niet moet googelen bij google - afbeelding. zeker niet als je aan het eten bent. Bah.
Gepost door: Datum: 13/05/2011 08:33
...ik denk dat MK een mailtje heeft gehad van Gordon?
Gepost door: Datum: 13/05/2011 08:37
...ik al het vermoeden had dat Wuls mijn inlogcodes had?
[www.jamaarhoedan.nl] [www.smeuniversity.com] Re: Wist u dat?
Gepost door: Datum: 13/05/2011 20:32
..ik net terug ben uit Parijs?
..het nogal te gek was? ..ik geen enkele gitaarzaak, Apple store of Hardrock café van binnen gezien heb? ( )
Gepost door: Datum: 15/05/2011 22:31
ik een leerling minder heb.
Die dude wilde een of ander reggaenummer leren spelen. Goed plan, einde relatie. Opgesodemietert! (jajaja ik heb nog geprobeerd het tactisch, voorzicht uit te legggen dat ik daar niet aan doe!, zat anderen die het wel leuk vinden. ) Kees Vlees zelfs mijn zus en dat is een schele speelt niet op een tele Re: Wist u dat?
Gepost door: Anonieme bezoeker Datum: 15/05/2011 22:33
Ik niet wist dat je zo bekrompen was?
Gepost door: Anonieme bezoeker Datum: 15/05/2011 22:41
... Roger Waters echt niet (meer) kan zingen.
... Dat David Gilmour onlangs in London een gastoptreden heeft gedaan in Roger Waters' The Wall. ... De solo me eigenaardig in de oren klonk. ... Ook Nick Mason even heeft meegedaan. ... Daardoor het bijna weer een PF reünie was. ... Dit echter voltooid verleden tijd is. ... David Gilmour toch mijn ultieme gitaarheld blijft. ... Dit niet echt waar is, want hij moet voor mij de eerste plaats delen met SRV. ... Het voordeel van Gilmour is dat hij nog leeft. Dus hij kan wel de ultieme levende gitaarheld voor me zijn. Re: Wist u dat?
Gepost door: Datum: 15/05/2011 22:42 Quote: Bekrompen? Welnee dude. Ik doe alleen waar ik zin in heb, zolang ik me dit kan veroorloven. Principes kosten immers vaak geld. Ex leerling zoekt een leraar die hem helpt bij reggea leren spelen, heeft die ook weer meer inkomsten. Ik heb weer plaats voor een leerling die wel wil rokken, blues, etc. wil spelen. Iedereen blij, een echte win win situatie. Kees Vlees zelfs mijn zus en dat is een schele speelt niet op een tele Re: Wist u dat?
Gepost door: Anonieme bezoeker Datum: 15/05/2011 22:47
ach zo. Zo heb je ook wel (weer) gelijk.
Gepost door: Datum: 15/05/2011 22:48
Ja joh. Leerling wil reggea leren en kan opflikkeren. Lekker ben jij. Je had mijn leraar niet moeten zijn.
Gepost door: Datum: 15/05/2011 22:52
Lekker opgefokt weer. Als Kees geen reggea kan/wil geven, kan die leerling beter iemand anders gaan zoeken als dit echt zn ding is. Wat Kees zegt: een win win situatie. Misschien wel win win win.
Gepost door: Datum: 15/05/2011 22:52
Roel,
Wat is dat nu weer voor nodig dude? Je zou nog eens wat kunnen leren, of niet??? Kans is overeigens heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg klein dat dit kan plaatsvinden hoor dude. Kees Vlees zelfs mijn zus en dat is een schele speelt niet op een tele Re: Wist u dat?
Gepost door: Datum: 16/05/2011 09:14
ach, sommmige leraren vinden de wensen van hun leerlingen(klanten) belangrijk. Andere leraren vinden vooral hun eigen wensen en zichzelf belangrijk. En als je als leerling meerdere stijlen wil leren spelen vereist dat wel een leraar die dat aankan.
Gepost door: Datum: 16/05/2011 09:33 Quote: ...want dan was je subiet opgestapt? Netto resultaat is hetzelfde, dus wat is het probleem? [www.jamaarhoedan.nl] [www.smeuniversity.com] Re: Wist u dat?
Gepost door: Datum: 16/05/2011 19:03 Quote: Precies dude, zo is dat! Kees Vlees zelfs mijn zus en dat is een schele speelt niet op een tele Re: Wist u dat?
Gepost door: Datum: 20/05/2011 22:50
... dat het vandaag een bijzondere dag is voor twee gitaarnetters?
... dat zij Maaike en Bas-Jan heten? ... dat zij vandaag getrouwd zijn? ... dat zij daarmee volgens mij het eerste enige en echte gitaar.net koppel zijn? ... Maurice daarmee ook een beetje gefeliciteerd is? Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen.
Pagina's:
Vorige
Eerste...
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
...Laatste
Volgende
Huidige pagina: 144 van 152
Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
Klik hier om in te loggen |
||||