Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Luister hier eens naar!
Pagina's: 1 2 3 Alle Volgende Huidige pagina: 1 van 3
berichtQuest - Happy by Pharell ROCK cover
Gepost door: timo
Datum: 16/02/2015 12:01

Hey iedereen!

Ik heb met m'n nieuwe project Quest een rock cover gemaakt van Pharell's Happy.
Ben heel benieuwd wat jullie er van vinden!! tandpastagrijns

video: [www.youtube.com]
berichtRe: Quest - Happy by Pharell ROCK cover
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 16/02/2015 14:56

Quote:
Jord
Timo die altijd om mening vraagt en nooit mening geeft...
grinnikend
#ESNS17 berichtRe: Quest - Happy by Pharell ROCK cover
Gepost door: Clemens
Datum: 16/02/2015 16:06

Timo is zijn eigen grootste fan, die heeft nergens anders tijd voor blij

On topic:

Het mist alles wat Happy tot een kneiter van een hit maakt, de groove is veel te 'zwaar' en het hele frisse gevoel is er voor mij af en vind je intentie met de zang ook de plank misslaan. En Alex, kom er maar in over een bepaalde plugin voor vocals.. knipoog

Klinkt op zich niet slecht, al is de mix ook niet goed.

[www.clemenswenners.nl]

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/02/2015 19:19 door Clemens.
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 16/02/2015 16:36

Wat Clemens zegt.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Gepost door: BArry
Datum: 16/02/2015 18:33

duim omlaag

Barry's Tracks [www.youtube.com]
Barry's Tracks [soundcloud.com]
Datum: 16/02/2015 19:47

Ben er ook niet kapot van. Ik vind de groove wel lekker, maar de boel is helemaal dichtgesmeerd; iedere vorm van transparantie ontbreekt (kan natuurlijk een keuze zijn). Verder vind ik het nummer veel te lang (in deze vorm). De song en de uitvoering matchen niet met elkaar.
En - netjes gezegd - Timo speelt beter gitaar dan dat hij zingt; de zang klinkt een beetje fake, fout eigenlijk.....sorry droevig
Datum: 16/02/2015 22:02

Zit zijn vriendinnetje in de clip ofzo? Lekker wijf!
Ik hoor geen autotune, althans niet duidelijk knipoog Sorry Clemens.
Hij kan wel spelen he die knul!

Daar moet je wat mee doen Timo!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/02/2015 22:07 door ==X@LeX==.
Gepost door: Da Vinci
Datum: 16/02/2015 22:40

Volle gas vooruit en lekker over de top. Je moet er van houden en ik doe dat op z'n tijd wel.

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Gepost door: Zilty
Datum: 17/02/2015 13:04

Voor een grap zou het zeer geslaagd zijn... Maar daar wordt het iets te serieus voor gedaan. Welk lekkere wijven ja, dus de moeite waard (gecombineerd met de preview beelden va youtube weet je dat je het midden stuk kan overslaan knipoog )

Ergens stelt het me gerust dat het aantal Timo fanbois aan het afnemen is.

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 17/02/2015 19:47

Ik word er niet "happy" van...
Datum: 18/02/2015 02:11

Quote:
Zilty

Je bedoeld binnen gitaar.net? Timo is onlangs uitgeroepen als 2e beste gitarist van de Benelux, na Adje van den Berg.
Datum: 18/02/2015 02:29

Uitgeroepen door Gitarist.nl met dit jaar een recordinzending van bijna 1000 stemmen ROTFL

Dat Timo kan spelen staat buiten kijf, dat Timo dat zelf ook vindt staat ook buiten kijf. 2e beste gitarist van de Benelux? Alsjeblieft zeg. monddood

[www.clemenswenners.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/02/2015 02:31 door Clemens.
Datum: 18/02/2015 08:36

Quote:
==X@LeX==

Zilty

Je bedoeld binnen gitaar.net? Timo is onlangs uitgeroepen als 2e beste gitarist van de Benelux, na Adje van den Berg.

ah, de enige echte overgebleven fanboi houdt de blaadjes bij... blij En ja, dat bedoel ik.

Hartelijke groeten,
Zilt
Gepost door: timo
Datum: 18/02/2015 08:45

Ik vind mezelf niet goed, Clemens.

Ik vind mezelf wel beter dan jij blij.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/02/2015 08:47 door timo.
Datum: 18/02/2015 09:02

hahaha, dat kan ik dan weer waarderen! duim omhoog

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 18/02/2015 09:22

Tja, Nederland op z'n smalst weer. Natuurlijk vind Timo zichzelf goed. Iemand op zijn niveau is prima in staat om in te zien dat hij meer skills heeft dan 99,99% van de rest van de gitaristen. Daarnaast heeft hij een behoorlijke staat van dienst met diverse bands en projecten waarvoor hij de halve wereld over reist en waar de gemiddelde gitaar.net-slaapkamerartiest nog niet van druft te dromen. Plus nog een stuk of wat endorsments voor oa. Aristides, Godin, Koch en nog eoa strap- en plectrumboer. Dat zegt overigens ook iets van wat andere van je niveau vinden. Als je dat halverwege je 20 bereikt hebt begint het ongetwijfeld in de grijze massa door te sijpelen dat je misschien wel goed bent. En dan zit je meteen in een lastig parket.... als je van jezelf zegt dat je jezelf goed vindt ben je arrogant. Als je dan van jezelf zegt dat je jezelf niet goed vindt ben je vals bescheiden. Doe mij dan maar het eerlijke antwoord.

Attitude staat daar overigens los van. Maar ook dan zie ik, helemaal in dit genre, liever te veel overtuiging dan te weinig.

Gepost door: Angelo
Datum: 18/02/2015 14:14

Quote:
Zilty

ah, de enige echte overgebleven fanboi

Ho ho, ik ben er ook nog!

Maar sommge posts hier rieken naar afgunst.

Een ROTFL omdat er 'maar 1000' stemmen op een poll van het grootste gitaar magazine van NL/Benelux?
De meeste publieke opinie peilingen worden over over max 1000 personen uitgevoerd.
En wat doet het er eigenlijk toe, het feit dat je het zo ver schopt dat je genomineerd word en dan ook nog eens "wint", is toch gewoon leuk en iets om trots op te zijn i.p.v een lachwekkend iets?

En verder wat Davinci zegt. gewoon tof om te zien hoe iemand van het forum aan de weg timmert en daar best succesvol in is.

En tja Timo reageert niet zo veel op andere posts, goed voor hem, want als je als succesvolle muzikant de tijd hebt om op dat onnozele gedoe hier te reageren ben je toch echt niet zo succesvol als je denkt.

------------------------------------------------
Mijn JoeTjoep!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/02/2015 14:15 door Angelo.
Datum: 18/02/2015 16:03

Het heeft niks met afgunst te maken Angelo. Het feit dat hij alleen reageert op mijn opmerking en niet op onze (opbouwende) kritiek zegt mij genoeg. En ach, ik speel ook 5x in de week maar ik vind het toch altijd leuk om mijn mening even te spuien op dit forum; ZEKER omdat ik het zelf ook leuk vind om jullie mening te horen op wat ik allemaal uitvreet. blij

Ik gun Timo alles uiteraard, hij speelt als een malle en heeft niet voor niets zoveel fans. Dat hij zichzelf 'beter' vind als mij moet hij ook zelf weten. Ik denk niet dat wij op enig front te vergelijken zijn en zelfs dan nog; muziek is geen competitie. Wat is beter? Hij vraagt om onze mening, wij geven dat, komt vervolgens 0 reactie op. Dat zegt mij dat Timo helemaal niet geinteresseerd is in wat wij vinden. knipoog

Dat van die 1000 stemmers was misschien een flauwe opmerking, excuus daarvoor. Ik ben in alle commotie nog vergeten je oprecht te feliciteren! duim omhoog

[www.clemenswenners.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/02/2015 16:11 door Clemens.
Datum: 18/02/2015 16:34

Ik vind "de beste gitarist" ook een niet te omschrijven iets. Mi. kan je dat alleen zeggen op basis van zaken die je objectief kan meten, zoals aantal noten per minuut, wie het eerste een stuk op papier goed naspeelt of juist een stuk op gehoor naspeelt en verzin nog maar een paar zaken die objectief te maken zijn. Maar zoals wij allemaal weten is muziek emotie en dat maakt meteen dat het eigenlijk niet te meten is. Zo zijn er veel mensen die vinden dat Vai de beste gitarist van het moment is, maar ik heb er nog nooit langer dan een kwartier naar geluisterd. Oh wacht, één uitzondering, ik ben naar z'n concert geweest maar dat was niet echt de mooiste ervaring uit m'n leven. Als ik me niet vergis is Slash vorig jaar uitgeroepen door eoa clubje als beste gitarist ter wereld. Tja... Nou denk ik dat Vai minder moeite heeft met het naspelen van stukken van Slash als andersom. Als ik met niet vergis is Dennis van Leeuwen zelfs een keer de beste gitarist van Nederland geweest. Nouja, ik weet niet welke instantie dat heeft uitgeroepen maar als daar ook maar één muzikant bij betrokken is moeten ze daar toch inzien dat dat wel zo'n beetje de doodsteek is voor je eigen geloofwaardigheid.

Laten we het er dus maar op houden dat die verkiezingen vooral populariteitswedstrijdjes zijn. Overigens is daar in de basis ook niet heel veel mis mee; als je je geld wil verdienen met muziek maken is naamsbekendheid en populariteit niet onbelangrijk. En ik moet Timo wel nageven dat hij zich goed in de kijker speelt door overal te posten (ja, het is niet het meest betrokken lid verder), een behoorlijk goed gevolgde FB pagina heeft, door al die endorsments zo'n beetje op iedere beurs met betekenis staat en ook nog regelmatig met z'n harses in een blad te vinden is.

Datum: 18/02/2015 16:39

@ Da Vinci duim omhoog
Datum: 18/02/2015 16:50

Ohja, en daarnaast is Timo natuurlijk gewoon de bom omdat hij uit Waalwijk komt. Maar dat spreekt natuurlijk voor zich schijnheilig

Gepost door: bas
Datum: 18/02/2015 16:52

het gaat niet om of je de beste gitarist bent...

ben je een leuk persoon om een biertje mee te drinken...

Heb Timo meerdere keren positieve kritiek gegeven - geen reactie.
Geldt ook voor Clemens... trouwens

dus ik reageer niet meer als er iets door hen gepost wordt. Er zijn er meerdere die dat doen merk ik.

Ik ga dus liever een biertje drinken met Nico, Vince, Alex, Fu, Onno, Foob, Fu, Zilty, Rob etc...

Te gek voor hen dat ze zo ver komen met hun muziek.
Maar als je echt verder wilt komen dan mag je blij zijn met goede kritieken denk ik. Kwestie van oogklepjes, iets verder kijken en buiten je comfortzone durven stappen.

[www.hetdok.com]
Datum: 18/02/2015 16:55

/offtopic: Als dat zo is wil ik bij deze mijn excuus aanbieden Bas, voor zover ik weet reageer ik altijd even. Ik waardeer het namelijk ontzettend. duim omhoog

[www.clemenswenners.nl]
Gepost door: bas
Datum: 18/02/2015 16:58

oke - Clemens - opgelost

eerste biertje is wel voor jouw rekening knipoog

grtz

[www.hetdok.com]
Datum: 18/02/2015 17:02

Quote:
bas

het gaat niet om of je de beste gitarist bent...

ben je een leuk persoon om een biertje mee te drinken...

Dat ligt er wel een beetje aan of je geld wil verdienen met gitaarspelen of dat je liever de hele dag dronken bent nogal blij

Datum: 18/02/2015 17:12

Quote:
"Da Vinci"

Ohja, en daarnaast is Timo natuurlijk gewoon de bom omdat hij uit Waalwijk komt. Maar dat spreekt natuurlijk voor zich schijnheilig

@ Da Vinci duim omlaag

knipoog
Datum: 18/02/2015 17:34

Quote:
"Da Vinci"
Dat ligt er wel een beetje aan of je geld wil verdienen met gitaarspelen of dat je liever de hele dag dronken bent nogal blij

Wie heeft geld nodig als ie al de hel dag dronken is? tandpastagrijns

Bas: lijkt me een goed idee. Altijd. blij

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 18/02/2015 17:50

Huh!? Hoorde ik iemand bier roepen?

bas verliefd Nico

(wijntje mag ook hoor)
Gepost door: Gitaarlex
Datum: 18/02/2015 18:23

Wijn is voor heaumeauxWijntje

Als buizen elkaar pijpen krijg je een moddelig geluid.
Datum: 18/02/2015 19:43

biertje
Pagina's: 1 2 3 Alle Volgende Huidige pagina: 1 van 3

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen