Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Luister hier eens naar!
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtzwaaiend MHMusic - Summer Vibe ..........Hij is net af en ik ben benieuwd wat mensen er van vinden
Gepost door: Kauffmann stratje
Datum: 12/08/2017 17:14

ik heb net weer een nieuw nummer afgemaakt in mijn studio en hoor graag jullie meningen....blij zie hieronder de soundcloud link

[soundcloud.com]

[www.mhmusic.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/08/2017 17:15 door Kauffmann stratje.
berichtzwaaiend Re: MHMusic - Summer Vibe ..........Hij is net af en ik ben benieuwd wat mensen er van vinden
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 12/08/2017 20:03

Hey Michiel, heb net even geluisterd. Ik vind het eh... niet slecht, maar ik krijg er ook geen strak latje van.
Bij bepaalde stukken, zoals bij de bridge, wordt de indruk gewekt dat je de melodie ter plekke verzint. Daar 'loopt' het niet., het is niet consistent Maar voor de rest zit het - zoals meestal - weer aardig in elkaar. Zang zou van mij iets meer naar voren gehaald mogen worden.
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtzwaaiend Re: MHMusic - Summer Vibe ..........Hij is net af en ik ben benieuwd wat mensen er van vinden
Datum: 13/08/2017 07:38

Ok Thnks voor het luisteren..... ik had eerst de zang harder maar toen vond ik hem te veel aanwezig .

[www.mhmusic.nl]
berichtzwaaiend Re: MHMusic - Summer Vibe ..........Hij is net af en ik ben benieuwd wat mensen er van vinden
Datum: 13/08/2017 11:12

Ik bedoel niet harder, maar 'los van de rest'. Misschien door wat reverb erbij?
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtzwaaiend Re: MHMusic - Summer Vibe ..........Hij is net af en ik ben benieuwd wat mensen er van vinden
Datum: 13/08/2017 17:01

Ach soooo....blij in het refrein heb er wel reverb aan toegevoegd en juist in het couplet weg gelaten om het heel direct te maken .

Keuzes en nog eens keuzesblij

[www.mhmusic.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/08/2017 17:02 door Kauffmann stratje.
Datum: 13/08/2017 17:24

Quote:
"Kauffmann stratje"
Keuzes en nog eens keuzesblij

Ja, wat een rotleven hebben we toch...tandpastagrijns

Was overigens geen diskwalificatie; meer een mening...
Datum: 14/08/2017 10:27

Snap ik ook foob .... liever een eerlijke reactie daar kan ik weer over nadenken of ik het anders ga doen of niet ..... al diende leert men

[www.mhmusic.nl]
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 14/08/2017 16:34

Afgrijselijke tekst, zowel de extreem deprimerende inhoud als t cringeworthy Engels.

Jammer van die weifelende hi-hat, weglaten.

Voor de rest TOP gitaarlijnen, goede zanglijnen, lekker gezongen, goede opbouw, heeft wel meer van een brug nodig, mix kan ik ff njet beoordelen. Al met al goed gedaan weer

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Datum: 15/08/2017 07:45

Hahaha..... tekst tja..... al mijn liedjes blijven liggen tot dat ik na veel gemopper zelf die tekst ga schrijven hahaha.

Al mijn liedjes hebben vaak een depri tekst terwijl ik zelf zo vrolijk ben als wat ....blij

Thnks FU

[www.mhmusic.nl]
Gepost door: ron smit
Datum: 19/08/2017 09:18

Klinkt best lekker, pakkend. Klinkt ook bekend van iets. Als het een hit wordt, zou er ergens een auteur kunnen opstaan.

Stem zit er wat achter gemixt, maar dat kan een keuze zijn. Wellicht dubbelen en naar voren?
Inderdaad lullige hihat.

Ik vind hem fijn.
Gepost door: Tommie49
Datum: 22/08/2017 00:01

Klinkt lekker die akoestische gitaar riffs. Mooi strak gespeeld ook.
Datum: 22/08/2017 18:09

Van mij mag er een auteur opstaan ..... dat betekent in iedergeval dat er iets mee te verdienen valt anders komen ze niet.

De eerste 4 Akkoorden zijn geļnspireerd op "blackbird" van de Beatles alleen speel ik het met een andere slag en ritme , het lijkt nu meer op die Justin Bieber liedjes van tegenwoordig.

Ik moest zelf bij het bedenken van de zang denken aan "Cindy lauper' s.....time after time" en "Anthony keatis van de rhcp"

[www.mhmusic.nl]

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen