Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Luister hier eens naar!
#ESNS17 berichtNieuw YouTube kanaal gestart, eerste filmpje!
Gepost door: Clemens
Datum: 05/01/2017 12:40

Het plan is om regelmatig professioneel opgenomen covers te uploaden compleet met beeld van het proces. Misschien in de toekomst ook tutorials over hoe bepaalde tracks in elkaar zitten, maar voor nu de eerste video:

biertje

[www.clemenswenners.nl]
berichtRe: Nieuw YouTube kanaal gestart, eerste filmpje!
Gepost door: Da Vinci
Datum: 05/01/2017 13:58

Leuk gedaan 👍🏻

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Gepost door: bram
Datum: 05/01/2017 17:13

Nee... Het is niet leuk gedaan, het is perfect gedaan, net zo mooi als het origineel.
Tja en nu dan.... ?

Wat een verspilling van talent. Je zou een schop onder je kut moeten krijgen, en eigen muziek moeten maken.
Je maakt jezelf er al jaren vanaf met zeik covers.
Jammer jammer jammer .
Jezus man C<G<D wat is het toch dat jij het niet voor elkaar krijg met een eigen compositie.
Gepost door: Da Vinci
Datum: 05/01/2017 17:44

Je hebt gelijk. Het is perfect gedaan, maar bij Clemens zijn we dat normaal gaan vinden knipoog

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 05/01/2017 19:22

bram: +734
Gepost door: Tommie49
Datum: 05/01/2017 19:54

Op de uitvoering valt weinig aan te merken. Het nummer spreekt mij alleen niet zo aan als ik eerlijk ben. Het kabbelt een beetje voort. Opnemen van covers zal ik niet snel doen maar covers spelen is erg leuk. Daarbij heb ik veel geleerd van het naspelen van mijn gitaarhelden.
Ik snap het daarom ook wel dat je graag covers opneemt. Ik ben benieuwd naar je volgende opname.
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 05/01/2017 20:22

...ben het zowaar een keer met Bram eens.

Goed gedaan natuurlijk Clemens, nix op aan te merken. Maarja... nou dat dus biertje
#ESNS17 berichtRe: Nieuw YouTube kanaal gestart, eerste filmpje!
Gepost door: Clemens
Datum: 06/01/2017 00:04

Jongens jongens! Thanks voor de comments blij

Dit is puur hobby voor me. Ik ben nou eenmaal geen geboren songwriter maar ik maak wel degelijk eigen muziek en ben bij verschillende (eigen werk) projecten muzikaal leider en schrijf de live arrangementen. Dus don't worry! tong uit de mond grijns Vind het fijn om lekker te kloten in m'n studiootje met liedjes die ik leuk vind. Een ander gaat een boek lezen of TV kijken. knipoog

Ik ben bijvoorbeeld verantwoordelijk voor dit zooitje ongeregeld achter dit meisje:

biertje

[www.clemenswenners.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/01/2017 00:05 door Clemens.
Gepost door: Maaike
Datum: 06/01/2017 00:43

Jeetje Clemens wat goed!
Ik was een beetje skeptisch, ik als groot John Mayer fan wordt niet altijd blij van covers maar wat mooi. duim omhoog
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 06/01/2017 10:24

Quote:
Foob

bram: +734
+266

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 06/01/2017 10:25

Quote:
Clemens

Jongens jongens! Thanks voor de comments blij

Dit is puur hobby voor me. Ik ben nou eenmaal geen geboren songwriter maar ik maak wel degelijk eigen muziek en ben bij verschillende (eigen werk) projecten muzikaal leider en schrijf de live arrangementen. Dus don't worry! tong uit de mond grijns Vind het fijn om lekker te kloten in m'n studiootje met liedjes die ik leuk vind. Een ander gaat een boek lezen of TV kijken. knipoog

Ik ben bijvoorbeeld verantwoordelijk voor dit zooitje ongeregeld achter dit meisje:

biertje
Mooi antwoord en goed om te lezen!

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Fender USA Stratocaster '97 candy apple red berichtRe: Nieuw YouTube kanaal gestart, eerste filmpje!
Gepost door: fluwabe
Datum: 08/01/2017 18:58

hey man,

zeer leuk gedaan.
wacht je volgende al af.

doe zo verder.
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtRe: Nieuw YouTube kanaal gestart, eerste filmpje!
Gepost door: Kauffmann stratje
Datum: 09/01/2017 13:56

Gaaf Clemens !!! Mooi om zo alle verschillende partijen te zien.
Was het ook altijd heel erg met bram eens ( dat is een compliment want we vinden jou gewoon goed!)
Maar je uitleg is ook duidelijk dus je komt er mee weg hshaha

[www.mhmusic.nl]

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen