Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Speeltechniek en theorie
berichtOnline gitaarlessen beginners - gevorderden
Gepost door: Gitaartabs
Datum: 15/07/2014 21:30

Hoi Allemaal,

Mijn naam is Jan en sinds 2011 ben ik bezig geweest om een online gitaarlessen database op te bouwen i.c.m. ervaren (conservatorium) gitaristen. we bieden online gitaarlessen van beginners t/m ver gevorderden in stijlen als Pop, Jazz, Blues, Rock, Soul, Funk en alle lessen komen met begeleidingsmateriaal die je kunt opslaan (GuitarPro bestanden) , printen of online bekijken.

Momenteel hebben we ruim 100 Pro HD video's gitaarlessen in het Nederlands. Dit alles met 7 docenten waaronder ook Ruben Hoeke (#1 gitarist Blues en Rock benelux

Nu ben ik ook heel benieuwd naar jullie reacties, suggesties en opmerkingen,
want juist in overleg met jullie (gitaristen/cursisten) zijn we continue opzoek naar nieuwe online gitaarlessen die we vervolgens weer kunnen opnemen en plaatsen.

Groet Jan
Online Gitaarlessen

Online Gitaarles en tabs

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/07/2014 15:04 door Gitaartabs.
berichtRe: Online gitaarlessen beginners - gevorderden
Gepost door: Gitaartabs
Datum: 13/03/2016 21:07

Hi Allmeaal,

Tjee zie hier nog een oud berichtje, wel grappig om terug te lezen. De lessen zijn een feit en momenteel al ruim 180 lessen online blij

uiteraard is ieder van harte welkom.
Oja de prijs met toen is ook een stuk verlaagd blij

www.gitaartabs.nl/gitaarlessen.html

Groetjes Jan

Online Gitaarles en tabs
Gepost door: Michiel Paulus
Datum: 13/06/2016 06:05

Hi, ik ben net nieuw op het forum en geef online gitaarles.
Eerlijke 1 op 1 lessen met Skype of Facetime. Jarenlandg heb ik lesgegeven in Hellevoetsluis en Brielle (Zuid Holland), maar een jaar geleden ben ik naar de Filipijnen verhuisd en geef nu dus online les in Nederland. Leuk is dat ik inmiddels ook leerlingen heb in Zweden, Noorwegen en zelfs in Irak.
Ook in de Filippijnen begint het langzaam te lopen.
Ik studeerde klassiek gitaar aan het Tilburgs Conservatorium maar ben vrij alround. Voor heavy metal e.d. kan je helaas niet bij mij terecht.knipoog
Mocht je interesse hebben in online gitaarles neem dan gerust contact met me op of ga naar mijn website www.skypegitaarles.nl .

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/06/2016 06:07 door Michiel Paulus.
Gepost door: Marieke Versteegh
Datum: 16/10/2018 08:05

Komt het geluid via Skype of Facetime wel goed over?

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen