Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Luister hier eens naar!
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtzwaaiend nieuwe track weer ...... compleet anders dan de vorige
Gepost door: Kauffmann stratje
Datum: 06/01/2018 21:47

en alvast weer bedankt voor het luisteren......

linkje : [soundcloud.com]

[www.mhmusic.nl]
berichtzwaaiend Re: nieuwe track weer ...... compleet anders dan de vorige
Gepost door: Tommie49
Datum: 07/01/2018 11:29

Goede track weer. Mooi die akkoorden aan het begin. Heftige tekst overigens. Zeer herkenbaar helaas.
Even een vraagje. De drums is dat gewoon een partij uit de computer? Zo ja, heb je hem perfect gequantized? Ikzelf vind een partij uit de computer met goede natuurlijke samples uitstekend voldoen.
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 09/01/2018 12:16

Gaaf!!! ORgeltje erin, perfect getimed. Gaaf ook hoe je ondanks dat je geen hele goede zanger bent, er gewoon voor gaat, het durft, en het ook goed uitpakt. Ik zou alleen in de lange pauzes tussen de zinnen in t refrein wat ad libs of eem delaytje oid doen. Ik mis alleen een mooi baspartij hier die af en toe een beetje popt, slapt etc.

Heerlijke solo weer man! Ik zet al mijn petten op, eb neem ze af voor je. Echt, respect ouwe.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Gepost door: bram
Datum: 10/01/2018 08:15

Ik moet toch weer nee zeggen,.. jammer een te hoog "the wind cries mary" gehalte
Zelfs de echo op de stem in het laatste couplet, de solo nee helaas ik draai me stoel weer niet om
Gepost door: Back
Datum: 10/01/2018 10:30

Quote:
bram
een te hoog "the wind cries mary" gehalte

Wonderlijke vergelijking; wel lekkere 70-jaren geluid. Het nummer uitfaden had m.i. een beter einde gegeven, maar soit. Goed gedaan
Gepost door: Back
Datum: 10/01/2018 10:34

Quote:
bram
een te hoog "the wind cries mary" gehalte

Wonderlijke vergelijking verward; maar wel lekker 70-jaren geluid. Het nummer uitfaden had m.i. een beter einde gegeven, maar soit. Goed gedaan duim omhoog

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/01/2018 10:34 door Back.
Gepost door: ron smit
Datum: 10/01/2018 18:35

Mooi. Ik hoor jaren 70, soul, "the wind cries mary" (fijn toch?) en Lenny Kravitz. Prima rauwe solo. Lijkt me ook fijn om dit live te brengen.
Gepost door: Tommie49
Datum: 11/01/2018 00:10

Inderdaad die solo is goed. Vol emotie.
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtzwaaiend Re: nieuwe track weer ...... compleet anders dan de vorige
Gepost door: Kauffmann stratje
Datum: 11/01/2018 09:49

Jongens ik word blij van jullie commentaren ! Het is ingezongen met al mijn gevoel dat ik kon vinden in mezelf en ben ook niet de beste zanger maar doe mijn best..blij
Zoals jullie goed opgemerkt hebben is het einde van het refrein geļnspireerd op Hendrix en daar kwam ik zelf ook later achter dus heb ik juist de allerlaatste keer dat extra benadrukt door ook echt de Hendrix akkoorden te gebruiken . Vond dat dat wel mocht na 40jaar hahaha.

Thnks !!!!

[www.mhmusic.nl]

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen