Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Luister hier eens naar!
berichtthe sky is crying
Gepost door: von haulshoven
Datum: 02/03/2016 17:20

we zijn een beginnend bandje dus niet AL te kritisch luisteren tong uit de mond grijns [youtu.be]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/03/2016 17:21 door von haulshoven.
berichtRe: the sky is crying
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 02/03/2016 21:43

Ik begrijp het niet helemaal; je post een filmpje en tegelijkertijd dek je jezelf in. Wat wil je nou?
Toch een mening: sologitarist mag best wat meer op de voorgrond (en meer uit z'n dak); heeft absoluut potentie. De zanger heeft (nog) geen kloten. De rest niet slecht maar saai, zowel qua uitstraling als qua spel. Alles een beetje meer van hetzelfde. Er zit absoluut meer in, maar dan moet je er wel wat voor doen.
Datum: 03/03/2016 09:23

ja die solo gitarist moet nog veel leren.
Datum: 03/03/2016 10:07

verward Volgens mij begrijpen we elkaar niet
Datum: 03/03/2016 11:18

jawel, ik ben de solo gitarist en wil over die anderen hier geen mening geven.
Dat doe ik wil onder 4 ogen met de mannen zelf als dat moet.
Datum: 03/03/2016 11:20

Maar jouw kritiek is welkom man, het zet je aan het denken.
Datum: 04/03/2016 10:00

tja, 'tis bloes.
Maar ik vind het niet slecht gedaan. Ik ben het wel met Foob eens.
Jullie moeten gewoon zoveel mogelijk gaan spelen, dan gaat dat onhandige/stijve er vanzelf af denk ik.
Datum: 04/03/2016 12:11

Quote:
Foob

Ik begrijp het niet helemaal; je post een filmpje en tegelijkertijd dek je jezelf in. Wat wil je nou?
Toch een mening: sologitarist mag best wat meer op de voorgrond (en meer uit z'n dak); heeft absoluut potentie. De zanger heeft (nog) geen kloten. De rest niet slecht maar saai, zowel qua uitstraling als qua spel. Alles een beetje meer van hetzelfde. Er zit absoluut meer in, maar dan moet je er wel wat voor doen.

...en ook nog: kijk naar elkaar, reageer op elkaar! Elke vorm van interactie en synergie tussen jullie ontbreekt. Zorg voor verschillen in dynamiek; werk naar 'n hoogtepunt (jaja, kom er maar in allemaal....) Blues, inderdaad, dat is vragen en antwoorden...cool

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/03/2016 12:12 door Foob.
Gepost door: ron smit
Datum: 06/03/2016 23:45

Precies. Wat hete peper erbij, dan komt het vast goed.

Wel nog een mooi eindje eraan maken.
Datum: 07/03/2016 11:26

De gitaristen en de zanger mogen wel wat meer raggen naar mijn mening. Meer zelfverzekerd spelen.

En natuurlijk meer van die rare bekken trekken.

Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtRe: the sky is crying
Gepost door: Kauffmann stratje
Datum: 15/03/2016 11:53

Vind de gitarist echt wel lekker spelen (blues ten top!) alleen wordt hij niet ondersteund door de rest van de groep.
Zeker in de die solo zou je de boel zo mooi kunnen opzwepen met drums en bas naar een hoogte punt en san super klein terug komen .
Zet de gitaar ook gerust harder zodat als jij hem verder open draait (volume knop)om de boel aan te zwengelen iedereen ook snapt dat ze harder en opzwepender moeten gaan spelen.
Slag gitarist is een beetje te veel en het zelfde aanwezig (spijtig om te zeggen maar ik ben meer van de power trio's in blues , dan moet je veel meer mekaar steunen en gaat het ook meer leven )

Solo gitarist vraagt in zijn solo ook echt wel Back-up met zijn mooie bends echt op gevoel maar krijgt geen feedback .

Succes!!!

[www.mhmusic.nl]

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen