Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Luister hier eens naar!
Alle bestanden voor deze discussie
Bestandsnaam Bestandsgrootte   Gepost door Datum  
Lex pielerij - Looking Back.mp3 1.8 MB open | download Gitaarlex 30/10/2016 Bericht lezen
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtheadbangend SOLO WEDSTRIJDJE!! laat hier onder je skills horen
Gepost door: Kauffmann stratje
Datum: 23/09/2016 15:29

Dag shredders,jazzers,bluesers en rockers,

Wie doet er weer eens mee zoals vroegah met een leuke solo wedstrijd....
Ik heb de backing gemaakt en een post hiervoor zelf ingespeeld en doe dus niet meer mee maar wil graag horen wat jullie er van bakken....gitaar spelend

De track staat op dit adres: [soundcloud.com]

[www.mhmusic.nl]
berichtheadbangend Re: SOLO WEDSTRIJDJE!! laat hier onder je skills horen
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 25/09/2016 08:29

Ik denk niemand.
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtheadbangend Re: SOLO WEDSTRIJDJE!! laat hier onder je skills horen
Datum: 25/09/2016 08:41

Tis dus echt dood hier...😟 Vroegah!! Toen haar op je balzak nog cool was waren er allang 5 mensen geweest die iets hadden ingespeeld maar soleren is dus echt niet meer cool

[www.mhmusic.nl]
Gepost door: ron smit
Datum: 25/09/2016 10:44

Kom Liam. Hoe en wat iemand speelt, zegt in gitaarnet-verband aanzienlijk meer, dan wat hij schrijft.

Als ik tijd heb, speel ik wat. Hoe download je de backing?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25/09/2016 10:44 door ron smit.
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtheadbangend Re: SOLO WEDSTRIJDJE!! laat hier onder je skills horen
Datum: 25/09/2016 22:14

geen idee ron maar het zou moeten kunnen vanaf mijn soundcloud want er is el eens en liedje gedownload zag ik..

[www.mhmusic.nl]
Gepost door: Tommie49
Datum: 30/09/2016 21:55

Van een wedstrijd kun je helaas tot nu toe niet spreken, maar ik vind het leuk om mij er aan te wagen. Wie weet krijgt het navolging

Sorry dat het wat zacht is opgenomen

[soundcloud.com]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/09/2016 22:01 door Tommie49.
Datum: 01/10/2016 09:36

Prima hoor. Erg snel soms. Als opbouwende kritiek wijs ik erop dat het goed is op je bends te letten. Soms valt het er net iets buiten.

Hoe krijg ik nou die backing op mijn computer?
Datum: 01/10/2016 09:47

lekker noten poepuh tommie!! cool dat je hem hebt ingespeeld! ron jij kan dat ook jonguh...

[www.mhmusic.nl]
Datum: 01/10/2016 11:31

Quote:
"ron smit"

Prima hoor. Erg snel soms. Als opbouwende kritiek wijs ik erop dat het goed is op je bends te letten. Soms valt het er net iets buiten.

Hoe krijg ik nou die backing op mijn computer?

Hoi, dank voor het compliment en de opbouwende kritiek. Ik heb de backing-track afgespeeld en via de line-out van mijn computer opgenomen op mijn meer-sporen recorder.

Ik heb zo een 8 sporen recorder van Boss.

Quote:
"Kauffmann stratje"

lekker noten poepuh tommie!! cool dat je hem hebt ingespeeld! ron jij kan dat ook jonguh...

Graag gedaan!

Cheers

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/10/2016 11:38 door Tommie49.
Gepost door: Maaike
Datum: 01/10/2016 14:34

Quote:
Tommie49

Van een wedstrijd kun je helaas tot nu toe niet spreken, maar ik vind het leuk om mij er aan te wagen. Wie weet krijgt het navolging

[soundcloud.com]

Klinkt goed Tommie
Datum: 01/10/2016 18:45

Hiermee kun je van Soundcloud downloaden: [soundcloudmp3.org]
Als ik tijd heb, ga ik wat proberen.
Gepost door: Da Vinci
Datum: 03/10/2016 09:24

Quote:
Tommie49

[soundcloud.com]

Ja Brad, om te beginnen; je hoort wel dat je veel gespeeld hebt in je leven en echt wel wat skills hebt. Ik hoor je dingetjes doen die behoorlijk snel zijn en gewoon netjes worden gearticuleerd etc. en dat doe ik je niet na.

Wat ik ook hoor is dat je soms jezelf overspeelt. Alsof je het verzint maar niet meteen door kan vertalen naar je vingers. Dan kom je qua timing net niet uit.
Ook je bendings zijn best vaak off tune. Al vrij ver in het begin, tussen 0:25 en 0:29 gebeurt van alles wat in mijn oren vals klinkt. Dat gebeurt daarna in meer of mindere maten wat vaker. Op bijvoorbeeld 1:28 zit ook weer een behoorlijke schuine.

Tevens speel je graag met bends die je heel langzaam opdrukt tot de in tune zijn. Daar doe je dan dermate lang over dat mi. de balans tussen off tune en in tune te veel op het eerste ligt. Je red de juiste toon dan pas net op het einde. Hoewel ik zelf wel houd van die manier van timen denk ik persoonlijk dat je de balans iets moet verleggen zodat het off tune deel een stuk korter duurt en het in tune deel wat langer. Dat legt dan een stuk minder gevoel van 'he, dat klinkt vals' in het stuk.

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Datum: 03/10/2016 10:29

Ik zal eens kijken of je gelijk hebt wat betreft de zuiverheid in die passages, of dat misschien de perceptie in de besturingsmachine daar boven niet meer helemaal zuiver is

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/10/2016 11:02 door Tommie49.
Datum: 03/10/2016 11:31

Quote:
Tommie49

Ik zal eens kijken of je gelijk hebt wat betreft de zuiverheid in die passages, of dat misschien de perceptie in de besturingsmachine daar boven niet meer helemaal zuiver is

Je kan beter luisteren knipoog

Maar begrijp ik aan jouw reactie dat je je er zelf niet bewust van bent dat er wat valse bends in zitten? Ik vroeg me dat eerlijk gezegd al af omdat je 'm zo (zonder commentaar) online had gezet. (Soms zet men er nog een verklaring bij zoals "ik hoor dat er nog wat bends onzuiver zijn maar het was een one-taker en vond het wel best zo).

Datum: 03/10/2016 11:38

Ja, ik had erbij moeten zetten: voor sommige mensen waarbij bepaalde functies niet meer helemaal lekker werken kan het voorkomen dat ze die trage bends niet helemaal goed kunnen volgen en als vals zouden kunnen ervaren.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/10/2016 11:39 door Tommie49.
Datum: 03/10/2016 11:54

Haha oké, gaan we (nu al) op die tour....

Het was serieus, positief en opbouwend bedoeld hoor. Geen dank verder blij

Ron Smit, een van de betere gitaristen hier, zie het ietwat genuanceerder ook al.

Quote:
"ron smit"

Als opbouwende kritiek wijs ik erop dat het goed is op je bends te letten. Soms valt het er net iets buiten.

Maargoed, als jij er een goed gevoel van krijgt om al het positieve commentaar op te nemen en al het kritische/opbouwende commentaar af te doen alsof de gene die het geeft niet helemaal goed is in z'n bovenkamer; be my guest zwaaiend

Datum: 03/10/2016 11:57

Ron is okeee en zijn reactie ook. Ik zie erg uit naar zijn bijdrage en eventueel de bijdrage van andere gitaristen.
Erg interessant om te horen wat andere gitaristen over dit stuk zullen spelen.
Gepost door: scrib
Datum: 03/10/2016 11:59

Je klinkt een beetje op je pikkie getrapt Tommie.

Wat betreft de bends op 0:25 en 1:28 moet ik zeggen dat ik het met Da Vinci eens ben. Een beetje flauw om, als iemand de moeite neemt je opname nauwlettend te beluisteren en uitgebreid commentaar te geven, diegenes bovenkamer in twijfel te trekken.

Neemt niet weg dat ik je partij goed gespeeld vind en het je ook zeker niet na zou kunnen doen.

--
Keep strumming Phil
Datum: 03/10/2016 12:03

Ja sorry gozer, maar je moet weten dat wij, Da Vinci en ik elkaar al langer kennen dan vandaag. En dan begrijp je wel waar ik het over heb.
Ik ben overigens niet snel op mijn taas getrapt hoor, opbouwende kritiek zoals Ron dat geeft kan ik erg waarderen. Daar word je alleen maar beter van als gitarist.

Cheers

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/10/2016 12:07 door Tommie49.
Datum: 03/10/2016 12:20

Over het geheel genomen ben ik het ook eens met Ron.
Je hebt goede skills, en dat laat je - i.m.h.o. - ook wat (te) veel horen. De backing biedt gelegenheid om een mooie opbouw te maken van het nummer, en ik vind dat je wat te snel loos gaat.
Maar, hoe dan ook, chapeau. klappend
Datum: 03/10/2016 12:24

Thanks man,

Cheers
Datum: 03/10/2016 13:08

Quote:
Tommie49

Ja sorry gozer, maar je moet weten dat wij, Da Vinci en ik elkaar al langer kennen dan vandaag. En dan begrijp je wel waar ik het over heb.
Ik ben overigens niet snel op mijn taas getrapt hoor, opbouwende kritiek zoals Ron dat geeft kan ik erg waarderen. Daar word je alleen maar beter van als gitarist.

Tja, ik weet niet of iedereen het zo begrijpt. Maar als dat het doel is, moeten we misschien het hele verhaal maar vertellen....

Tommie49 is op het andere Nederlandse gitaristen forum beter bekend onder diverse namen zoals Bricker, Brad en Epo. Waarom meerdere namen? Omdat de heer in kwestie, die naar eigen zeggen niet snel op z'n taas getrapt is, nogal de neiging had met mensen in de clinch te liggen waardoor een nieuw accountmoest zorgen dat er weer, voor zolang het duurde, fatsoenlijk gecommuniceerd werd. Naar eigen zeggen lag dat nooit aan hemzelf maar aan alle andere; ook wel de Trollsquad genoemd, die zo'n beetje door de hele harde kern van het forum vertegenwoordigd werd.
Dat verklaart ook de post over wat we van andere fora vinden en dan specifiek dit soort opmerkingen:

Quote:
Tommie49

Als die luis het aan de stok heeft met een vast vriendengroepje is het altijd maar de vraag wie de lui(s)zen is/zijn John.

De dag voor dat Tommie49 zich aanmeldde is heeft hij het voor elkaar gekregen een permanente ban te krijgen op het andere forum. En, hij heeft mij direct een privémail gestuurd om mij te melden dat hij degene was die schuil ging achter het account Tommie49. Ik weet niet welk doel dat diende; hij had het ook niet kunnen doen en mij volledig onbevooroordeeld kunnen laten. Blijkbaar ging zijn voorkeur er naar uit het toch even mede te delen.

Afin, ik vond het wel zo netjes om 'm hier een eerlijke kans te geven en zijn berichten dan ook te beantwoorden zoals ik bij ieder nieuw lid zou doen. Ik was er wel een beetje klaar mee en hij benadert iedereen hier gewoon normaal. Voor mij veder geen rede om zijn naam te grabbel te gooien. Iedereen verdient een tweede kans toch blij

Dat hij mij een bericht stuurde om de ware identiteit achter Tommie49 kenbaar te maken vond ik al wat vreemd. Maar nu wordt de integriteit van mijn reacties in twijfel getrokken door openbaar de verwijzen naar onze eerdere kennismaking en voel ik me toch geroepen om dat even in het juiste perspectief te zetten.

Dan snappen jullie ook dat ik op mijn eerlijke commentaar, waarbij Ron bedankt wordt voor zijn opbouwende kritiek ik deze reactie krijg;
Quote:
Tommie49

Ja, ik had erbij moeten zetten: voor sommige mensen waarbij bepaalde functies niet meer helemaal lekker werken kan het voorkomen dat ze die trage bends niet helemaal goed kunnen volgen en als vals zouden kunnen ervaren.

En eerder al van de repliek werd gediend

Quote:
Tommie49

Zou voor jou ook wel goed zijn geheelonthouder, elke hersencel is er eentje

Datum: 03/10/2016 13:30

Goed nu even hoe het werkelijk zat:

Ik had mij ongeveer een jaar geleden aangemeld op dat bewuste forum niet wetende dat daar een vriendenkliekje heerste dat daar de dienst uitmaakte en dat de moderators daar ook deel van uitmaakten.
En hoewel ze dat niet echt georganiseerd en volgens plan deden/doen hebben ze gedurende meerdere jaren meerdere nieuwelingen collectief in de zeik gezet en weggepest.

Dat dachten ze met mij ook te kunnen flikken ware het niet dat ik hard heb teruggeslagen en mij niet heb laten kisten. Na een jaar een ''luis in de pels'' geweest te zijn en toen het duidelijk werd dat ze mij er niet onder konden krijgen of verjagen hebben de parkwachters ten einde raad mij tijdelijk de toegang tot het wildpark ontzegt. En dat met de mededeling dat wanneer ik daarna nog een enkele keer van mij af zou slaan er gelijk een permanente ban zou komen.

Aangezien ik dan wild zou zijn geweest waar door de galbakjes onbeperkt op gejaagd kon worden zonder dat ik mij kon verdedigen heb ik via een daarvoor speciaal aangemaakte account laten weten het voor gezien te houden daar. Ik kreeg naar aanleiding daarvan officieel een permanente ban, totaal overbodig.

Da Vinci heeft zich na een in de eerste plaats onbetekenende woordenwisseling aangesloten bij dat groepje en heeft zich ook tegen mij gekeerd. Maar ook die versterking kon dat groepje niet helpen, alleen een ban bood hen uitkomst.

Cheers

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/10/2016 13:33 door Tommie49.
Datum: 03/10/2016 13:42

Mooi. Hebben we allebei ons zegje gedaan over onze historie. Ik denk dat het niet in mijn belang, in jouw belang of het belang van de overige leden van dit forum is dat hele gedoe weer dunnetjes over te doen.

Ik ben hier al 12 jaar lid, zonder problemen, en heb geen zin om jouw komst daar iets in te laten veranderen. Ik herhaal dus nogmaals wat ik eerder gezegd heb; ik gun iedereen een tweede kans en ben bereid om hier gewoon normaal te doen, zoals ik tot op heden heb gedaan met mijn reactie op jouw solo, mijn advies voor een eerste basgitaar etc. Dan verwacht ik wel hetzelfde terug. Gewoon normale reacties, geen steken onder water, insinuaties over mentale gezondheid etc.

Datum: 03/10/2016 13:42

Nog even dit

Het klopt inderdaad dat de meeste schrijvende mensen daar tegen mij waren, maar komt weer omdat dat allemaal mensen waren van dat vriendenclubje. En die trokken onvoorwaardelijk partij voor hun maatjes.

En hoe het komt dat ik pas na een jaar een ban heb gehad? Een enkele moderator heeft het tijdelijk voor mij opgenomen dat was ook de enige steun die ik had.

Het is voornamelijk dat vriendenclubje en een paar meelopers die daar nog posten. Het is daar nog wat drukker dan hier maar ook dat forum is behoorlijk dood.

Zeker nu ik daar weg bennogal blij

Cheers

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/10/2016 14:25 door Tommie49.
Datum: 03/10/2016 13:52

Nou dat hebben we dan ook weer uitgesproken zoals grote mensen dat doen en nu gewoon weer verder ok???

Nieuwe start !!

Ontopic .....

[www.mhmusic.nl]
Gepost door: bram
Datum: 03/10/2016 17:05

Die bends zijn tenenkrommend vals. En als je dat niet hoor mankeer je zelf iets aan je boven kamer.

Verder is het zeer matig ingespeeld, ik hoor eigenlijk niets moois erin een afgeraffeld stukje.
Met name de snelle stukjes zijn zoals al eerder gezegd niet goed je gaat je zelf voorbij.
Probeer zelf eens krities naar je vertoonde spel te luisteren.
Datum: 03/10/2016 17:41

Hier is mijn versie. Geen onetaker want mijn Pod hield er halverwege mee op. Een twotaker dus.

Best moeilijk om hier een verhaalje van te maken. Ik kreeg steeds meer repect voor je oorspronkelijke opname, Michiel.

Gepost door: Siem Hendriks
Datum: 03/10/2016 18:40

ff gouw een one-taker

[soundcloud.com]

Heb net weer ff multi effectpedal uit de kast gehaaldtong uit de mond grijns
Datum: 03/10/2016 18:59

Ron: dat neem ik als een groot compliment haha volgens mij gaan jullie beide een beetje de fout in door met teveel gain te spelen en volgens mij is het makkelijker om eerst klein te beginnen en dan bij de hardere stukken je volume knop verder open te draaien.

Ik probeerde het ook eerst met veel gain maar dat viel vies tegen door de grote stukken rust in de track.

Zodra je uit de stArtblokken komt ga je ook erg lekker Ron !!

[www.mhmusic.nl]
Datum: 03/10/2016 19:10

Aan Ron:
Mooie partij, heel solide gespeeld en een goede nootkeus. Veel emotie ook

Aan Siem:

Ook een mooie partij, hele aparte timing en frasering hier en daar.

Quote:
bram

Die bends zijn tenenkrommend vals. En als je dat niet hoor mankeer je zelf iets aan je boven kamer.

Verder is het zeer matig ingespeeld, ik hoor eigenlijk niets moois erin een afgeraffeld stukje.
Met name de snelle stukjes zijn zoals al eerder gezegd niet goed je gaat je zelf voorbij.
Probeer zelf eens krities naar je vertoonde spel te luisteren.

Als je echt goed leest dan ontken ik niet dat die bends hier en daar er tegenaan zitten. Het ging me meer om de vorm van de kritiek. En tenenkrommend, tja iemand die een beetje aanslag op een toets als zeer smerig ervaart die zullen we maar niet al te serieus nemen.
Ik zou dus eerder even je eigen bovenkamer laten screenen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/10/2016 19:12 door Tommie49.
Datum: 03/10/2016 19:12

Siem netjes!! Mist nog iets van een verhaal (tis nog echt een grote jam) en je sound leent zich wel voor het terug draaien van je volume knop !

[www.mhmusic.nl]
Datum: 03/10/2016 19:32

Quote:
Tommie49

Als je echt goed leest dan ontken ik niet dat die bends hier en daar er tegenaan zitten. Het ging me meer om de vorm van de kritiek.

Interessante zienswijze.
Als ik onderstaand interpreteer als een ontkenning dat de bends vals zijn maar het mn aan de wijze lig waarop ik de prikkels verwerk trek ik dus een foute conclusie?

Quote:
Tommie49

voor sommige mensen waarbij bepaalde functies niet meer helemaal lekker werken kan het voorkomen dat ze die trage bends niet helemaal goed kunnen volgen en als vals zouden kunnen ervaren.

En kan je aangeven waar je vind dat mijn commentaar onheus is? Dan zal ik daar in het vervolg rekening mee houden.

Thx!

Datum: 03/10/2016 19:52

Gaaaaast rustaaaaagh hahahaha..... De discussie is over .... Jullie hebben beide jullie plasje er overheen mogen gooien maar vanaf nu gewoon verder spelen als goeie vriendjes.
Eris al genoeg negativiteit op het internet please....

[www.mhmusic.nl]
Gepost door: Purple John
Datum: 03/10/2016 22:10

Goed zo, zo doen we dat, jongens. Uitplassen en de broek weer ophalen. En o ja, ik speel niets in. Ik hoef dit forum niet te vervuilen. grinnikend

"I have no tolerance for fools"- Ritchie Blackmore
www.fab5.2trouble.nl
Datum: 04/10/2016 12:27

Quote:
"Kauffmann stratje"

Siem netjes!! Mist nog iets van een verhaal (tis nog echt een grote jam) en je sound leent zich wel voor het terug draaien van je volume knop !

Ik vind de sound van Siem wel lekker hoor. Niet mijn favoriete sound om zelf mee te spelen maar om naar te luisteren vind ik het zeker okee.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/10/2016 12:40 door Tommie49.
Datum: 04/10/2016 15:44

Quote:
Tommie49

Kauffmann stratje

Ik vind de sound van Siem wel lekker hoor. Niet mijn favoriete sound om zelf mee te spelen maar om naar te luisteren vind ik het zeker okee.

dankjewel! de sound komt van een amp sim van een jmp amp, maar ik moet inderdaad nog wat werken aan het "verhaal" van de solo.
Datum: 04/10/2016 16:06

Ik vind wel dat er af en toe leuke thema's voorbij komen hoor Siem. Zeker niet verkeerd en ook lekker ingespeeld.

Datum: 04/10/2016 18:05

Dit forum is weer terug bij hoe het 7 jaar geleden was. Heerlijke drama.
Datum: 04/10/2016 18:14

Dat komt vast omdat er eindelijk weer eens wat gespeeld wordt.
En daar gaat het uiteindelijk toch om.
Datum: 04/10/2016 18:57

Ach, morgen is het weer over.
Gepost door: Maaike
Datum: 05/10/2016 11:30

Leuk dat er wat dingen zijn ingespeeld! Ik waag me daar niet aan. Ik kan dat namelijk echt niet dus heb bewondering voor iedereen die dat wel kan!

En blijven we allemaal wel gezellig doen!
Gepost door: Anno
Datum: 23/10/2016 13:25

hoe kan ik dat downloaden?
Datum: 23/10/2016 14:59

Quote:
Adnan

hoe kan ik dat downloaden?
11e post vorige pagina
Elevate live @GPvdB 2014 berichtheadbangend Re: SOLO WEDSTRIJDJE!! laat hier onder je skills horen
Gepost door: Ruben
Datum: 23/10/2016 23:47

Die goede oude tijd van de gitaar.net wedstrijden, pure nostalgie!
Daarom uiteraard ook van mijn kant hier een bijdrage: Soundcloud
En thanks MHmusic voor de backing track, lekkere song man!

Ik had van de week wat extra tijd over, dus mijne is zeker geen one-taker geworden. Sterker nog, heb verschillende sporen opgenomen en vooral geprobeerd er een beetje verhaallijn in te krijgen o.i.d.
De opbouw is misschien een beetje experimenteel, want bij het eerste refreintje knal ik er gelijk een wat heftigere solo in en daarna blijft het nummer wat rustiger.
Echter na wat takes was het voor mij volkomen logisch, dus ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.. blij

Overigens heb ik de inzendingen die tot nu toe op soundcloud staan even onder elkaar gezet in deze playlist: Playlist Soundcloud
Gave inzendingen trouwens en leuk om te horen hoe het nummer steeds zo verschillend kan klinken!

..."check [www.rubenvissers.com] voor mijn muziek!"
Gepost door: scrib
Datum: 24/10/2016 01:14

Ik vind hem wel tof Ruben, je neemt die backing gewoon mee je eigen richting op, in plaats van dat je hem braaf volgt

--
Keep strumming Phil
Elevate live @GPvdB 2014 berichtheadbangend Re: SOLO WEDSTRIJDJE!! laat hier onder je skills horen
Datum: 24/10/2016 11:48

Thanks Scrib!

Alleen toen ik hem vandaag weer luisterde vond ik toch dat mijn lead-sound de backing teveel overstemde, dus heb de sound + mix toch nog stiekem aangepast vanochtend..
Vooral toen ik het origineel van Michiel weer hoorde besefte ik me dat een subtielere sound een stuk beter klinkt! knipoog

berichtheadbangend Re: SOLO WEDSTRIJDJE!! laat hier onder je skills horenbijlage
Gepost door: Gitaarlex
Datum: 29/10/2016 20:51

Even met mijn nieuwe processor lopen pielen, niet te serieus nemen aub.

Ik krijg het bestand niet knap geplaats terwijl het hier rechtstreeks uit de pc wel kwaliteitwaardig is.
Misschien lukt het zo.

[soundcloud.com]

Als buizen elkaar pijpen krijg je een moddelig geluid.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/10/2016 09:08 door Gitaarlex.

Bijlagen:
open | download - Lex pielerij - Looking Back.mp3 (1.8 MB)
Datum: 29/10/2016 21:22

He Lex, is er technisch iets mis gegaan? Het klinkt net alsof het inlezen van een cd niet helemaal goed gaat.

Of is het zo bedoeld? Dan doet het me denken aan de experimenten van de Beatles. Niets mis mee
Datum: 30/10/2016 16:49

Toch maar op soundcloud gezet want het bleef kut.

Datum: 30/10/2016 17:36

Aparte benadering Lex. Artificial harmonics gecombineerd met het gebruik van de tremolo arm, op een bepaald moment veel echo erbij en onorthodoxe technieken en geluiden.

Ik vind het wel wat hebben. Ik vind je gitaar wel wat te hard staan ten opzichte van de backingtrack.

Cheers
Datum: 30/10/2016 17:50

Ruben : die van jou vind ik echt het mooist !! Die klopt goed kwa sound en leuke verschillende dingen erin

[www.mhmusic.nl]
Datum: 30/10/2016 20:05

Thanks Michiel!

Dat is altijd leuk om te horen, maar zeker van jou knipoog
Wat wordt het volgende project (op gitaar.net)? :P

Datum: 31/10/2016 19:00

Ruben, prima. Je zet de sfeer goed neer. Leuk erbij die slide.

Lex, dat is weer eens een heel andere invulling met die harmonics en echo. Geinig. Hoe doe je die druppeltjes?
Datum: 01/11/2016 21:35

Ron, die druppeltjes maak je door met veel delay met de zijkant van het plectrum over de gedempte hoge E-snaar te wrijven.
Dat doe je bewegend van de brug naar de neck.
Ik hoop dat ik het zo duidelijk genoeg verwoord heb.

Gepost door: Kees Vlees
Datum: 02/11/2016 21:58

Niet meer dudes.
Wedstrijdjes. jamsessie, lessgeven is geschiedenis

Kees Vlees
zelfs mijn zus en dat is een schele
speelt niet op een tele
Datum: 03/11/2016 09:18

edit: foutje

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/11/2016 09:20 door Foob.
Gepost door: Kees Vlees
Datum: 04/11/2016 20:43

Quote:
Tommie49

Nog even dit

Het klopt inderdaad dat de meeste schrijvende mensen daar tegen mij waren, maar komt weer omdat dat allemaal mensen waren van dat vriendenclubje. En die trokken onvoorwaardelijk partij voor hun maatjes.

En hoe het komt dat ik pas na een jaar een ban heb gehad? Een enkele moderator heeft het tijdelijk voor mij opgenomen dat was ook de enige steun die ik had.

Het is voornamelijk dat vriendenclubje en een paar meelopers die daar nog posten. Het is daar nog wat drukker dan hier maar ook dat forum is behoorlijk dood.

Zeker nu ik daar weg bennogal blij

Wees je eigen leider dude

Cheers

Kees Vlees
zelfs mijn zus en dat is een schele
speelt niet op een tele
Datum: 05/11/2016 18:42

Je bent je eigen guru

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen