Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Vraag en aanbod
berichtZoek 2ehands basgitaar rond 100: doen?
Gepost door: Machiel
Datum: 23/02/2007 21:07

Hallo,
als beginnend basgitarist ben ik op zoek naar een tweedehands basgitaar, voor een prijs van rond de 100.
Ik ken natuurlijk niet de kwaliteiten en reputaties van al de merken van aangeboden gitaren; maar zijn volgende het bekijken waard?:

Keiper Bas="[www.2dehands.be];
Bakers Bas"[www.kapaza.be];
En Stagg bassen, zijn die de moeite?: "[www.2dehands.be]; (mijn neef is niet tevreden van zijn elektrische Stagg)

Dit zijn er uiteraard maar enkele, nog tips?
berichtRe: Zoek 2ehands basgitaar rond 100: doen?
Gepost door: Stefan Jongman
Datum: 24/02/2007 09:37

Volgens mij kan je voor dat bedrag niet al te veel verwachten, de merken die je aandraagt ken ik zelf niet dus kan ik daar geen uitspraak over doen. Misschien een idee om toch even door te sparen en iets te kopen van plus minus 250 a 300 euro.

Datum: 24/02/2007 18:59

Ik hoef ook geen supergoede kwaliteit, het is gwn om samen in een bandje te jammen, ik ben toch van plan om later over te stappen naar gewone gitaar, dus ik zie het niet zitten om veel geld in een basgitaar te steken... ik heb gewoon kwaliteit voor zijn geld nodigtong uit de mond grijns...
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 24/02/2007 22:46

Dean maakt ook een hele goedkope basgitaar: [www.feedback.nl]
Die goedkope Dean-serie schijnt goede waar voor z'n geld te zijn.
Verder zullen de goedkope Chinese merken a la Richwood en London City vast ook wel iets met bassen doen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/02/2007 22:47 door Scali.
Datum: 24/02/2007 22:49

Ik zoek eerder naar een degelijke tweedehandsbas. Ik denk inderdaad dat je nog altijd beter 2ehands koopt, een nieuwe bas van 100 zal helemaal niet teveel waard zijn...

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen