Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Het gaat ook wel eens niet over gitaren...
Pagina's: Vorige Eerste... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ...Laatste Volgende Huidige pagina: 29 van 45
DIY relic berichtRe: Welk album zit er nu in je CD-speler?
Gepost door: Vincent van Haperen
Datum: 12/04/2012 16:18

And now for something completely different:

White Pony van Deftones (2000)

Coole invloedrijke plaat, in ieder geval op mij en mijn vrienden.
Supervet opgenomen ook, helaas voor zover ik kan vinden niet in fatsoenlijke kwaliteit te vinden op Youtube. Deze "video" heeft dan weer wel de lyrics erbij. Zingen we allemaal even braaf mee?

Peter Beeker & Ongenode Gaste
Woods on Fire
berichtRe: Welk album zit er nu in je CD-speler?
Gepost door: Kees Vlees
Datum: 12/04/2012 16:25

Jacco Muller: flamenco

Kees Vlees
zelfs mijn zus en dat is een schele
speelt niet op een tele
Gepost door: Luc
Datum: 12/04/2012 16:51

Deftones <3 =D
Gepost door: Zilty
Datum: 12/04/2012 20:03

Quote:
"Vincent van Haperen"

And now for something completely different:

White Pony van Deftones (2000)

Coole invloedrijke plaat, in ieder geval op mij en mijn vrienden.
Supervet opgenomen ook, helaas voor zover ik kan vinden niet in fatsoenlijke kwaliteit te vinden op Youtube. Deze "video" heeft dan weer wel de lyrics erbij. Zingen we allemaal even braaf mee?

Zie je, je luistert naar me en gelijk gaat hjet nivo omhoog blij. Passenger is hetvetste nummer wat mij betreft. Nee, passenger is het vetste nummer. knipoog

---
Quote:
FUnkadelic
Nee natuurlijk is t je mening, snap ik, ik snap t alleen niet zo.
.
Datum: 12/04/2012 20:38

Quote:
Zilty

Zie je, je luistert naar me en gelijk gaat hjet nivo omhoog blij. Passenger is hetvetste nummer wat mij betreft. Nee, passenger is het vetste nummer. knipoog

Ik ben blij dat we het hierover eens zijn, Zilty. gitaar spelend Passenger is trouwens misschien ook wel mijn favoriet, maar ook deze track "Feiticeira" blijft altijd in in hoofd plakken.

Toch wil ik nog even plagen, wat betreft de Beatles: "Tomorrow Never Knows", het liedje dat ik postte, was baanbrekend voor het gebruiken van de studio als instrument in een popproductie, waarvan Deftones ook gretig gebruik maken.
Ook is het een van de eerste popnummers die gebruik maakten van samples en loops, wat Deftones ook doen.

"Zonder Beatles geen Deftones" zeggen zou te direct zijn, maar een beetje dwepen met the Beatles zo af en toe lijkt me toch wel gerechtvaardigd.

Woods on Fire
Datum: 12/04/2012 20:46

Zonder The Beatles - "Tomorrow Never Knows" (1966) in ieder geval geen
Chemical Brothers - "Setting Sun" (1996), zoveel is duidelijk:

Hou 'm er nog maar 's naast, de gelijkenis is echt hilarisch/schokkend:

Maar ja, de zanger is Noel Gallagher, toen nog van Oasis en die heeft wel vaker schaamteloos Beatles gekopieerd. Nog zo'n dweper knipoog

Woods on Fire
Datum: 13/04/2012 08:58

Quote:
"Vincent van Haperen"

"Zonder Beatles geen Deftones" zeggen zou te direct zijn, maar een beetje dwepen met the Beatles zo af en toe lijkt me toch wel gerechtvaardigd.

Helemaal niet. Dat geouwehoer altijd van muzikanten met de beatles 'omdat ze zo experimenteel waren'. Geweest en passe. Claimen dat de deftones er niet waren geweest als de beatles niet hadden bestaan is even ridicuul als het scientology verhaal. Maar er zijn zat mensen die lid zijn van die sekte club. Dus.

---
Quote:
FUnkadelic
.
Gibson ES 339 berichtRe: Welk album zit er nu in je CD-speler?
Gepost door: Foob
Datum: 13/04/2012 09:22

Quote:
"Vincent van Haperen"

'Tomorrow Never Knows' was baanbrekend voor het gebruiken van de studio als instrument in een popproductie.
Ook is het een van de eerste popnummers die gebruik maakten van samples en loops.
Een beetje dwepen met the Beatles zo af en toe lijkt me toch wel gerechtvaardigd.

Zo vind ik de tekst correct; het andere was bull

Vroegah, toen de bierkisten nog van hout waren, toen moest je blijven zuipen om de kachel brandend te houden
Gepost door: Maik
Datum: 13/04/2012 09:23

In Waves van Trivium

www.badobsession.nl
Guns N' Roses tribute
Datum: 15/04/2012 13:37

dire straits met calling elvis, wat direct het slechtste nummer is op deze verdere bieke cd.

Kees Vlees
speelt niet op een tele
Gepost door: jcm800
Datum: 15/04/2012 22:34

Chimp Spanner - Imperium Vorago

Whisky blijft lekkerrr...

Gepost door: Eric
Datum: 15/04/2012 22:37

The Gathering - If-Then_Else

Jammer dat de band niet meer bestaat, nog steeds een van mijn favorieten. Laatst nog Anneke solo gezien, ze kan het nog steeds.....

Datum: 16/04/2012 13:00

Quote:
Foob

Vincent van Haperen
'Tomorrow Never Knows' was baanbrekend voor het gebruiken van de studio als instrument in een popproductie.
Ook is het een van de eerste popnummers die gebruik maakten van samples en loops.
Een beetje dwepen met the Beatles zo af en toe lijkt me toch wel gerechtvaardigd.

Daar kan ik prima mee leven. Thanks voor de correctie dan blij

Woods on Fire
Datum: 16/04/2012 13:05

Quote:
Zilty

Vincent van Haperen

Helemaal niet. Dat geouwehoer altijd van muzikanten met de beatles 'omdat ze zo experimenteel waren'. Geweest en passe. Claimen dat de deftones er niet waren geweest als de beatles niet hadden bestaan is even ridicuul als het scientology verhaal. Maar er zijn zat mensen die lid zijn van die sekte club. Dus.

Claimen dat de Deftones er niet waren geweest als de Beatles niet hadden bestaan doe ik dan ook niet, als je goed leest.
En dat het geweest en passe is, als je daarmee bedoelt dat het nu niet meer vernieuwend is: dat klopt uiteraard. En dat is weer omdat veel mensen zich erdoor hebben laten beïnvloeden en het daarom voor een deel gemeengoed geworden is, wat in hun tijd nog experiment was. Dus: goed he, die Beatles? knipoog

Woods on Fire
Datum: 16/04/2012 13:26

Quote:
"Vincent van Haperen"

Foob
Vincent van Haperen

Daar kan ik prima mee leven. Thanks voor de correctie dan blij

knipoog

Vroegah, toen de bierkisten nog van hout waren, toen moest je blijven zuipen om de kachel brandend te houden
Gepost door: Lespet
Datum: 16/04/2012 13:31

Best of Bad Company 10 from six
Datum: 17/04/2012 08:54

Quote:
"Vincent van Haperen"
. En dat is weer omdat veel mensen zich erdoor hebben laten beïnvloeden en het daarom voor een deel gemeengoed geworden is, wat in hun tijd nog experiment was.

ik verzin ook graag verhalen. Maar ik val andere mensen er niet mee lastig knipoog

---
Quote:
FUnkadelic
.
Datum: 17/04/2012 09:08

Quote:
Eric

Jammer dat de band niet meer bestaat, nog steeds een van mijn favorieten. Laatst nog Anneke solo gezien, ze kan het nog steeds.....

Jaaa, mooi Eric. Heb je trouwens ook haar nieuwste clip ook gezien? Gemaakt door Rob Hodselmans duim omhoog

Woods on Fire
Datum: 18/04/2012 15:06

Gruppo Sportivo, jaren 80, mmm denk ik..

Kees Vlees
speelt niet op een tele
Datum: 18/04/2012 17:31

Quote:
"Kees Vlees"

Gruppo Sportivo, jaren 80, mmm denk ik..

Mmmm, lekker blij

Datum: 18/04/2012 20:29

Quote:
"Vincent van Haperen"

Eric

Jaaa, mooi Eric. Heb je trouwens ook haar nieuwste clip ook gezien? Gemaakt door Rob Hodselmans duim omhoog

Nee nog niet, bedankt! Nummer speelde ze laatst wel live. Het blijft me boeien....

Nu even oude meuk:

Sex Pistols - Never mind the Bollocks

Rauw, recht voor je raap.....tijdje terug een documentaire gezien over hun, heerlijk zoals ze zelf de spot met zichzelf kunnen drijven. Ik houd wel van mensen die zichzelf niet te serieus nemen. Vooral ook mooi te zien welke rol Malcom McLaren daarin heeft gespeeld, echt een relnicht, iedereen tegen elkaar opzetten in de band....rare tijden.....
Datum: 18/04/2012 21:51

Datum: 19/04/2012 10:33

Twee jaar na Never Mind The Bollocks, in 1979, komt U2 met hun eerste single. Die ik helaas niet heb, maar wel graag zou willen hebben. Hoewel hij vanwege de beperkte oplage een eurootje of 40 kost. Als je hem al kunt vinden.

Anyway, cool om te horen hoe de sound van de band nog tegen punk aanschuurt, ze kunnen ook nog lang niet zo goed spelen als later, maar al duidelijk op zoek is naar meer. Ik heb echt een zwak voor ouwe U2.

De albumversie is eigenlijk beter, maar toch hier vandaag dan even deze:
U2 - "Out of Control" - van "U2-3" (1979)

Woods on Fire
Datum: 19/04/2012 10:45

Helemaal waar, tot The Unforgettable Fire is U2 briljant, daarna heeft het mij minder kunnen bekoren. Deze eerste versie van Out of Control heb ik nog nooit gehoord, wel de latere album versie. Succes met zoeken, zal mijn ogen voor je open houden.......

Momenteel even niets in de CD speler, radio on)
Datum: 19/04/2012 12:15

Okee terug naar het heden dan maar?

Was laatst in Tivoli de Helling voor een concert van The Felice Brothers. Ik wilde al twee keer eerder naar een concert van ze, wat beide keren niet gelukt is. Maar nu was het dan zover en het was het wachten waard. Ze waren volgens mij behoorlijk stoned, maar dat mocht de pret niet drukken.

Ook deze band gaat door een interessante ontwikkeling: ze waren altijd een vrij traditionele, rauwe folkrockband, maar op hun laatste plaat flirten ze met allerlei andere invloeden en instrumenten, zoals samples en drumcomputers.

Een beetje vreemd, maar wel lekker, om maar met Rivella te spreken.

Woods on Fire
Datum: 19/04/2012 12:48

Johhnny Cash, Unearthed volume 2
De meester geproduceerd door Rick Rubin, een andere meester.
1+1=5

Kees Vlees
speelt niet op een tele
Gepost door: Kilian
Datum: 20/04/2012 16:25

cd speler: Rhapsody Of Fire - From Chaos To Eternity
platen speler: Iron Maiden - seventh son of a seventh son
Gepost door: Nico
Datum: 20/04/2012 17:09

Quote:
Kilian

cd speler: Rhapsody Of Fire - From Chaos To Eternity
platen speler: Iron Maiden - seventh son of a seventh son

Tegelijkertijd? geschokt
Wat bak met herrie zal dat geven.gitaar spelend
Datum: 20/04/2012 19:44

The Cult met Love in den cd speler.

Kees Vlees
speelt niet op een tele
Datum: 21/04/2012 10:58

Niks...CD-speler kapot huilend

Pagina's: Vorige Eerste... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ...Laatste Volgende Huidige pagina: 29 van 45

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen