Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Recording en Software
berichtWie wil een dagje gratis studio?
Gepost door: Lorenzo
Datum: 25/05/2011 21:48

Zoals de titel aan aangeeft, wie wil met zijn band (stijl maakt niet uit), eens een dagje gratis studio opnames doen?
Ik heb eind juni wat dagen vrij, om eens iemand hier eens een plezier te doen met zijn band.
stijl maakt niet uit, zo leer ik ook eens andere stijlen.
Duo mogen uiteraard ook hé biertje

Interesse? PM mij maar, de eerste die reageert krijgt het.
Opname op een zaterdag of zondag van 10.00 tot 18.00 uur, de mix doe ik één week later.

Drummers kunnen eventueel op mijn Sonar Delite (5 delig: 8', 10', 16, 20'kick) spelen, wel eigen cymbalen, snare & pedaal. GEnoeg statieven aanwezig voor de cymbalen en ook snarestatief is aanwezig.

Meer info: LA recording
Momenteel nog met opnames bezig en nog wat afmix werk.

Ik woon in Bilzen (België dus) ongeveer 10km van Maastricht

.

[www.theaterofrock.be]
[www.facebook.com]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25/05/2011 21:52 door Lorenzo.
berichtRe: Wie wil een dagje gratis studio?
Gepost door: scrib
Datum: 25/05/2011 22:22

Ik moet zelf nog wat meer oefenen voor ik de studio in duik maar ik vind het wel een toffe actie van je! blij

--
Keep strumming Phil
Datum: 25/05/2011 22:23

Gepost door: Angelo
Datum: 25/05/2011 22:47

Quote:
scrib

Ik moet zelf nog wat meer oefenen voor ik de studio in duik maar ik vind het wel een toffe actie van je! blij
+1 Lorenzo for president!

------------------------------------------------
Mijn JoeTjoep!
Datum: 25/05/2011 22:49

Er is een winnaar, ach het is ook zo dat ik dan niets te doen heb, en waarom niet iemand anders ook een plezier gunnen.

[www.theaterofrock.be]
[www.facebook.com]
Gepost door: Eric
Datum: 25/05/2011 23:10

Tof! headbangend
Gepost door: Ian
Datum: 26/05/2011 00:48

awesome ! vette actie man ! als je zo nog eens tijd enzo hebt en het komt wat beter uit voor mijn band ( geen eindexamens enzo) wil ik ook wel eens een dagje. !
m'n geupgrade squier (primaire gitaar) berichtRe: Wie wil een dagje gratis studio?
Gepost door: El
Datum: 26/05/2011 01:00

Idd tof van je! Ik hoop dat we een interessant projectje voor je zijn. We gaan ons best doen. Thanx voor deze mogelijkheid joh, echt vet.

Ciao, El.

El.
Datum: 26/05/2011 06:53

Quote:
"CACTUS(a.k.a. Ian)"

awesome ! vette actie man ! als je zo nog eens tijd enzo hebt en het komt wat beter uit voor mijn band ( geen eindexamens enzo) wil ik ook wel eens een dagje. !

Misschien na de zomer nog eens of zo

[www.theaterofrock.be]
[www.facebook.com]
Gepost door: Martijn
Datum: 26/05/2011 07:33

Quote:
Angelo

scrib
+1 Lorenzo for president!

+ een heleboel !!!!! Tof Lorenzo !
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtRe: Wie wil een dagje gratis studio?
Gepost door: Kauffmann stratje
Datum: 26/05/2011 15:51

Goed bezig lorenzo!! we willen natuurlijk wel het eind resultaat beluisteren...dat mag neem ik aan wel toch?

[www.mhmusic.nl]
Datum: 26/05/2011 16:13

Tuurlijk, maar het is geen band die komt maar een duo knipoog binnenkort meer.

Na deze opname ga ik eens een volledige rock, blues, poprockband, (geen metal, die heb ik al genoeg door het jaar) de kans geven om eens te komen opnemen, maar dat zal pas na de zomer zijn.

Ben redelijk volgeboekt tot september tong uit de mond grijns

[www.theaterofrock.be]
[www.facebook.com]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/05/2011 16:13 door Lorenzo.
Gepost door: Wuls
Datum: 26/05/2011 17:50

Quote:
"michiel BLADE RH4 c"

Goed bezig lorenzo!! we willen natuurlijk wel het eind resultaat beluisteren...dat mag neem ik aan wel toch?

Jij ook doen? Ja joh, doe joh!
Live met SOT berichtRe: Wie wil een dagje gratis studio?
Gepost door: Joshua
Datum: 26/05/2011 22:31

Geweldig initiatief Lorenzo! Leuk man. Ben echt benieuwd naar het resultaat. Studio ziet er overigens netjes uit.

Keep on rockin, rollin and recording!

The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.
Datum: 26/05/2011 23:06

Scheuren berichtRe: Wie wil een dagje gratis studio?
Gepost door: Jord
Datum: 27/05/2011 09:43

Over je studio gesproken.

Heb je je VS-700 al een beetje door? Of is het lastig hem onder de knie te krijgen?

Tevreden?

Cheesy google page ranking marketing tekst:
Voor een geweldige cover- feestband uit Delft, ga naar -> [www.jalekker.com]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/05/2011 09:43 door Jord.
Datum: 27/05/2011 10:04

Quote:
Jord

Over je studio gesproken.

Heb je je VS-700 al een beetje door? Of is het lastig hem onder de knie te krijgen?

Tevreden?

Valt eigenlijk heel goed mee, maar ja ik ben er ook elke dag mee bezig, ongeveer werk ik 5 tot 6 per dag in de studio (niet alleen de mijn hé)

Als je er eenmaal mee bezig bent valt het wel allemaal mee, maar het is niet zo dat ik alles gebruik van de VS console, eq enz.. gebruikt ik pas in de mix, op voorhad eq ik bijna niets.
Wel moet ik regelmatig de drummers hun drumstel goed stemmen als ze niet mijn drumstel gebruiken. blij

[www.theaterofrock.be]
[www.facebook.com]
m'n geupgrade squier (primaire gitaar) berichtRe: Wie wil een dagje gratis studio?
Gepost door: El
Datum: 03/07/2011 23:34

Vanmiddag met veel plezier in Lorenzo's studio doorgebracht, samen met een zangeres. Mooie spulletjes, zeer gastvrije studiobaas knipoog en een prima ruimte om even wat akoestische opnames te maken.

Fragmenten van de opnames volgen, de eer is aan jou om 't te posten Lorenzo!

El.

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen