Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Luister hier eens naar!
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtschijnheilig ik kwam nog een oudje tegen maar vind hem toch wel goed genoeg om op het web te zetten...
Gepost door: Kauffmann stratje
Datum: 01/04/2017 13:46

dag ,

hier weer eens een nieuwe ouwe track van mij ...... lang geleden gemaakt maar heeft toch een mooie sound vind ik ...blij

check de soundcloud link: [soundcloud.com]

[www.mhmusic.nl]
berichtschijnheilig Re: ik kwam nog een oudje tegen maar vind hem toch wel goed genoeg om op het web te zetten...
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 04/04/2017 11:26

Hey Michiel, geluiden is niks mis mee, maar het nummer - en zeker ook de zang - mwoah; heb betere dingen van je gehoord....
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtschijnheilig Re: ik kwam nog een oudje tegen maar vind hem toch wel goed genoeg om op het web te zetten...
Datum: 05/04/2017 12:45

Hahaha kan kloppen foob ...blij heb hem ook nooit in het openbaar gepost maar kwam hem weer tegen en ik vond hem kwa song toch wel mooie stukken hebben ( de zang is zeker niet de beste).

Gr michiel

[www.mhmusic.nl]
berichtschijnheilig Re: ik kwam nog een oudje tegen maar vind hem toch wel goed genoeg om op het web te zetten...
Gepost door: Tommie49
Datum: 05/04/2017 14:25

Ik vind het helemaal niet slecht dit nummer. Met dat repertoire van je kun je toch wel een goed album samenstellen.
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtschijnheilig Re: ik kwam nog een oudje tegen maar vind hem toch wel goed genoeg om op het web te zetten...
Datum: 05/04/2017 22:28

Thnks gast!.... altijd fijn om te horen

[www.mhmusic.nl]

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen