Alle bestanden voor deze discussie
![]() Gepost door: Datum: 27/08/2014 18:23
Ik ben weer wat bezig met wat simpele liedjes te schrijven, maar bij eentje blijft er in mijn hoofd een stemmetje klagen dat dit thema heel bekend is van een ander liedje. Ik kom alleen niet op welk liedje dat is. Ik heb wat om me heen gevraagd en meerdere mensen komt het bekend voor maar niemand heeft een idee. Kan een van jullie me uit de brand helpen? Thanks!
![]() Quote:Hoort me hier knagen!
Re: Welk liedje is dit?
Gepost door: Anonieme bezoeker Datum: 27/08/2014 18:57
Ik herken er iets uit de 70/80's in dat door een vrouw werd gezongen en erg disco was, maar ik heb werkelijk geen idee wie dat was. Sorry...
![]() ![]() Gepost door: Datum: 27/08/2014 19:04
Ik moest gelijk denken aan let it go van passenger , maar die's toch wel iets anders
------------------------------------------------ Mijn JoeTjoep! ![]() Gepost door: Datum: 27/08/2014 21:13
de akkoorden volgorde is al vaker gebruikt
![]() [www.youtube.com] of van het refrein van the lumineers (Ho hey) [www.youtube.com]
Gepost door: Anonieme bezoeker Datum: 27/08/2014 21:46
Gepost door: Datum: 27/08/2014 22:28
Bij het eerste orgelgeluid denk je een moment aan Santana (https://www.youtube.com/watch?v=IPo9Gd2z6rI). Daarna inderdaad de laatstgenoemde.
Wel een leuke manier overigens om je muziek onder de aandacht te brengen.
Gepost door: Anonieme bezoeker Datum: 27/08/2014 23:25 Quote: Zekers dit is em! ![]() Gepost door: Datum: 27/08/2014 23:30
yep, die troela heeft bever's nummer dus gejat
------------------------------------------------ Mijn JoeTjoep! ![]() Gepost door: Datum: 28/08/2014 06:58
Niet alleen dat! Ook zijn looks!
Mystic op YouTube Mystic op BandCamp "Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Gepost door: Anonieme bezoeker Datum: 28/08/2014 07:25 Quote: Ja, deze bedoelde ik inderdaad (had de clip overigens gelukkig nog nooit gezien)
Gepost door: Anonieme bezoeker Datum: 28/08/2014 07:27 Quote: Hoe durft ze ![]() ![]() Gepost door: Datum: 28/08/2014 21:44
Ha, merci heren!
![]() Vraagje: wat zouden jullie doen? Misschien wat moeilijk oordelen op basis van alleen dit stukje, maar het nummer zelf is qua opbouw en arrangement totaal anders, terwijl dit thema 100% identiek is. Schrappen? Negeren? Quote:Hoort me hier knagen!
Gepost door: Anonieme bezoeker Datum: 28/08/2014 22:40
Bever, " de herinnering blijft" (volgens mij een liedje van Ben Cramer) niet te pruimen maar wel een kern van waarheid. Ik zou zeggen: schrappen, je hebt genoeg creativiteit om je te onderscheiden.
![]() Gepost door: Datum: 29/08/2014 07:32
Ik zeg, zoek t zelf uit. Nee serieus, je bent slim genoeg om zelf te bepalen wat je wilt. Verwacht je publiciteit? Of een rechtszaak? Een handjevol trouwe muisteraars die n glimlach van herkenning zullen vertonen? Of zal niemand behalve die paar malloten hier er ooit iets van merken?
![]() Mystic op YouTube Mystic op BandCamp "Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food." ![]() Gepost door: Datum: 29/08/2014 08:35
[www.youtube.com]
Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.
Gepost door: Datum: 29/08/2014 08:52
die van Rob vind ik beter. Maar eigenlijk lijken die twee heel sterk op elkaar.
Hartelijke groeten, Zilt ![]() Gepost door: Datum: 03/09/2014 16:34
..
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/09/2014 16:35 door Eric. ![]()
Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
Klik hier om in te loggen |