Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Vraag en aanbod
berichtTK: Fractal Axe Fx 19" module
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 26/01/2018 21:42

Ik ga er van uit dat iedere gitarist weet wat dit is dus ga er weinig woorden aan besteden. Studio kwaliteit amp simulators, cab en mic simulators en effecten. Menig professioneel album is hier mee opgenomen. Uiteraard doet alles het. Alleen binnen gebruikt. Mag uitgeprobeerd worden. Alleen ophalen in Amsterdam.

600 EUR. Niet onderhandelbaar.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, 的 give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
berichtRe: TK: Fractal Axe Fx 19" module
Gepost door: Da Vinci
Datum: 29/01/2018 20:36

Wat komt er voor in de plaats Fu? De III?

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Datum: 01/02/2018 13:51

SOLD

nee, de Line6 Helix LT. Mindere kwaliteit, maar wel portable..

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, 的 give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Gepost door: Da Vinci
Datum: 02/02/2018 11:35

Is de Axe FX dat niet dan? Heb zelf nu een Kemper in een 19" case zitten en is voor mij al heel draagbaar. Omdat er een los floorboard bij moet heb je wel twee onderdelen, maar kan alles samen met mijn gitaar in 鳬n keer dragen en ben binnen 2 minuten opgebouwd.
Mijn POD 500 was inderdaad nog een kleine fractie sneller, maar door het verschil in kwaliteit heb ik het er graag voor over.

Maar hoe dan ook; die Helix lijkt me ook wel leuk speelgoed hoor! Vind je 'm echt minder? Hij wordt vrij hoog gepositioneerd....

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Datum: 03/02/2018 07:38

Een floorboard erbij, expressie pedaal.... Thuis steeds weer in het grote rack inschroeven... te veel kosten en moeite. Voor mij niet werkbaar. En na 10 jaar ook gewoon wel weer eens zin in wat nieuws.

Ja, ik vind de Fractal toch wel stuk beter klinken. Hoop na paar weken spelen mijn mening te kunnen terug schroeven naar 'ietsjes beter'.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Gepost door: jcm800
Datum: 05/02/2018 22:55

En de FX8?

Whisky blijft lekkerrr...

Datum: 07/02/2018 10:22

Te duur. Ongetwijfeld fantastisch apparaat, maar de Helix LT kostte me maar 765 EUR. De AX8 kost t dubbele. En wou eens wat anders.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Datum: 18/02/2018 10:43

Hij is alweer oud en weet even niet of ik m hier al had gepost, maar dit is mijn eerste poging tot een moderne metal sound met de Helix

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen