Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Luister hier eens naar!
berichtZiek thuis, dus: Rocky IV training montage cover
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 31/10/2014 15:12

Ben ziek dus gaat niet helemaal lekker... halverwege de video ergens zie je dat de audio van een andere take is. Veel fouten, valse noten, mmmja...

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
berichtRe: Ziek thuis, dus: Rocky IV training montage cover
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 31/10/2014 19:48

Oh man ben weer helemaal terug op de lager school destijds toen Rocky IV uitkwam.
Kwa spel mooie dingen laten zien. Beetje druk af en toe en soms een beetje out of tune idd. Verder natuurlijk een ok.
Gepost door: BArry
Datum: 04/11/2014 13:31

Leuk, hier kan ik wel naar luisteren. Out of tune komt door de oude track dat waren meestal tape opnames in die tijd.

Barry's Tracks [www.youtube.com]
Barry's Tracks [soundcloud.com]
Gepost door: JanVrm
Datum: 05/11/2014 09:16

Leuk, jaren '80 sound.
Kan er ook prima naar luisteren.

Verder beterschap gewenst.
Datum: 05/11/2014 09:48

Voor een zieke speel je 'n aardig eindje weg...knipoog
Klinkt lekker Fu; melodie gaat voor de (mooie) techniek klappend
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 05/11/2014 10:26

Als ik eerlijk ben had ik m bijna can JoeTjoep gehaald, ik keek m n dag of 2 later terug en dacht 'oei!' beschaamd

Leuk dat t toch nog posi reacties krijgt hehe.

En verhip Zolder! Je zou best wel gelijk kunnen hebben! Ik pakte dus 2 dagen na dato de gitaar op en dacht nog 'mmmmm zo vals klinkt ie niet'. Maar anderen spelen m wel zuiver mee op YoiTube. Misschien met een MIDI track, maar t klinkt toch echt als de echte track. Misschien zweeft er ergens een niet-wobbelende versie rondt. Grappig.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Datum: 05/11/2014 14:14

Quote:
FUnkadelic

Als ik eerlijk ben had ik m bijna can JoeTjoep gehaald, ik keek m n dag of 2 later terug en dacht 'oei!' beschaamd

Hoezo? Zo precies en pietluttig ben je toch helemaal niet?knipoog
Gepost door: BArry
Datum: 06/11/2014 09:21

Quote:
FUnkadelic

Leuk dat t toch nog posi reacties krijgt hehe.

En verhip Zolder! Je zou best wel gelijk kunnen hebben! Ik pakte dus 2 dagen na dato de gitaar op en dacht nog 'mmmmm zo vals klinkt ie niet'. Maar anderen spelen m wel zuiver mee op YoiTube. Misschien met een MIDI track, maar t klinkt toch echt als de echte track. Misschien zweeft er ergens een niet-wobbelende versie rondt. Grappig.

Ik kwam er achter doordat ik veel van die vocal tracks gebruikte, mijn gitaar was 100% zuiver maar de meeste van die oude opnames leken wel uitgerekt op de n of andere manier.

Barry's Tracks [www.youtube.com]
Barry's Tracks [soundcloud.com]
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtRe: Ziek thuis, dus: Rocky IV training montage cover
Gepost door: Kauffmann stratje
Datum: 12/11/2014 14:46

Ik vind hem mooi fu

[www.mhmusic.nl]

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen