Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Luister hier eens naar!
Alle bestanden voor deze discussie
Bestandsnaam Bestandsgrootte   Gepost door Datum  
triggerfingertele.JPG 27.4 KB open | download Vincent van Haperen 01/06/2010 Bericht lezen
berichtTriggerfinger
Gepost door: Eric
Datum: 31/05/2010 23:36

Helaas speelde Triggerfinger niet op zaterdag (zoals eerst in de planning) maar op zondag op Pinkpop. Heb helaas dus heel wat gemisthuilend, had ze graag eens live gezien. Moet nu de tour maar verder in de gaten gaan houden....

Voor de sfeer (met Eric Corton, toch wel een beetje een held van mij)

berichtRe: Triggerfinger
Gepost door: Henkie (PC)
Datum: 01/06/2010 00:15

waarom moet triggerfinger altijd iemand anders erbij hebben om gaaf te klinken? Eerst met Selah Sue (wat een enorm groot talent en btw een lekker wijf is) en nu met Eric Cotton. Wel heel gaaf, maar moeten ze niet een keer eentje als bandlid erbij nemen?

En daar is dan ook alles mee gezegd.
Gepost door: Eric
Datum: 01/06/2010 00:20

Misschien wel, misschien niet. Op zich zo met hun drien klinkt het al aardig vet....Maar een extra gitarist erbij zou misschien best een goede stap zijn.
stratocaster berichtRe: Triggerfinger
Gepost door: Joachim
Datum: 01/06/2010 07:24

oude rockers hoorheadbangend

edit:

Verder vind ik het een beetje eentonig, aan het begin steeds hetzelfde akkoordovergevend

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/06/2010 07:27 door Joachim van Renselaa.
Gibson en Fender berichtRe: Triggerfinger
Gepost door: Spollie
Datum: 01/06/2010 12:40

Oud? Hij is misschien grijs, maar zeker niet oud. Dat Eric Corton wel kan spelen is natuurlijk waar, maar hij speelt n liedje mee van een set van een uur. Volgens mij hebben ze echt geen 4e persoon nodig. Heb je de rest ook gezien Henkie? Dan zou je moeten weten dat ze die echt niet nodig hebben. Op Paaspop had ze ook een gast die een liedje meespeelde, een gast met mondharmonica, was super tof!

Lid van het elite groepje gitaarspelers die de mooiste kleur gitaar hebben: ROOD!
Het groepje waar ondere andere Stefhan, Benwave, Rink, Zilty, Chris, Arjan, oNNo, DML, Michel, Gibu, Nik, Marcel, Bas, Carien, Maurice Makaay, Paul Beerens, Olaf Tuulen, E.R. Kanters, Jeroen en andere virtuozen bijhoren!
Selmer top + Mesa cab bij Woods on Fire berichtRe: Triggerfingerbijlage
Gepost door: Vincent van Haperen
Datum: 01/06/2010 13:09

Ik vind het een te gekke band, Triggerfinger.
Weet iemand toevallig wat voor elementen de gitarist in zijn Tele heeft? Ik dacht even aan Seymour Duncan Hot Rails, maar die zien er toch ander uit (kijk maar)

Screenshot van Pinkpop - zie hieronder.

Gepost door: Lespet
Datum: 01/06/2010 13:15

Joe Barden--Danny Gatton style pups
Selmer top + Mesa cab bij Woods on Fire berichtRe: Triggerfinger
Gepost door: Vincent van Haperen
Datum: 01/06/2010 13:22

Aha dank je. Klinkt vet zeg!
Maar het mag dan ook wat kosten zie ik tong uit de mond grijns
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 01/06/2010 13:26

320 voor een(!) setje!! het is belachelijk!
Gepost door: David Gilmour
Datum: 01/06/2010 14:00

'K vind deze versie maar slapjes klinken, vooral Ruben's stem zwakjes...

Vorig jaar op Werchter klonken ze (met drie toen) een pak beter dan dit moet 'k zeggen.
Gepost door: Caswash
Datum: 01/06/2010 15:09

zalige band

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen