Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Luister hier eens naar!
berichtSia "Chandelier" gitaar solo
Gepost door: Br@m
Datum: 03/10/2017 11:03

Hallo allen,

Heul lang geleden dat ik hier iets gepost heb. Vroegah toen ik hier vaker kwam waren er nog wel eens solowedstrijdjes (heb nog gitaar.net plectra!).

Nu weer een solootje ingespeeld, gewoon omdat het kan.

Mocht iemand anders ook een poging willen wagen dan kan ik de backing posten. (ik heb de karaoke versie van youtube geript)

Link: [soundcloud.com]

On the internet you can be anything you want.

It's strange that so many people choose to be stupid.
berichtRe: Sia "Chandelier" gitaar solo
Gepost door: bram
Datum: 03/10/2017 16:20

Hoe vond je zelf gaan dan ?
Gepost door: Anno
Datum: 03/10/2017 17:57

Hoi Bram,super gedaan.
Stuur die backing, ga ik ook poging wagen.
Datum: 03/10/2017 18:40

Quote:
bram

Hoe vond je zelf gaan dan ?

Weet ik veel, wel aardig, ben er geen uren mee bezig geweest ofzo (kop maar in)

Gepost door: ron smit
Datum: 04/10/2017 16:43

Leuk! 2 Brammen. Zijn jullie broers?
Datum: 04/10/2017 21:43

Quote:
"ron smit"

Leuk! 2 Brammen. Zijn jullie broers?

Ja ik ben degene die wel kan spelen
Datum: 05/10/2017 11:51

Met je lul zeker, samen met je vriendje knipoog

Gepost door: Just-a-Beaver
Datum: 14/10/2017 02:01

Goed bezig Bram! (degene met de gitaar, niet degene met zijn lul en zijn vriendje)

Quote:
JanVrm

De Bever zit er niet naast. Het is alleen even wennen aan zijn geknaag.
Hoort me hier knagen!
Gepost door: scrib
Datum: 14/10/2017 10:54

Quote:
Just-a-Beaver

Goed bezig Bram! (degene met de gitaar, niet degene met zijn lul en zijn vriendje)

hehe blij beaver, fuck, jij hier? ben je eindelijk uit habbo hotel getrapt?

--
Keep strumming Phil
Gepost door: Tommie49
Datum: 14/10/2017 19:54

Quote:
Br@m

Met je lul zeker, samen met je vriendje knipoog

Br@m versus Bram
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 14/10/2017 20:50

Yo Bever wassuuuuup!

@Br@m Ik vind t eerlijk gezegd niet al te denderend beschaamd monddood timing is erg slordig, opdrukken is matig, nootkeuze beetje standaard en de opbouw hmmmm. Als ik mij goed herinneren poste jij vroeger echt veel betere stukjes met niet zelden imponerende techniek? Zeker weinig gespeeld de laatste jaren? Sorry, ik bedoel t niet lullig geef gewoon mijn mening. Hopelijk geef je jezelf een schop onder je kont en ga je weer wat oefenen! knipoog

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, 的 give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Datum: 14/10/2017 20:54

Quote:
FUnkadelic

Yo Bever wassuuuuup!

@Br@m Ik vind t eerlijk gezegd niet al te denderend beschaamd monddood timing is erg slordig, opdrukken is matig, nootkeuze beetje standaard en de opbouw hmmmm. Als ik mij goed herinneren poste jij vroeger echt veel betere stukjes met niet zelden imponerende techniek? Zeker weinig gespeeld de laatste jaren? Sorry, ik bedoel t niet lullig geef gewoon mijn mening. Hopelijk geef je jezelf een schop onder je kont en ga je weer wat oefenen! knipoog

Dat zeg ik gewoon kut niet om aan te horen, en van de Bever kan je verwachten dat hij het goed vind , die kan namelijk ook niet spelen
Datum: 15/10/2017 00:30

fittie!

--
Keep strumming Phil
Datum: 15/10/2017 20:15

Quote:
bram

Dat zeg ik gewoon kut niet om aan te horen, en van de Bever kan je verwachten dat hij het
goed vind , die kan namelijk ook niet spelen

Dat is niet wat je vriendje gister tegen me zei. verliefd

Quote:
JanVrm

Hoort me hier knagen!
Datum: 15/10/2017 20:19

Quote:
FUnkadelic

Yo Bever wassuuuuup!

Ha, alles goed hier. Was benieuwd wie hier nog kwam en wat hier zoal gebeurde, dus ik stak mijn hoofd even om de hoek. blij

Quote:
JanVrm

Hoort me hier knagen!
Datum: 15/10/2017 20:39

Mijn post frequentie is ongeveer 2x per jaar geloof ik. Blij dat alles goed gaat blij Nog Sleutelbossen aan t maken?

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, 的 give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Datum: 17/10/2017 08:47

Ha, ja. Over 1-2 maanden is er een. Ga het niet hier posten echter. Zit nauwelijks gitaar in (veel analoge synths, start binnenkort met een modular blij )en ben doodsbang voor wat Bram allemaal gaat zeggen. knipoog Wat doe jij ondertussen?

Quote:
JanVrm

Hoort me hier knagen!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17/10/2017 08:50 door Just-a-Beaver.
Datum: 18/10/2017 09:17

Quote:
Just-a-Beaver

Ha, ja. Over 1-2 maanden is er een. Ga het niet hier posten echter. Zit nauwelijks gitaar in (veel analoge synths, start binnenkort met een modular blij )en ben doodsbang voor wat Bram allemaal gaat zeggen. knipoog Wat doe jij ondertussen?
Gaaf! Graag wel posten! Ben benieuwd blij

Ik heb de afgelopen jaren veel dance gemaakt (van zwaar experimentele noise scapes tot commerciele drum n bass / dubstep combi's), maar speel de laatste tijd weer veel gitaar, jazz om precies te zijn. Met kleine babystapjes want wat is dat moeilijk zeg. Verder papa geworden blij

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Datum: 18/10/2017 11:12

yes, ben ook benieuwd! laatste tijd zelf eigenlijk ook meer bezig met synths dan met gitaar.

wat ik wel heb gemerkt is dat GAS instrument-onafhankelijk is blij wat dat betreft wens ik je bankrekening sterkte met de stap naar modular knipoog

--
Keep strumming Phil
Datum: 18/10/2017 13:05

Hmm, misschien tijd om Maurice te vragen of we dit niet kunnen veranderen in muziek.net? rokend Wat zijn eigenlijk 'zwaar experimentele noise scapes'?

En ja, helemaal waar! Sinds ik naar Eurorack kijk denk ik met weemoed terug aan de dagen dat boss pedaaltjes een dure hobby waren. :P Wat voor synths gebruik je zelf Scrib?

Quote:
JanVrm

Hoort me hier knagen!
Datum: 18/10/2017 18:53

Ik heb een MS20 mini en een Microkorg. En dan heb ik me heel erg lopen inhouden hoor want de 0-coast bijvoorbeeld vind ik ook wel een vet ding. En de Yamaha Reface CP ook blij

wat heb jij zoal?

--
Keep strumming Phil
Datum: 21/10/2017 20:14

Ha, de MS20 is supertof, wou dat ik em had. tandpastagrijns Ik heb nooit echt begrepen waarom de Reface met zo'n klein drie-octaafs keybordje komt. Zou het veel leuker vinden als een kleine desktop module + midi, zoveel knopjes zitten er nou ook weer niet op dat je echt ruimte nodig hebt...

Heb zelf een Deepmind 12 (bizar veelzijdig), een paar Volca's (Keys, FM en Beat) en een Microbrute. Die laatste neem ik als startpunt voor mijn modular. Denk dat hetzelfde ook wel kan met de MS20 als je een Hz/V -> V/Oct converter pakt. blij

Quote:
JanVrm

Hoort me hier knagen!
Datum: 22/10/2017 14:53

Deepmind 12 is inderdaad ook vet. Volgens mij als je daar in duikt kan je echt bizar veel ermee. Je kan toch ook de ingebouwde effecten weer aansturen met de LFOs en EGs? Merk je trouwens dat er ventilatoren in zitten of in de praktijk geen last van?

Tja, uiteindelijk is het meest efficient misschien nog wel 鳬n hele goeie midi controller en voor de rest allemaal desktop modules of misschien zelfs soft-synths. Maar zo'n Reface waarbij alles in een compact pakketje zit (die ook nog eens goed gebouwd is, begrijp ik) prikkelt nou eenmaal de hebberigheid blij

MS-20 is inderdaad erg tof. M'n eerste analoge synth en die patch bay heeft me veel geleerd over hoe een synth werkt. Ook wel eens na zitten denken om dat uit te breiden. Misschien zelf wel wat bouwen. Een extra LFO, wat logische shit zoals AND/OR gates, mixer, frequency divider, dat soort dingen. Maar ik ben er nog niet achter wat het meest zou toevoegen blij Wat dat betreft lijkt de 0-Coast me ook vet, want die heeft toch een iets andere benadering van synthesis en er zitten wat apart functionaliteiten in.

--
Keep strumming Phil

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/10/2017 14:54 door scrib.
Datum: 23/10/2017 16:51

Ja, klopt, je kan alles aan alles hangen, en multiples zitten er gratis in. Dus als je een LFO aan acht dingen wil hangen is dat geen probleem. blij Zeker voor experimentelere soundscapes en dergelijke is het reuze boeiend.

Qua uitbouwen: heb een beetje hetzelfde. Zijn wel een paar dingen die ik zoiezo mis in de minibrute, dus dingen als noise, ringmod, sample&hold, extra ADSR (de enige EG in de mb zelf is vast gekoppeld aan de VCA, je kan hem nog ergens anders heensturen maar handig is anders). Iets wat me helemaal tof lijkt: [www.thomann.de]

Qua Buchla benadering moet ik zeggen dat het nog allemaal vrij exotisch voor me is. Die 0-coast lijkt me een goede manier om erin te stappen, maar blijft beetje eng... blij

Quote:
JanVrm

Hoort me hier knagen!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/10/2017 16:51 door Just-a-Beaver.
Datum: 23/10/2017 20:54

Dit maakte ik (al wat jaren geleden) met synthesizers:

Harde commercile shizzle:

[m.soundcloud.com]

Soundscape:

video: [www.youtube.com]

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/10/2017 20:56 door FUnkadelic.
Datum: 23/10/2017 20:57

Soundscapey triphop achtig iets:

video: [www.youtube.com]

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 25/11/2017 12:01

Is dit een renie?

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen