Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Luister hier eens naar!
Pagina's: Vorige 1 2 3 Alle Volgende Huidige pagina: 2 van 3
berichtRe: Quest - Happy by Pharell ROCK cover
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 18/02/2015 19:51

Wat zijn jullie allemaal leuke gasten eigenlijk. De eerste keer dat ik dat zeg na bijna 10 jaar. Ik ber er een keer uitgeweest binnen gitaar.net (2008). Dus pak en beet 10 jaar. Broeders en zusters. Zusters? Hebben we die eigenlijk nog?
Gepost door: Richard
Datum: 18/02/2015 22:08

Nee, zusters haken meestal vrij snel af. Komt omdat Kees een hekel aan telecasters heeft.
Datum: 18/02/2015 23:05

Quote:
Gitaarlex

Wijn is voor heaumeauxWijntje

Aahh fout! Wijn is voor de mensen met wat meer smaak, levenswijsheid en ervaring dan de gemiddelde pils zuipende wannabee...komt vanzelf, maak je geen zorgen. knipoog
Gepost door: Henkie (PC)
Datum: 19/02/2015 00:30

Bier is voor paupers. Pilsjes! Damon wie haben!

Zang is kut. Gitaar en productiewijs klinkt het zoals altijd wel prima.
En het nummer is ook kut.

zo

En daar is dan ook alles mee gezegd.
Gepost door: Purple John
Datum: 19/02/2015 08:01

Wat ik zo jammer vind is dat er weer een bekend nummer zonodig in een andere jas gesjord moet worden omdat dat schijnbaar meer bekendheid krijgt. Muzikale bloedarmoede. Nummer geeft ik verder geen mening over. Die zijn er al genoeg.

"I have no tolerance for fools"- Ritchie Blackmore
www.fab5.2trouble.nl
Gepost door: Zilty
Datum: 20/02/2015 08:36

Quote:
Nico

Gitaarlex
Wijn is voor heaumeauxWijntje

Aahh fout! Wijn is voor de mensen met wat meer smaak, levenswijsheid en ervaring dan de gemiddelde pils zuipende wannabee...komt vanzelf, maak je geen zorgen. knipoog

ah je zit in de fase van het wijn drinken. Er komt de berustende fase, waarbij je accepteert dat het iet het drankje is dat je drinkt (als er wijn is drinken we wijn, als er bier is drinken we bier), maar de lengte van je piemel.

And as we all know...

blij

Verder ben ik het helemaal eens met Clemens. Als je wil promoten is dat niet erg, maar waarom dat via de 'ik wil jullie mening graag' posts moet terwijl het vrij duidelijk is dat je nauwelijks of niet geinteresseerd bent in die mening is me onduidelijk. Doe die stoere rock pose dan ook gewoon digitaal: 'kijk, ik heb alweer een ubervet rocknummer gemaakt dat jullie allemaal moeten horen'. Past ook meer bij die gezichtsuitdrukkingen blij. Je bent de 'ik vind mezelf niet goed' fase ontgroeit Timo, dat is overduidelijk valse bescheidenheid dan wel een gebrek aan zelfkennis. Kloppen op die borst en hard ook, het mag en past!

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 20/02/2015 09:14

Quote:
Zilty

ah je zit in de fase van het wijn drinken. Er komt de berustende fase, waarbij je accepteert dat het iet het drankje is dat je drinkt (als er wijn is drinken we wijn, als er bier is drinken we bier), maar de lengte van je piemel.

Ik heb deze 'zinnen' al tig keer doorgelezen, maar ik kan niet bedenken wat je nou precies bedoelt. Ik heb sinds zondag bier noch wijn gedronken, dus daar ligt het niet aan.
Ben je aan een nieuw neusschotje toe, Zilt? tandpastagrijns

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/02/2015 09:15 door Foob.
Datum: 20/02/2015 09:40

Dank u, ik ben idd redelijk on(na)volgbaar.

Ik zal m'n best doen, speciaal voor jou: het is niet wat we drinken, maar dat we drinken. Dat vergt natuurlijk de nodige investering en ervaring, maar uiteindelijk zie je dat in. Het boedddhisme onder de alcoholici zeg maar.

Waar de drugs referentie op slaat is mij verder niet geheel duidelijk, ik drink zelf via m;n mond... maar to each his own he, er schijnen mensen te zijn die wodka via de ogen naar binnen werken. Not for me though.

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 20/02/2015 10:53

Ik voel me oprecht vereerd aanbiddend Zilt, dat jij je verwaardigt tot op mijn niveau af te dalen.
Ik denk dat ik het nu begrijp: jij doelt op een soort metafysisch drankgebruik eigenlijk, in mijn simpele woordgebruik.

De referentie naar coke: ach Zilt, soms weet je het gewoon niet. Ik denk dat het komt door jouw aanwezigheid op het forum: soms ben je er tijden niet, en dan ineens een heftige en niet-aflatende activiteit; en dan, tja, het beeld van een wit poederroesje is ontegenzeggelijk aanwezig; vandaar.

dus...
Datum: 20/02/2015 11:15

je hoeft geen poeder te gebruiken om als een manische borderliner over te komen, denk ik dan. Maar het helpt wel, da's waar. blij En Foob, ik zei niet dat ik in nivo moest dalen, enkel dat ik meer mijn best moest doen. Ik waardeer u enorm, maar uw drankervaring valt me tegen.

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 20/02/2015 11:30

Quote:
Zilty
En Foob, ik zei niet dat ik in nivo moest dalen

Nee klopt, dat zei ik tong uit de mond grijns

Quote:
Zilty
Ik waardeer u enorm

Dat genoegen is geheel wederzijds verliefd

Quote:
Zilty
uw drankervaring valt me tegen.

Je weet niet wat je zegt Wijntje

Het vousvoyeren hoeft voor mij niet zo, ik heb een hekel aan u clownesk
Gepost door: R'Oha
Datum: 20/02/2015 12:34

Quote:
Zilty

als er wijn is drinken we wijn, als er bier is drinken we bier

Als betaald wijnproever zou ik graag de volgende (overigens geheel persoonlijke) nuancering willen aanbrengen:
- wijn vooral in combinatie met voedsel Wijntjeblij
- voor de borrel/buiten de maaltijd bij voorkeur Champagne coolblij
- en anders gewoon lekker een biertje headbangend

Maar vooral doen wat je zelf wil.

"Waar is de opener?", sprak de dichter
Datum: 20/02/2015 13:07

he, ik ga niet in discussie, doe mij nog maar 1, maar dat wijn bij het eten is natuurlijk totaal aangeleerd en conventie. Alsof je maaltijden niet met bijvoorbeeld bijzondere thee kan combineren (ja, ik drink graag thee).

Champagne is overrated, doe mij maar een een fijne cremant of cava ofzo, maar ja, jij moet ervan leven he dus ik snap het wel knipoog

Hartelijke groeten,
Zilt
Gepost door: Da Vinci
Datum: 20/02/2015 13:16

Bij de maaltijd een lekker biertje, bij de borrel een lekker biertje en anders ook een lekker biertje.

Wijn, Champagne, cremant of cava.... allemaal overrated cool

Hier had uw advertentie kunnen staan.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/02/2015 13:17 door Da Vinci.
Datum: 20/02/2015 13:27

Hmmm, ja, thee is heerlijk, maar we hadden het over alcohol, nietwaar knipoog

Maar wat betreft Champagne ben ik het echt niet met je eens.
Goede Crémant of Cava is inderdaad lekkerder dan slechte of matige Champagne.
Woon jij niet in Limburg? Net over de grens bij Maastricht maken ze heel erg goede mousserende wijn: Genoels-Elderen. Echt een aanrader.

Maar er gaat wat mij betreft niks boven goede Champagne.

En wat dat "ervan leven" betreft: maak je maar geen illusies over de consumptie van Champagne en mousserende wijn in Nederland. Die is zo klein, dat is "liefdewerk-oud papier".

Het enige dat hier in Nederland echt loopt is Prosecco frizzante en aanverwante(dus met maar een klein beetje bubbels), want de spumante wordt te duur gevonden.

Datum: 20/02/2015 13:51

oh ja spumante, ook lekker. Riemst is hier in de buurt ja, dank voor de tip!

Wat is dan echt goeie champagne? Ik heb best al wat geprobeerd maar het meeste is toch net niet zeg maar. vind stiekum de moet nectar nog het lekkerst (ik neem aan dat dat net een stap voorbij creme de cassis in je champagne gieten is knipoog?

Heb je wle een fromberg geproefd? Was ook wel geslaagd en hier uit de buurt

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 20/02/2015 13:52

Quote:
"Da Vinci"

Bij de maaltijd een lekker biertje, bij de borrel een lekker biertje en anders ook een lekker biertje.

Wijn, Champagne, cremant of cava.... allemaal overrated cool

ja uiteraard, e ik heb me gek gelachen bij die gamma reclame. M aar goed bier is nog steeds geen wijn he. Gelukkig maar...

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 20/02/2015 15:25

Quote:
Zilty

vind stiekum de moet nectar nog het lekkerst

Ah, je houdt van wat zoeter. Niks mis mee, maar dan wordt wat mij betreft idd het verschil met de andere bubbels ineens een stuk minder groot.

Ja, Fromberg is zeker niet verkeerd. Maar die doen, net als Genoels-Elderen, geen zoetere versie. Ze zijn wel een stuk kleiner (ik dacht iets van 3 ha), dus waarschijnlijk veel sneller uitverkocht.

Daar in Riemst hebben ze ca. 17 wijngaard. En ze verbouwen Chardonnay, perfect voor een mousserende wijn headbangend

Overigens, best lekker wel, scheutje crème de cassis in je bubbels.

Datum: 20/02/2015 15:58

Chardonnay laten verkl#ten tot bubbeltjeswijn? Het zou verboden moeten worden. Vergeleken bij Sauvignon-blanc wel een beetje lompe wijn, maar wel lekker...
Qua rood: op eiken gerijpte Shyraz, of Tempranillo: onverslaanbaar Wijntje
Datum: 20/02/2015 16:15

Dan drink je zeker alleen Chardonnay's uit warme/hete wijngebieden, Foob?

Nagenoeg alle Champagne bestaat voor een deel uit Chardonnay; de volgens vele uiterst verfijnde Blanc de Blancs Champagne zelfs voor 100%.

En je gaat Chablis en witte Bourgogne toch niet lomp noemen, hoop ik?

Ik denk dat ik maar eens het organiseren van een wijncursus voor gitaar.netters moet gaan overwegen. Met jammen achteraf.
Nou nog de tijd vinden.

Datum: 20/02/2015 16:17

Quote:
R'Oha
Ik denk dat ik maar eens het organiseren van een wijncursus voor gitaar.netters moet gaan overwegen.
doe dat wel even als ik in de buurt ben!
Datum: 20/02/2015 16:19

Ja, want in Noorwegen gaat het een vermogen kosten met die idiote accijnzen daar. gefrustreerd

Datum: 20/02/2015 16:24

Quote:
R'Oha

Dan drink je zeker alleen Chardonnay's uit warme/hete wijngebieden, Foob? En je gaat Chablis en witte Bourgogne toch niet lomp noemen, hoop ik?

Dat antwoord moet ik je schuldig blijven R'Oha, wel is het zo dat ik overwegend wat goedkopere wijn drink.
Champagne vind ik (door de bubbels) niet lekker, maar Chablis kun je inderdaad niet lomp noemen.

Quote:
R'Oha
Ik denk dat ik maar eens het organiseren van een wijncursus voor gitaar.netters moet gaan overwegen. Met jammen achteraf.

Dat is het beste comment dat ik hier sinds jaren heb gehoord. Ik doe mee klappendWijntje
Datum: 20/02/2015 16:26

...nee Berlin zit ik tegenwoordig.
Ach, alles is duur in N, de broodprijs(geen accijns) is relatief nog gekker.
Gelukkig zijn de salarissen veel hoger.
Gepost door: JanVrm
Datum: 20/02/2015 18:15

Quote:
==X@LeX==

Wat zijn jullie allemaal leuke gasten eigenlijk. De eerste keer dat ik dat zeg na bijna 10 jaar. Ik ber er een keer uitgeweest binnen gitaar.net (2008). Dus pak en beet 10 jaar. Broeders en zusters. Zusters? Hebben we die eigenlijk nog?

Still here brother!

Net zoals Timo heb ik ook niet zoveel tijd om overal op te reageren. Ik zie dat er nog niet veel veranderd is trouwens. Lekker dat pilsje Bas!knipoog
Datum: 21/02/2015 08:00

+1 voor de wijn cursus. En ik hou eigenlijk helemaal niet van zoet. blanc des blancs is idd ook erg lekker...

Hartelijke groeten,
Zilt
Scheuren berichtRe: Quest - Happy by Pharell ROCK cover
Gepost door: Jord
Datum: 23/02/2015 10:19

Quote:
Zilty

+1 voor de wijn cursus. En ik hou eigenlijk helemaal niet van zoet. blanc des blancs is idd ook erg lekker...

Ik vind blanc de blancs juist de veel saaiere champagnes. Het is juist de wrange Pinot Noir en Meunier die champagne vaak zoveel interessanter maakt dan de cava's of cremants.
Heb afgelopen zomer nog druiven geplukt bij Ghislain Payer (aanradertje trouwens), heel grappig om eens een keer te doen. Gister nog een flesje Champagne geklaard, jumjumjum.

Overigens drink ik wijn als ik zin in wijn heb, drink ik pils als ik zin in pils heb, drink ik bier als ik zin in bier heb, drink ik champagne als ik zin in champagne heb, drink ik een lekker fris acai sapje als ik zin... enfin jullie snappen het wel.

Toch opmerkelijk dat er forumleden zijn die een bepaalde status van coolheid [EDIT] en seksuele geaardheid [/EDIT] wensen te onttrekken aan het wel of niet drinken van iets... Best zielig eigenlijk.

Cheesy google page ranking marketing tekst:
Voor een geweldige cover- feestband uit Delft, ga naar -> [www.jalekker.com]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/02/2015 10:56 door Jord.
Gepost door: Da Vinci
Datum: 23/02/2015 10:32

Status? Het gaat hier gewoon over seksuele geaardheid Jord!

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Datum: 23/02/2015 13:12

Quote:
Jord
drink ik een lekker fris acai sapje als ik zin...

pff. heaumeau...

knipoog

Hartelijke groeten,
Zilt
Scheuren berichtRe: Quest - Happy by Pharell ROCK cover
Gepost door: Jord
Datum: 23/02/2015 13:20

grinnikend kus

Cheesy google page ranking marketing tekst:
Voor een geweldige cover- feestband uit Delft, ga naar -> [www.jalekker.com]
Pagina's: Vorige 1 2 3 Alle Volgende Huidige pagina: 2 van 3

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen