Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Recording en Software
berichtAudio player voor android.
Gepost door: Roberto sin-o
Datum: 08/10/2015 19:52

Hey,
Ik ben op zoek naar een audio app voor een samsung tablet om backing tracks te kunnen gebruiken met mijn band.
Je zou denken, die zijn er zat en dat is ook zo alleen alle apps spelen alle tracks die in een folder staan gewoon door. Dus als de ene track gespeeld is gaat de volgende automatisch beginnen en daar zit het probleem.

Ik zoek dus een app die 1 track speelt en dan gewoon stopt tot de volgende track wordt aangeklikt.
Ik heb zo'n app op m'n ipad (one track mind, geweldig ding) maar die is er dus niet voor android...
Ik wil m'n ipad niet meer gebruiken omdat er te veel andere zooi op staat en ook niet echt meer nieuw is en "vlotjes" werkt.

Wie helpt mij.

Mag ook een betaalde app zo'n trouwens (tot een zekere hoogte)

Niks
berichtRe: Audio player voor android.
Gepost door: Da Vinci
Datum: 08/10/2015 23:26

Kan je de nummers niet gewoom allemaal in een map zetten en dan vanuit die map het nummer aanklikken zodat alleen dat ene bestand wordt geopend met de standaard playe ajbwik

Wij werken in de band met dropbox en daar speelt m'n android telefoon gewoon één nummer af en als het klaar is is het klaar.
Enige nadeel kan zijn dat je continu aan het streamen bent en dat kan ik geval van geen wifi zorgen dat je databundeltje er lekker snel doorheen is.

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Datum: 09/10/2015 09:55

Quote:
"Da Vinci"

Kan je de nummers niet gewoom allemaal in een map zetten en dan vanuit die map het nummer aanklikken zodat alleen dat ene bestand wordt geopend met de standaard playe ajbwik

Wij werken in de band met dropbox en daar speelt m'n android telefoon gewoon één nummer af en als het klaar is is het klaar.
Enige nadeel kan zijn dat je continu aan het streamen bent en dat kan ik geval van geen wifi zorgen dat je databundeltje er lekker snel doorheen is.

Nee, de standaard players beginnen meteen met de volgende track als de ene is afgelopen. Heb ook al geprobeert om elke track in een aparte map te zetten maar das veel te omslachtig.

Dropbox durf ik niet aan eigenlijk want dat lijkt me niet erg stabiel, je bent toch erg afhankelijk van de snelheid van het internet ter plaatse. Databundel is geen issue trouwens, heb nog een ouderwets abbonementje met echt onbeperkt internet, abbo is al een jaar of negen oud en wordt regelmatig gebeld door de provider met een "aanbieding" die ik aan me voorbij laat gaan!

Ik snap niet dat die optie er niet gewoon opzit eigenlijk.... Lijkt me dat meer muzikanten/bands dat wel zouden willen.

Niks
Datum: 09/10/2015 12:15

Heb al iets gevonden!!
Het heet rocket player en doet exact wat ik wil en meer!
En het mooie is dat de gratis versie dat al doet. Je kunt ook betalen voor extra opties maar ik heb dat zelf niet nodig.
Gewoon in de play store te vinden voor geinteresseerden

Niks
Gepost door: Henkie (PC)
Datum: 25/11/2015 15:43

music folder player

[play.google.com]

En daar is dan ook alles mee gezegd.

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen