Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Vraag en aanbod
berichtMuziek voor ouderen
Gepost door: Frans Princen
Datum: 28/01/2018 13:59

Gaarne op slot

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/02/2018 12:29 door Frans Princen.
berichtRe: Muziek voor ouderen
Gepost door: Tommie49
Datum: 14/02/2018 20:30

Zeg, Onno het ging erom een paar ouderen te vermaken. Dat is een nobel streven. Dan maakt het toch niet uit wat het schuift?
Datum: 14/02/2018 21:03

Voor Onno.

Niks niets nada rien noppes zero.
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 17/02/2018 08:10

Quote:
Tommie49

Zeg, Onno het ging erom een paar ouderen te vermaken. Dat is een nobel streven. Dan maakt het toch niet uit wat het schuift?
Je hebt gelijk. Ik stel voor per direct ook te stoppen met artsen verplegers hulpverleners brandweermannen etc uit te betalen!

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, 的 give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Datum: 17/02/2018 09:00

Blijkbaar geldt voor een aantal heren het volgende;
Zodra men een muziekinstrument min of meer beheerst moet voor alles wat men voor een ander doet betaald worden en raakt het woord "naastenliefde" en" vrijwilligerswerk" onmiddellijk in het boek met de titel.... nooit meer openen.....

Jammer jammer jammer
Gepost door: bram
Datum: 17/02/2018 15:16

Quote:
FUnkadelic

Tommie49
Je hebt gelijk. Ik stel voor per direct ook te stoppen met artsen verplegers hulpverleners brandweermannen etc uit te betalen!

ノ駭 ding is iig zeker je wordt geen dokter, brandweerman, verpleger of hulpverlener voor het geld.

En de meeste muzikanten en zeker die hier komen doen het allemaal voor hobby en hebben er een baan bij.
Dus een keer iets gratis doen voor de gemeenschap is echt geen schande of te veel gevraagt hoor Fu.
Erg schijnheilig van je trouwens altijd maar schermen met je christelijk zijn en gelijk de grootste bek als er een keer iets voor niets moet gebeuren.
Kijk maar uit jij.,, je zal branden in hel met die instelling
Datum: 18/02/2018 05:17

ONNo is letterlijk professioneel muzikant. Met letterlijk vrouw en kind(eren?) te voeden. Is t zo vreemd dat ie vraagt wat een evt gage is? Ik zeg nee.

Bram je bent verder zo intelligent als een banaan en zo grofgebekt als de internetheld die je bent, dus ik denk dat t weinig zin heeft je uit te leggen dat ik nergens mee scherm, en jouw definitie van 'grootste bek' nogal lachwekkend is voor iemand die mijn totaal niet grofgebektr post al uitscheldende gaat lopen beoordelen en dat nogal terwijl ik waarschijnlijk bovengemiddeld aan vrijwillgerswerk en donaties doe.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, 的 give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Datum: 18/02/2018 05:20

Ah je bent dat trolletje ik zie t al.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Datum: 18/02/2018 08:11

Tja. Jammer dat het door mij vergeten te typen woordje "vrijwilligerswerk" zoveel stof doet opwaaien en degene die voor hun broodwinning op deze pagina vertoeven hun kostbare tijd hebben verspild door mijn bescheiden vraag te lezen.. tijd die ze hadden kunnen gebruiken om weer een wereldhit te componeren... en nu hun 3de Ferrari niet kunnen betalen...
Mocht zich weer een dergelijke gelegenheid zich voordoen om geheel belangeloos iets voor
" den ouderen medemensch" terug te doen als dank voor hun inzet om de maatschappij te maken tot een plek waarin wij het echt niet slecht hebben.... dan zal ik niet meer vergeten te melden dat het om belangeloze inzet gaat....
Gepost door: scrib
Datum: 18/02/2018 08:31

Quote:
FUnkadelic

dat ik nergens mee scherm

<knip>

bovengemiddeld aan vrijwillgerswerk en donaties doe.

aanbiddend

--
Keep strumming Phil
Datum: 18/02/2018 08:41

Uiteraard refereerde ik aan t christelijk geloof. Maar leuke poging blij

@Frans ik snap niet zo goed waarom jij en anderen zo vallen over oNNo. Vrijwilligerswerk, fantastisch, maar een beroepsmuzikant die vraagt of t wat schuift is toch geen tirade waard? Hoogst merkwaardig allemaal.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Datum: 18/02/2018 09:10

Funkadelic... ligt aan de manier waarop... niet eens gevraagd waar het om ging... wat de bedoeling was... daarbij komt dat het budget wat bij ouderenzorg beschikbaar is zoals iedereen zou kunnen weten bepaald niet ruimte laat voor betaalde dingen... nee de vraag was meteen... wat het zou schuiven....
Maar zoals ik kort hiervoor al memoreerde... een volgend keer zal er onmiddellijk een EXPLICIET bij vermelden dat het om VRIJWILLIG iets voor een ander doen gaat en niet om betaald werk....
Datum: 18/02/2018 09:12

Quote:
FUnkadelic

Ja nee snap ik. Ik nam even een momentje om uw bescheidenheid te aanbidden.

Quote:
FUnkadelic

@Frans ik snap niet zo goed waarom jij en anderen zo vallen over oNNo. Vrijwilligerswerk, fantastisch, maar een beroepsmuzikant die vraagt of t wat schuift is toch geen tirade waard? Hoogst merkwaardig allemaal.

Volledig met je eens.

Maargoed, we zijn inmiddels twee weken verder. Zitten die oudjes nou nog steeds ergens in een zaaltje te wachten op een gitarist? Moet iemand ze dan niet even een glaasje appelsap brengen ofzo?

--
Keep strumming Phil
Datum: 18/02/2018 09:55

Quote:
scrib

FUnkadelic

Ja nee snap ik. Ik nam even een momentje om uw bescheidenheid te aanbidden.
Prima je probeert een scherpe observatie neer te zetten. Echter

a) ik refereerde aan zijn opmerking over schermen met mijn christelijk geloof, wat complete onzin is.

b) je probeert nu mijn opmerking over vrijwilligerswerk in dezelfde lijn als pochen neer te zetten. Echter pochte ik niet, ik toonde gewoon de ironie van Bram zijn opmerking aan. En ja dan moet ik dus noemen dat ik dus juist wel aan liefdadigheid doe.

Maar goed, voor een wat simpeler publiek lijkt t nu net of je een punt hebt blij

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Datum: 18/02/2018 09:59

Quote:
"Frans Princen"

Funkadelic... ligt aan de manier waarop... niet eens gevraagd waar het om ging... wat de bedoeling was... daarbij komt dat het budget wat bij ouderenzorg beschikbaar is zoals iedereen zou kunnen weten bepaald niet ruimte laat voor betaalde dingen... nee de vraag was meteen... wat het zou schuiven....
Maar zoals ik kort hiervoor al memoreerde... een volgend keer zal er onmiddellijk een EXPLICIET bij vermelden dat het om VRIJWILLIG iets voor een ander doen gaat en niet om betaald werk....
Prima. Dat ook weer opgelost. knipoog En ik vind nog steeds dat je nogal overdreven verbolgen reageert. Misschien komt dat ook omdat ik al wist dat oNNo professioneel muzikant is en t op mij nomaal overkwam. Maar laten we t hier bij houden.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Datum: 18/02/2018 12:46

Persoonlijk vind ik dat oNNo geld mee moet nemen als hij ergens komt spelen ,. maar ja dat is mij mening
Datum: 18/02/2018 14:15

Daar ben ik het wel mee eens.
Datum: 19/02/2018 04:06

Quote:
Tommie49

Nou niet op dat andere forum weer gaan klagen dat mensen met anderen meelopen om zo in kliekjes anderen aan te vallen h...

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Datum: 19/02/2018 10:32

Dat zie je helemaal verkeerd. Dit post ik als individu en niet als deelnemer van een kliek. Ik geef hier gewoon mijn mening en toevallig zijn sommige mensen het met me eens. Ik had juist eerder verwacht dat ik door mijn kritiek op Onno iedereen over me heen had gekregen hier. Het doet me deugd de mensen hier over het algemeen minder kliek minded zijn.

Nee, wanneer ik met een kliek zou meelopen dan zou ik het zogenaamd altijd met de meerderheid eens zijn ook al is dat eigenlijk niet zo, met als enige doel een bepaald individu gezamenlijk aan te vallen.

Die laatste post was overigens eeb grapje, maar dat had je zelf ook wel door.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/02/2018 10:36 door Tommie49.
Datum: 19/02/2018 11:10

Jaja een grapje, maar wel zo'n lange post eraan wijdem

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Gepost door: Da Vinci
Datum: 20/02/2018 11:36

Quote:
FUnkadelic

Tommie49
Nou niet op dat andere forum weer gaan klagen dat mensen met anderen meelopen om zo in kliekjes anderen aan te vallen h...

Op z'n volhardendheid valt weinig aan te merken.

Hier had uw advertentie kunnen staan.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/02/2018 11:38 door Da Vinci.
Datum: 21/02/2018 12:25

He daar hebben we onze ban aannaaier weer. Tijd niet meer gezien joh. Dank voor het compliment, volharding is een deugd.
Datum: 21/02/2018 12:27

Dit kan op slot. Gaat totaal nergens meer over. Alleen geen idee hoe ik dat zelf op slot kan doen.
Datum: 21/02/2018 13:13

Helaas, Frans, je hebt het beest losgelaten... gitaar.net zal nooit meer hetzelfde zijn

--
Keep strumming Phil
Datum: 21/02/2018 15:31

Quote:
Tommie49

He daar hebben we onze ban aannaaier weer. Tijd niet meer gezien joh. Dank voor het compliment, volharding is een deugd.

Hmm... ik weet niet waar ik het meeste over twijfel bij "ban aannaaier", de schrijfwijze of de inhoud...
Qua schrijfwijze zou ik in eerste instantie zeggen dat 't als 鳬n woord geschreven zou worden, maar banaannaaier is dermate gevoelig voor het verkeerd leggen van een klemtoon dat het schreeuwt om een streepje. Ik zou daarom denk gaan voor ban-aannaaier.
Afgezien van het feit of het 鳬n of twee woorden staat is het een enorme contradictie omdat het impliceert dat je een ban krijgen o.b.v. wat iemand anders typt en dat lijkt me erg onwaarschijnlijk en ver gezocht.

Ik zou 't, met inachtneming van oa. het hele Bricker-verhaal dat zich voor mijn aantreden heeft afgespeeld, toch eerder zoeken in een stukje zelfreflectie. Dat is ook een mooie deugd!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/02/2018 15:32 door Da Vinci.
Datum: 21/02/2018 21:37

Je hebt gelijk Scrib, het beest is los. En er zit er eentje allemaal oude koeien uit de sloot te halen. En diegene is nog selectief ook met welke koeien hij uit de sloot haalt.

En wat zei hij ook alweer?

Op een forum is een post van 2-3 weken als uit het stenen tijdperk.

En zelf refereert hij nu aan iets wat zich meer dan 2,5 jaar geleden heeft afgespeeld. Ik lach me slap.heel erg blijtandpastagrijns

En volgens mij hoor je toch echt ''een post van 2-3 weken geleden'' te schrijven.

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/02/2018 21:48 door Tommie49.
Datum: 21/02/2018 22:36

Quote:
Tommie49

Je hebt gelijk Scrib, het beest is los.

Ach, die fittie van jou en Da Vinci gapend

Nee, ik had het over die fittie tussen Bram en Fu, dat was weer eens wat nieuws duivelse grijns schijnheilig

--
Keep strumming Phil
Datum: 22/02/2018 10:23

Quote:
Tommie49

He daar hebben we onze ban aannaaier weer.

Quote:
Tommie49

er zit er eentje allemaal oude koeien uit de sloot te halen.

Quote:
"Da Vinci"

zelfreflectie. Dat is ook een mooie deugd!

Datum: 22/02/2018 10:51

Semi intelect Fu,. domme jongen,. meer heb ik je niet te zeggen.
En Da vinci is hier de trol-rat ( let even op het streepje ) niets bijdragen alleen maar trollen
Datum: 22/02/2018 13:00

Is goed 'Bram' kleine internetheld. Een grote mond vanachter je pc is zo clich net als je getroll. Ik voer je kleine geluksmomentjes niet meer.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Datum: 22/02/2018 13:35

Quote:
bram

Semi intelect Fu,. domme jongen,. meer heb ik je niet te zeggen.
En Da vinci is hier de trol-rat ( let even op het streepje ) niets bijdragen alleen maar trollen

Help me even.... ik ben even aan 奏 zoeken naar jouw on-topic bijdrage maar op drie posts na waarin je in elke post minimaal 鳬n persoon beledigt na kan ik niks vinden....

Datum: 22/02/2018 13:46

Zeker weten dat hij de trol-rat is die gast uit Waalwijk. En hij doet het niet recht voor zijn raap. Maar heel geniepig, terwijl hij de meerderheid en de mods te vriend houdt en zelfs mee krijgt, richt hij zich op het trollen en aanvallen van outsiders en eenlingen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/02/2018 13:46 door Tommie49.
Datum: 22/02/2018 13:59

Tering Brad en DaVinc, laat 鳬n van jullie gewoon de verstandigste zijnm. Gewoon... zie je een post van de ander? Laat je ogen verder naar beneden glijden, maar de volgende post. Wat staat er op t spel? Je internet eer? Pfff....

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Datum: 22/02/2018 15:46

Quote:
FUnkadelic

Tering Brad en DaVinc, laat 鳬n van jullie gewoon de verstandigste zijnm. Gewoon... zie je een post van de ander? Laat je ogen verder naar beneden glijden, maar de volgende post. Wat staat er op t spel? Je internet eer? Pfff....

En weer zn zelf ingenomen post hou er toch eens mee op man. Lees je wel wat je typt ?
Datum: 22/02/2018 20:38

Quote:
FUnkadelic

Zoals je waarschijnlijk niet ontgaan is ben ok tegenwoordig nauwelijks actief op beide fora. Hier nog zeldzaam, de andere al maanden helemaal niet.
Dus ik ga er maar van uit dat het gedoe tussen Brad en de rest tot het verleden behoort. Het lag immers aan mij.

Datum: 23/02/2018 08:32

Quote:
"Da Vinci"

FUnkadelic

Zoals je waarschijnlijk niet ontgaan is ben ok tegenwoordig nauwelijks actief op beide fora. Hier nog zeldzaam, de andere al maanden helemaal niet.
Dus ik ga er maar van uit dat het gedoe tussen Brad en de rest tot het verledeisn behoort. Het lag immers aan mij.
Was me zeker niet ontgaan Da Vinci knipoog Jammer dat je op dat andere forum niet meer komt, daar gebeurt nog best af en toe iets positiefs en interessants. En daar zit overigens ook een zeer goed wekende negeerfunctie knipoog Doet al t zware werk voor je hehe

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Datum: 23/02/2018 09:08

Ach, misschien verandert het weer. Het is geen bewuste keuze zoals stoppen met roken ofzo. Alleen behoorlijk druk geweest en dan gaat het een beetje uit je routine en kom je erachter dat je niet veel mist aan iedere keer hetzelfde dansje met dezelfde mensen. Maargoed, als je dan weer eens een keer je gezicht laat zien en je wordt weer meteen ten dans gevraagd voelt het wel weer vertrouwd hoor verliefd

Datum: 23/02/2018 09:32

Haha ja snap ik ook wel weer

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Datum: 24/02/2018 13:07

Zeg eens, ging dit topic oorspronkelijk niet over muziek maken voor ouderen?
Datum: 24/02/2018 19:51

Nu gaat t over trollen en internet fitties voor en door ouderen.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Datum: 27/02/2018 22:49

Quote:
FUnkadelic

Da Vinci
FUnkadelic

Dus ik ga er maar van uit dat het gedoe tussen Brad en de rest tot het verledeisn behoort. Het lag immers aan mij.
Was me zeker niet ontgaan Da Vinci knipoog Jammer dat je op dat andere forum niet meer komt, daar gebeurt nog best af en toe iets positiefs en interessants. En daar zit overigens ook een zeer goed wekende negeerfunctie knipoog Doet al t zware werk voor je hehe
Doe dat nou niet man. Maak nou geen slapende trollen wakker.
Datum: 28/02/2018 13:45

Jij wil iig niet de verstandigste zij in deze dus...

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Gepost door: chris89
Datum: 02/03/2018 20:16

iemand?

"That's the only way your hands will ever get strong."The rock guys, they try to get their tone with a les paul and a marshall"."That's the pussy way. You gotta get it in with your fingers.Skinny strings won't stay in tune.They won't get a tone. there's nothing there to express yourself"
Datum: 02/03/2018 20:53

Als het vegan worst is lust ik er wel een paar.
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 03/03/2018 02:17

Quote:
chris89

iemand?
Ik
Datum: 03/03/2018 08:23

Quote:
Liam

chris89

iemand?
Ik

oke, buk maar voorover

--
Keep strumming Phil
Gepost door: Henkie (PC)
Datum: 21/03/2018 12:40

Koud he, zo ongeveer tegen het einde van maart. Het is me wat

En daar is dan ook alles mee gezegd.
Datum: 21/03/2018 17:32

Als die harde oostenwind maar wegblijft vind ik het prima. Lekker fris.
Datum: 21/04/2018 10:48

Wat blijft dit toch een mooi forum
Datum: 22/04/2018 03:10

Wel een beetje erg rustig hier de laatste tijd Liam. Een rustige bioscoop kan ik altijd erg waarderen maar een rustig forum is dan wel erg saai.
Datum: 25/04/2018 18:54

Quote:
Tommie49

Wel een beetje erg rustig hier de laatste tijd Liam. Een rustige bioscoop kan ik altijd erg waarderen maar een rustig forum is dan wel erg saai.
Het is hier al sins 2010 rustig ofzo
Datum: 27/04/2018 22:52

Toch komen er acht jaar lang af en toe nog een paar trouwe bezoekers. Dat is wel wonderlijk.

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen