Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Luister hier eens naar!
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtgitaar spelend Eindelijk eens een instrumentaal Shred nummer van mijn hand......
Gepost door: Kauffmann stratje
Datum: 13/11/2017 21:47

Ja daar ben ik weer .....hahaha maar nu met een instrumentaal gitaar nummer geďnspireerd op mijn gitaar helden uit de 80/90.

Alles ingespeeld met mijn Kauffmann telecaster op het snelle middenstuk na want ik had een tremelo nodig dus dat op mijn kauffmann stratje.

hier te luisteren : [soundcloud.com]

[www.mhmusic.nl]
berichtgitaar spelend Re: Eindelijk eens een instrumentaal Shred nummer van mijn hand......
Gepost door: scrib
Datum: 13/11/2017 22:28

Kijk, als je zelf je smoel houd en Kauffmann aan het woord laat zijn die nummers van je best te pruimen knipoog

Neehoor, alle gekheid op een stokje: klinkt weer erg lekker! het luistert trouwens een beetje als een medley... laatste 20 sec zouden bijvoorbeeld zo weer een ander nummer kunnen zijn.

--
Keep strumming Phil

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/11/2017 22:29 door scrib.
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtgitaar spelend Re: Eindelijk eens een instrumentaal Shred nummer van mijn hand......
Datum: 14/11/2017 07:06

Thnks!!...... ja om het wat verrasssend te houden heb ik dat zo gedaan ...blij
Het is een combi van verschillende picking technieken in 1 liedje

[www.mhmusic.nl]
berichtgitaar spelend Re: Eindelijk eens een instrumentaal Shred nummer van mijn hand......
Gepost door: ron smit
Datum: 18/11/2017 22:06

MH-medley. Klinkt lekker hoor.
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 22/11/2017 09:02

Gast formidabel! Je gaat alleen even op je bek zo vlak na de eerste minuut in de solo in dat breakje, maar voor de rest wat een smaakvolle shizzle man. Je speelt gelijk even 80% weg hier, netjes. Mooie akkoordjes, mooie licks, redelijke productie, zelf alles gedaan dus extra kudo's. Top!!

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtgitaar spelend Re: Eindelijk eens een instrumentaal Shred nummer van mijn hand......
Datum: 22/11/2017 15:06

Thnks Ron en FU !!!!! Van jullie hoor dat graag want jullie kunnen heel goed spelen weet ik na al die jaren..blij

Ik ben zelf heel content over het hybridpicking op mijn Telecaster daar heb afgelopen jaar steeds meer op geoefend en het komt er hier goed uit dacht ik zelf Haha

[www.mhmusic.nl]
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 22/11/2017 15:23

Echt shredden is t natuurlijk niet, maar je speelt echt gave licks hoor. Ik vind m echt cool. Michael Lee Firkins eat your heart out.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Datum: 23/11/2017 12:45

en laat dat nou eens een groot voorbeeld van mij zijn vroeger....hahahha you made my day!

THNKs

[www.mhmusic.nl]

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen