Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Luister hier eens naar!
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtgitaar spelend MHMusic - Marianne........nederlandstalig popnummer ...denk 1 van mijn betere nummers
Gepost door: Kauffmann stratje
Datum: 30/09/2017 13:32

Hierbij weer een nieuw nummer van mijn kant....... luister en huiver hahaha

[soundcloud.com] deze link is het liedje

[www.mhmusic.nl]
berichtgitaar spelend Re: MHMusic - Marianne........nederlandstalig popnummer ...denk 1 van mijn betere nummers
Gepost door: scrib
Datum: 30/09/2017 13:54

Gitaar klinkt lekker! Productie klinkt ook goed. Refreintje best oke. Maar die gesproken coupletjes... man o man... doet me denken aan Voor Jou van de Jeugd van Tegenwoordig alleen deden zij het met een flinke dosis zelfspot...

[www.youtube.com]

--
Keep strumming Phil
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtgitaar spelend Re: MHMusic - Marianne........nederlandstalig popnummer ...denk 1 van mijn betere nummers
Datum: 30/09/2017 20:57

Duidelijke taal scrib! Denk dat een bepaalde doelgroep het wel kan waarderen maar wel fijn dat je de productie mooi vindt ..... heb ik keer ook echt meer aandacht aan besteed

[www.mhmusic.nl]
berichtgitaar spelend Re: MHMusic - Marianne........nederlandstalig popnummer ...denk 1 van mijn betere nummers
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 01/10/2017 09:58

Scrib +1
Ben een beetje allergisch voor Nederlandstalig....clownesk
Gepost door: Anno
Datum: 01/10/2017 13:43

Knap gedaan,mooi, solo kon je wel in proppen,maar die kwam niet.
Gepost door: ron smit
Datum: 01/10/2017 15:42

Inderdaad mooie productie. Gitaar is vet met de bas samen.
Tof gitaartje ook op 2.14.

Misschien nog een eindsolotje over de herhaling op het eind?

Stijl is een kwestie van doelgroep.

Is Marianne er blij mee?
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtgitaar spelend Re: MHMusic - Marianne........nederlandstalig popnummer ...denk 1 van mijn betere nummers
Datum: 02/10/2017 11:19

Thnks gasten !! Ik ken helaas geen Marianne maar ik hoop dat er een Marianne blij mee is.

[www.mhmusic.nl]

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen