Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Speeltechniek en theorie
berichtzelfde niveau
Gepost door: jerre
Datum: 16/06/2011 18:14

hellow , jerre hier tandpastagrijns

ik speel nu al voor anderhalf jaar gitaar , ben de eerste periode zeer snel vooruit gegaan maar heb nu de indruk dat ik al een paarmaanden op hetzelfde niveau ben blijven steken
iemand nieuwe dingen waar ik mee kan starten om mijn niveau terug omhoog te brengen ??????

c u

jerre

[www.fotokristall.narod.ru]

berichtRe: zelfde niveau
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 16/06/2011 18:58

Neem lessen, als je dat al niet hebt.
Ga andere dingen spelen die niet helemaal in je straatje liggen, kun je leuke ideeen uit halen (Jazz, metal enz.).
Luister naar bepaalde licks die je mooi vind en probeer ze uit te vogelen op gehoor.

Iedereen heeft wel eens het idee dat hij vast zit, maar gewoon lekker door blijven spelen en je merkt dat je over een paar maanden weer vooruit bent gegaan.
Als je opname apparatuur hebt kun je ook eens proberen een backing in te spelen, er zijn verschillende topics gaande hier met backings. Kan je meteen feedback krijgen over je spel.

succes ermee gassie.
Gibson Les Paul Studio Faded Worn Cherry berichtRe: zelfde niveau
Gepost door: jos
Datum: 16/06/2011 19:08

Les help idd enorm. Na 3 jaar zat ik ook vast nu na mijn eerste jaar les heb ik toch het gevoel dat ik een grote stap voorwaarts heb gezet.
Gepost door: Rob de Jong
Datum: 16/06/2011 19:37

mensen die vast zitten...

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.
ATC Live 2010 berichtRe: zelfde niveau
Gepost door: Rick
Datum: 17/06/2011 10:18

Lessen helpen inderdaad, maar inderdaad ook naar compleet andere dingen luisteren. Toen ik vast zat ging ik naar country luisteren, jazz, zoveel mogelijk verschillende dingen. Luister bijvoorbeeld eens naar "Four on Six" van Wes Montgomery.
Gibson Les Paul Studio Faded Worn Cherry berichtRe: zelfde niveau
Gepost door: jos
Datum: 17/06/2011 14:38

Of blues riffjes zoals in Johnny B Goode.
Gepost door: Da Vinci
Datum: 17/06/2011 15:16

les

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Gepost door: Kees Vlees
Datum: 17/06/2011 20:27

dude, dat is dus duidelijk!

Kees Vlees
zelfs mijn zus en dat is een schele
speelt niet op een tele
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 22/06/2011 15:11

youtube is je vriend

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen