Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Luister hier eens naar!
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtNu dan eindelijk mijn "heavy rock" nummer afgemaakt......"Dig me under"
Gepost door: Kauffmann stratje
Datum: 08/12/2016 20:04

heavy rock nummer met scheursolo op het einde.....er zit ook nog een reverse stukje tekst in voor diegene die niks te doen heeft hahaha

[soundcloud.com]

[www.mhmusic.nl]
berichtRe: Nu dan eindelijk mijn "heavy rock" nummer afgemaakt......"Dig me under"
Gepost door: scrib
Datum: 08/12/2016 22:19

Klinkt goed man! doet aan soundgarden denken duim omhoog

--
Keep strumming Phil
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtRe: Nu dan eindelijk mijn "heavy rock" nummer afgemaakt......"Dig me under"
Datum: 08/12/2016 22:52

Thnks!.... de inspiratie van het nummer komt ook echt uit de seatle scene ....dus dat hoor je goed

[www.mhmusic.nl]
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtRe: Nu dan eindelijk mijn "heavy rock" nummer afgemaakt......"Dig me under"
Datum: 14/12/2016 07:11

Tis wel echt rustig ...... op FB luistert er niemand naar als je muziek post en hier ook al niet meer....geen podium meer dus...droevig

[www.mhmusic.nl]
berichtRe: Nu dan eindelijk mijn "heavy rock" nummer afgemaakt......"Dig me under"
Gepost door: Da Vinci
Datum: 15/12/2016 13:18

Ik kijk altijd op m'n werk en daar heb ik geen geluid droevig

Maargoed, verder kaap ik nu lekker je topic met dikke spam.

Heb je naast een Kauffmann stratje ook interesse in een Kauffmann Tele?
Ivm HNGD ga ik er denk ik afscheid van nemen.
Het is de Daphne Blue tele met mini humbucker en Little '59 die je destijds op Facebook heel vet vond knipoog

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Datum: 16/12/2016 10:25

Ja ik heb wel interesse want wil ooit nog een Tele laten bouwen door hem maar kwa cash is het er nog niet van gekomen.

Michielhemmer@hotmail.com .....stuur eens wat foto's en je uiterste prijs ...blij

[www.mhmusic.nl]
Gepost door: ron smit
Datum: 16/12/2016 17:06

Klinkt stoer. Lekker basgeluid. Zang past er goed bij.
Combi stevig met melodie; erg fijn.
Datum: 16/12/2016 17:48

Thnks Ron!

[www.mhmusic.nl]
Gepost door: Tommie49
Datum: 17/12/2016 13:19

Prima man. Goed nummer. De basisriff is lekker strak en herkenbaar. De manier van zingen doet me denken aan David Sylvian op de eerste Japan albums maar dan ruiger en krachtiger. De breaks zijn verrassend en de solo is apart. Ik hoor bij de solo wah, tremolo dive en andere techiek op een aparte manier toegepast.
Dit nummer zal het live goed doen.

Ga zo door.
Datum: 18/12/2016 21:19

Thnks Tommie !!!

[www.mhmusic.nl]

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen