Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Recording en Software
berichtUitgang versterker naar mengpaneel?
Gepost door: Purple John
Datum: 30/04/2011 18:05

Hejo,

Ik heb als oefenversterker bij de band een Fender Mustang 1 op 't oog. Nou is mijn huidige versterker aangesloten op het mengpaneel via een line-out uitgang. Die zit dus niet op de fender, alleen een koptelefoonuitgang met zo'n "MP-3" stekkertje (weet even niet hoe het heet). Kan deze uitgang ook gebruikt om aan het mengpaneel aan te sluiten? Of moet ik iets anders versieren? Wie helpt?

"I have no tolerance for fools"- Ritchie Blackmore
www.fab5.2trouble.nl
berichtRe: Uitgang versterker naar mengpaneel?
Gepost door: [ J O H N ]
Datum: 30/04/2011 22:07

over de fender mustang weet ik niks, er zit precies alleen een aux en mp3 aansluiting op welke volgens mij ingangen zijn. Waarom hou je gewoon niet je eigen vesterker dan? Als je dan toch iets anders wil kopen dan zou ik opteren voor een di box, gewoon je gitaar en fx erin en naar de pa,gedaan met sleuren met versterkers! blij
Een vriend van mij speelt al jaren met z'n hele band op repetitie zo en dat zou geweldig zijn
berichtRe: Uitgang versterker naar mengpaneel?
Gepost door: Vince
Datum: 11/08/2011 15:26

mp3 is inderdaad alleen een ingang en de koptelefoon zou wel kunnen lijkt mij maar dan komt er geen geluid uit de versterker zelf.

Ik gebruik zelf een microfoon voor mijn versterker daar krijg je over het algemeen het beste geluid mee.

Via je fx loop kan je ook naar het mengpaneel, maar of je dat wilt....

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen