Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Luister hier eens naar!
Pagina's: Vorige 1 2 Alle Huidige pagina: 2 van 2
berichtRe: Dat was 't dan?
Gepost door: Angelo
Datum: 28/06/2019 20:55

Hoi

------------------------------------------------
Mijn JoeTjoep!
Gepost door: scrib
Datum: 28/06/2019 23:51

hee! deel eens wat foto's... geeft wat sjeu

--
Keep strumming Phil
Gepost door: Back
Datum: 29/06/2019 10:23

Quote:
Angelo

Hoi
Sjeezzz, leef jij k nog...?tong uit de mond grijns
Gepost door: Maurice Makaay
Datum: 12/07/2019 15:36

Ja, sterven na dood he? Al een keer voorgesteld om de site op te heffen, maar toen was dat blijkbaar nog iets te vroeg. Maar de drukste thread is op dit moment de thread die erover gaat dat Gitaar.net nergens meer over gaat grinnikend

Heb het altijd met veel plezier gedaan, maar de 80 euro in de maand die ik nu qua hosting neertel wegen niet echt op tegen het plezier van de minimale populatie.
Dus sjah, misschien is het wel eens tijd aan het worden om er een einde aan te breien.

--
Maurice Makaay
Gitaar.net webmaster, Phorum hacker, gitarist
Gepost door: Back
Datum: 12/07/2019 16:18

Quote:
"Maurice Makaay"

Ja, sterven na dood he? Al een keer voorgesteld om de site op te heffen, maar toen was dat blijkbaar nog iets te vroeg. Maar de drukste thread is op dit moment de thread die erover gaat dat Gitaar.net nergens meer over gaat grinnikend

Heb het altijd met veel plezier gedaan, maar de 80 euro in de maand die ik nu qua hosting neertel wegen niet echt op tegen het plezier van de minimale populatie.
Dus sjah, misschien is het wel eens tijd aan het worden om er een einde aan te breien.

Ja Maurice, je zou wel gek zijn om dat geld weg te gooien; eigenlijk komt het daar wel op neer. Had me een paar jaar geleden al uitgeschreven, toch nog teruggekomen, maar het is - een uitzondering daargelaten - niks meer. Bij deze toch alvast mijn dank voor alles wat je voor/met/aan Gitaar.net hebt gedaan.
Gepost door: Purple John
Datum: 12/07/2019 16:56

Ja, ik kijk toch stiekum wel even om de dag. Heb in ieder geval veel lol gehad en veel geleerd.
Thnx man, tot in een volgend leven.... Wijntje

"I have no tolerance for fools"- Ritchie Blackmore
www.fab5.2trouble.nl
Gepost door: Maurice Makaay
Datum: 12/07/2019 20:25

We hebben altijd nog de gitaar.net-inflicted baby om aan terug te denken (al is die inmiddels allang geen baby meer tong uit de mond grijns) En een aantal super meetings, veel creativiteit, veel leerzame zaken, veel onzin en nog meer zin. En tot op de dag van vandaag kan ik geen blauw LEDje zien, zonder aan een specifieke subset van de community te denken.

Nu nog even verzinnen wat ik met al dat geld ga doen dat nu overblijft headbangend

--
Maurice Makaay
Gitaar.net webmaster, Phorum hacker, gitarist
Datum: 12/07/2019 23:51

Thanks voor de boel draaiende houden al die tijd! gitaar spelend Wijntje

Zeer begrijpelijk dat je geen zin hebt nog 80 euro per maand in deze comateuze toestand te steken... al vraagt een deel van me zich wel af of het niet voor een habbekrats op een shared hosting ergens door kan blijven reutelen... maargoed, de vraag is of het de moeite van de verhuizing waard is

--
Keep strumming Phil
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 14/07/2019 16:11

Ik zou de stekker eruit trekken. 80 euro (slechte deal trouwens!) weggegooid geld. Dank voor al die jaren beheer!!

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Scheuren berichtRe: Dat was 't dan?
Gepost door: Jord
Datum: 17/07/2019 12:55

Ja, mooi was die tijd.

Ik kan niet meer naar een knakworst kijken, zonder er een Boss TU-1000 bij te zien...

Vroeger...

Cheesy google page ranking marketing tekst:
Voor een geweldige cover- feestband uit Delft, ga naar -> [www.jalekker.com]
Lekker!! berichtRe: Dat was 't dan?
Gepost door: D M L
Datum: 17/07/2019 13:14

Serieus? Het is ten einde gekomen???
Gepost door: Zilty
Datum: 18/07/2019 16:58

Kom ik na jaren nog eens kijken blijkt het op sterven na dood. What a surprise tandpastagrijns. Maar om eerlijk te zijn: jullie zijn er nog steeds! hartverwarmend ! Alleen met outrage gaat het niet zo lekker lees ik. Wie wil naar Belgie reizen om hem te knuffelen?

Het ga jullie goed lieve mensen!

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 18/07/2019 18:45

het forum is in maanden niet zo druk geweest ROTFL

--
Keep strumming Phil
Gepost door: Gitaarlex
Datum: 18/07/2019 19:29

Quote:
"D M L"

Serieus? Het is ten einde gekomen???

Mogguh Dennis, dat is een tijd terugzwaaiend

Als buizen elkaar pijpen krijg je een moddelig geluid.
Pagina's: Vorige 1 2 Alle Huidige pagina: 2 van 2

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen