Uitvaartmuziek, die van jezelf? Welke song is een must.
Gepost door: Datum: 01/07/2012 16:17
Misschien een beetje gek onderwerp, maar nav een uitvaartdienst waarbij liedjes werden gedraaid van Kane tot Nina Hagen vroeg ik mij af welke muziek je op je eigen uitvaart zou willen hebben.
Iets wat je zelf hebt gespeeld, gecomponeerd? Of van welke band? Gepost door: Datum: 01/07/2012 16:52
Metallica - fade to black.
Evanescence - hello. Stevie ray vaughan - life without you. U2 - wake up dead man. Deze volgorde ook, staat al op mijn computer voor de "nabestaanden" maar ik hoop nog wel even op deze wereldbol rond te wandelen. ______________________________________________________________ Niks Gepost door: Datum: 01/07/2012 17:30
Welke niet mag ontbreken bij mij:
Silent lucidity van Queensryche Gepost door: Datum: 01/07/2012 17:49
Ik heb al jaren geleden aan mijn naasten gemeld: Comfortably Numb - Pink Floyd en dan de live Pulse uitvoering.
Daarna ben ik er klaar voor en mogen ze mij de oven inschuiven. Gepost door: Datum: 01/07/2012 18:32
´Just a song before I go´ van C,S&N en verder Jan Akkerman
Vroegah, toen de bierkisten nog van hout waren, toen moest je blijven zuipen om de kachel brandend te houden Gepost door: Datum: 01/07/2012 20:29
Die Italianen toch
![]() Vroegah, toen de bierkisten nog van hout waren, toen moest je blijven zuipen om de kachel brandend te houden Gepost door: Datum: 01/07/2012 21:34 Quote:Stairway to heaven
Gepost door: Datum: 01/07/2012 22:49
Ik denk dat het caoineadh cu chulainn moet worden. Uit de Riverdance. Zonder gitaren, om zo symbolisch het enorme verlies weer te geven. En om hen die niet huilen om mij toch aan het janken te krijgen...
Link 1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/07/2012 22:51 door Jeroen. Gepost door: Datum: 01/07/2012 23:43
In a sentimental mood - versie van Django Rheinhardt
"Waar is de opener?", sprak de dichter Gepost door: Datum: 02/07/2012 06:48
Ofwel het kabouter plop lied, kunnen de kistendragers met mij hupppelend door de kerk.
[www.augusti.be] [www.la-recording.be] Gepost door: Datum: 02/07/2012 11:12
Turn the Page - Metallica
Stairway to Heaven - Led Zeppelin Misschien Dante's Inferno van Iced Earth, denk alleen dat mn bezoekers dat niet zo fijn gaan vinden :P - You've just wasted 5 seconds of your life thinking about how lame my signature is - Gepost door: Datum: 02/07/2012 12:51
Weather Report: The Juggler
Bill Frisell: Billy the kid, The open prairie Prokofiev: titel stuk schiet me even niet te binnen En als er nog tijd over is... Queen met Love of my live [www.hetdok.com] 1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/07/2012 18:37 door bas. Gepost door: Datum: 02/07/2012 15:04
Om de een of andere reden denk ik dat je Prokofiev's "Montagues & Capulets" van "Romeo & Juliet" bedoelt?
Mystic op YouTube Mystic op BandCamp "Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food." Gepost door: Datum: 02/07/2012 16:18
En hoe lang gaat zoiets wel niet duren???
Idem Stairway to Heaven, Comfortably Numb... zou maar even overleggen met je naasten of dat wel kunnen waarderen. Volgens mij wordt een uitvaartverzorger helemaal gek van zo'n verzoek. Ik zou kiezen voor Dust In The Wind van Kansas, sowieso heel toepasselijk, met name bij een crematie. En duurt niet te lang. ![]() WAARSCHUWING: dit forum heeft een hoge zuurgraad en kan bij sommigen irritaties oproepen. CERTIFICAAT: dit forum is ASO-2011 gecertificeerd. Gepost door: Datum: 02/07/2012 16:50 Quote: Haha, dat wordt een paar skihut uitvaarten voor gitaar.netters! Nummer instarten en na een anderhalve minuut weer wegdraaien. ![]() Cheesy google page ranking marketing tekst: Voor een geweldige cover- feestband uit Delft, ga naar -> [www.jalekker.com] Gepost door: Datum: 02/07/2012 18:51 Quote: Ik heb maar 1 nummer genoemd (Comfortably Numb), dat duurt net geen 10 minuten. Zoveel geduld hebben mijn nabestaanden toch nog wel? Meer hoeft voor mij ook niet, vanaf het moment dat de spiegelbol opend mogen ze mij de oven inschuiven en daarna mag het bezoek van mij naar de kroeg. (op mijn kosten )
Gepost door: Datum: 02/07/2012 19:34
Ach, 10 minuten is geen probleem. Je moet de bezoekers voor houden: oi, ik lig hier ook al een tijdje hoor!
Gepost door: Datum: 02/07/2012 21:51
Bekijk het zo, je hebt dan zeker publiek dat blijft staan tijdens je optreden.
![]() [www.augusti.be] [www.la-recording.be] Gepost door: Datum: 03/07/2012 08:15
Brandend zand...
Gepost door: Datum: 03/07/2012 18:22
Ik ben 14 jaar oud, ik hou t hopelijk nog lang genoeg vol om daar es goed over na te denken
Gepost door: Datum: 04/07/2012 15:39
Vorig jaar werd een vriendin begraven en ze hebben toen o.m. Tous les garçons et les filles van Hardy gedraaid. Sindsdien krijgt zo'n nummer iets neerslachtigs en donkers over zich.
Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen. Gepost door: Datum: 11/07/2012 16:50
Deze want dan is er tenminste nog één reden om te janken!
Als buizen elkaar pijpen krijg je een moddelig geluid.
Re: Uitvaartmuziek, die van jezelf? Welke song is een must.
Gepost door: Datum: 11/07/2012 19:17
Uiteraard:
Tedje met Stranglehold Led, alle behalve dat kut reggeanmmer, stairway to heaven hooft ook niet echt Rory Callagher c- Going to my home town, live natuurlijk Simple msn vsn Lynnrd Skynnerd Als ik dat zo bekijk hoop ik het te horen allemaal ipv al die lovende woorden Kees Vlees zelfs mijn zus en dat is een schele speelt niet op een tele
Re: Uitvaartmuziek, die van jezelf? Welke song is een must.
Gepost door: Datum: 11/07/2012 20:19
Maak je maar geen zorgen om die lovende woorden Kees.
"Wat Sjaak zegt" Gepost door: Datum: 11/07/2012 20:59
Damn, dat wordt een lange sessie Kees, doe je je nabestaanden geen plezier mee...die willen zo snel mogelijk aan de koffie met cake.
Gepost door: Datum: 12/07/2012 09:13
Ik ga voor:
Monique Smit - Blijf je vanavond en S Club 7 - Don't stop ![]() Cheesy google page ranking marketing tekst: Voor een geweldige cover- feestband uit Delft, ga naar -> [www.jalekker.com]
Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
Klik hier om in te loggen |
||||