Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Recording en Software
berichtsoftware voor 24 sporen wav files
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 17/07/2011 09:29

Zoek programma waar ik 24 sporen wav files kan bewerken (ook qua snelheid) en er dan stereo files van kan maken. Liefst freeware, is eenmalig project.

tnx
berichtRe: software voor 24 sporen wav files
Gepost door: Wuls
Datum: 17/07/2011 09:44

Ligt misschien voor de hand, maar is Audacity misschien een optie? Gebruik het zelf niet (meer), en toen ik het gebruikte max 3 sporen.
Datum: 17/07/2011 09:48

Ik heb dat wel, maar krijg er geen 24 sporen mee, het zijn allemaal losse kanalen meer en kan ze niet tegelijk afspelen. Maar ik ben dan ook een newbie wat dit betreft
Gepost door: Wuls
Datum: 17/07/2011 10:30

Ah ok, scuzi.
Datum: 17/07/2011 10:43

no probs blij
Datum: 17/07/2011 11:34

Gepost door: Rob de Jong
Datum: 17/07/2011 12:14

Quote:
oNNo

[ardour.org]
available for OS X, Linux blij

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.
Gepost door: Lorenzo
Datum: 17/07/2011 18:04

Kan je niet één of ander gratis trail programma gebruiken, blijft dan 30 dagen werken of zoiets??

[www.theaterofrock.be]
[www.facebook.com]
Datum: 17/07/2011 20:53

Quote:
Lorenzo

Kan je niet één of ander gratis trail programma gebruiken, blijft dan 30 dagen werken of zoiets??

noem er maar 1 blij

heb al wat rondgesnuffeld. Veel van die programmas die een trial beloven werken wel, maar als je dan de eindbewerking wil doen, moet je eerst registreren..
Gepost door: Lorenzo
Datum: 17/07/2011 22:37

Ik heb je een pm gestuurd blij Logisch dat ze willen dat je je registreerd, willen je in de toekomst van alles verkopen.

[www.theaterofrock.be]
[www.facebook.com]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17/07/2011 22:38 door Lorenzo.
Gepost door: The Ktulu
Datum: 17/07/2011 22:57

Ableton live?
edit: niet gratis, maar fijn programma misschien om gewoon op over te stappen?

All I'm gonna do is just go on and do what I feel.
~Jimi Hendrix

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17/07/2011 22:58 door The Ktulu.
Datum: 18/07/2011 07:48

reaper van cockos. Even goed als cubase, betere interface, 30 dagen gratis daarna een key van 40 dollar, hoewel er alleen een tijdsvertraging komt, dus blijft ook daarna volledig functioneel.
Gepost door: Rob de Jong
Datum: 18/07/2011 09:06

cubase van isohunt? Even goed als cubase van steinberg maar een pak goedkoper

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.
Datum: 18/07/2011 10:01

ok thnx, zal even gaan kijken en anders maar naar de studio blij (zie sig)
Gepost door: Da Vinci
Datum: 18/07/2011 12:40

piratebay.org downloaden met een crack?

Ik heb zelf natuurlijk totaal geen ervaring met dat soort illegale praktijken, maar ik vang er wel eens iets over op.

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Datum: 18/07/2011 12:56

Reaper, inderdaad. Erg fijn.
Datum: 18/07/2011 14:26

Quote:
"Chris Muller"

Reaper, inderdaad. Erg fijn.

zit daar een free trial op dan?
Gepost door: Da Vinci
Datum: 18/07/2011 14:50

Quote:
MK

reaper van cockos. Even goed als cubase, betere interface, 30 dagen gratis daarna een key van 40 dollar, hoewel er alleen een tijdsvertraging komt, dus blijft ook daarna volledig functioneel.

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Datum: 18/07/2011 14:55

edit, ziet er naar uit dat het met reaper wel gaat lukken, thnx!
Datum: 18/07/2011 15:23

Zit alleen nog wat met de snelheid. Als ik er een wav van maak (render) klinkt het allemaal iets te langzaam,. Ik denk dat het dus op 48khz is opgenomen (kan ik dat checken?). Wat moet ik aanpassen om hem normaal te krijgen? De mix zelf of als ik de bestanden naar wav render?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/07/2011 16:19 door Ibanez666.
Datum: 19/07/2011 15:57

Quote:
Ibanez666

Zit alleen nog wat met de snelheid. Als ik er een wav van maak (render) klinkt het allemaal iets te langzaam,. Ik denk dat het dus op 48khz is opgenomen (kan ik dat checken?). Wat moet ik aanpassen om hem normaal te krijgen? De mix zelf of als ik de bestanden naar wav render?

Heb ik geen ervaring mee, maar hier weten ze het antwoord vast.
Datum: 19/07/2011 15:59

[forum.cockos.com]

bijvoorbeeld, of

[forum.cockos.com]

of

[forum.cockos.com]

of ergens hiertussen:

[forum.cockos.com]
Datum: 25/07/2011 12:09

Thnx, ben er alleen niet slim genoeg voor. Dan toch maar wachten op mn studiomaat.
m'n geupgrade squier (primaire gitaar) berichtRe: software voor 24 sporen wav files
Gepost door: El
Datum: 27/07/2011 00:19

Dergelijke problemen heb ik met Cubase 5 nooit gehad, Cubase 6 schijnt op eenzelfde manier hiermee om te gaan. Kost wel een beetje, heb je ook wat. Freeware zie bovenstaande, problem-freeware zie onder:
[www.thomann.de]
(uitgeklede versie cubase, redelijk functioneel)

El.
Datum: 27/07/2011 11:05

Quote:
Ibanez666

Volgens mij als je rendert naar wav. In het dialoogscherm dat je dan krijgt. Gewoon proberen.
Datum: 28/07/2011 13:46

Probleem is, of zijn.

Ik heb de opnames niet zelf gemaakt. weet ook niet op welke machine, welk formaat, khz, etc. Daarnaast blijken het nu droge, dus net ge-eq-de signalen te zijn, dus wat je zo rechtsreeks uit de PA mics ontvangt. Het vervelende is dat degene die live onze sound verzorgde (wat overigens erg goed klonk in samenwerking met onze eigen geluidsman) de apparatuur net nieuw had en er zelf dus ook niet veel kaas van heeft gegeten.

Nu hoor ik van mn studiomaat, dat het juist goed is dat ze nog niet bewerkt zijn blij
Dan kan hij er meer mee zegtie, het is immers makkelijker om effecten toe te voegen dan weg te halen blij
Gibson en Fender berichtRe: software voor 24 sporen wav files
Gepost door: Spollie
Datum: 28/07/2011 22:58

Zo nemen wij op school ook op, alleen dan wel direct in protools. Na de zomer hebben we een nieuwe opnamestudio op school en nieuwe opname apparatuur, dan gaat het pas echt vet worden.

Lid van het elite groepje gitaarspelers die de mooiste kleur gitaar hebben: ROOD!
Het groepje waar ondere andere Stefhan, Benwave, Rink, Zilty, Chris, Arjan, oNNo, DML, Michel, Gibu, Nik, Marcel, Bas, Carien, Maurice Makaay, Paul Beerens, Olaf Tuulen, E.R. Kanters, Jeroen en andere virtuozen bijhoren!

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen