Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Mededelingen
Alle bestanden voor deze discussie
Bestandsnaam Bestandsgrootte   Gepost door Datum  
Fireworks.jpg 45.3 KB open | download Maurice Makaay 31/12/2008 Bericht lezen
mededelingAllemaal een heel muzikaal 2009!bijlage
Gepost door: Maurice Makaay
Datum: 31/12/2008 23:54

Ik weet dat het een sport is om als eerste in het nieuwe jaar een bericht te posten, maar als webmaster vind ik dat ik wel een paar minuten af mag wijken knipoog Ik wens jullie allemaal het allerbeste voor het komende jaar! Dat jullie allemaal maar je sound mogen vinden en dat iedereen maar mag overlopen met inspiratie.

En pas op je met je vingers straks!

--
Maurice Makaay
Gitaar.net webmaster, Phorum hacker, gitarist
mededelingRe: Allemaal een heel muzikaal 2009!
Gepost door: Just-a-Beaver
Datum: 31/12/2008 23:58

Hetzelfde! Ik heb nog zes uur te gaan dus die paar minuten extra te vroeg kunnen er ook wel bij. :P

Quote:
JanVrm

De Bever zit er niet naast. Het is alleen even wennen aan zijn geknaag.
Hoort me hier knagen!
Gepost door: jcm800
Datum: 01/01/2009 00:26

Jah,allemaal de beste wensen voor 2009 biertje ,veel inspiratie en geluk!

grtz,Ardy

Whisky blijft lekkerrr...

Gepost door: Gitaarlex
Datum: 01/01/2009 00:40

Yep, iedereen het beste en pappa gaat nu slapen.zwaaiend

Als buizen elkaar pijpen krijg je een moddelig geluid.
Gepost door: Richard
Datum: 01/01/2009 01:06

Beste wensen voor iedereen!
Dat het maar een mooi en muzikaal jaar mag worden.

Proost!
Richard
Gepost door: Bram
Datum: 01/01/2009 01:21

Beste wensen! biertje

En anders kun je nog altijd een liedje zingen.
gear mededelingRe: Allemaal een heel muzikaal 2009!
Gepost door: Vlaaitkees
Datum: 01/01/2009 03:26

allemaal een gelukkig en muzikaal 2009 biertje

Quote:
"De dissonant"

Kees Vlees
Ga zo stukje droppen, als dat lukt
Kees
Ik ook, heb gisteren satť gegeten, dus dat lukt wel.
Gepost door: Stonerdaf
Datum: 01/01/2009 09:53

Ik wens iedereen, behalve veel muzikaal plezier, ook een jaar toe zonder tegenslagen en met nieuwe uitdagingen ! En uiteraard een goede gezondheid !

Quote:
Rob De Jong

En mijn Gibson is nog gemaakt in de tijd dat negers in Kalamazoo niet op de bankjes in het park mochten zitten...ik zeg viva uitbuiting en kinderarbeid, die houden mijn GAS betaalbaar!
Gepost door: Tony
Datum: 01/01/2009 11:40

De beste wensen! Dat het maar weer een mooi jaar mag worden biertje
Gepost door: JeroenSchaaf.
Datum: 01/01/2009 12:03

De beste wensen!

Playing Peer.

Gepost door: Roberto sin-o
Datum: 01/01/2009 12:40

ook van mij iedereen de beste wensen en een goed 2009

Niks
Gepost door: Sander van Kasteel
Datum: 01/01/2009 13:54

Allemaal een gelukkig nieuwjaar toegewenst blij
Gepost door: Paul Berens
Datum: 01/01/2009 14:11

gelukkig nieuwjaar aan iedereen!!

Check [www.paulberens.nl]
Gepost door: Roel van Doren
Datum: 01/01/2009 14:51

Gelukkig Nieuwjaar!!!
Gepost door: jantje
Datum: 01/01/2009 15:31

Yep de beste wensen allemaalbiertje, en niet de straat op gaan om weigeraars te zoekenbelerend
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 01/01/2009 15:44

Hierbij ook van deze kant allemaal en iedereen een heel gelukkig, muzikaal en uiteraard gezond 2009 toegewenst!
Gepost door: FREAK.
Datum: 01/01/2009 15:51

en ook van mij een gelukkig, gezond en muzikaal 2009 gewenst !
zwaaiend

jullie vinden me wel lief he !
Gepost door: chris89
Datum: 01/01/2009 17:08

hetzelfde he!! @ iedereen

"That's the only way your hands will ever get strong."The rock guys, they try to get their tone with a les paul and a marshall"."That's the pussy way. You gotta get it in with your fingers.Skinny strings won't stay in tune.They won't get a tone. there's nothing there to express yourself"
Datum: 01/01/2009 17:46

Zo; net wakker en dan nu al zoveel beste wensen.

Dan ook voor jullie natuurlijk de beste wensen!
Datum: 01/01/2009 18:08

ja, ook...
Freek Tim mededelingRe: Allemaal een heel muzikaal 2009!
Gepost door: Tim
Datum: 01/01/2009 19:42

Ja keals en dearntjes, allemaal de beste wensen voor 2009biertje

[www.firstmillion.nl]
Gepost door: Outrage
Datum: 01/01/2009 19:48

Geachte aanwezingen,

De stilte die deze nacht over de straten daasde, sloeg wederom met verstomming. Het nieuwe jaar was nog niet aan haar opmars begonnen, het oude jaar, als een oude dweil uitgewrongen, daalde neer over onze schouders. Feesten van mannen en vrouwen heb ik gezien, het heilige Ilion, dronken onder brandende toortsen. Overal gejuich, reidansen, vreugdekreten. De wijn vloeide rijkelijk, het schuimde prikkelde het verhemelte van menig feestganger. Dieren, ontmanteld, uitgebeend, de organen, de lillende lever aan hun en haar lot overgelaten, sierden de tafels, dampend van geurige spijzen. Huiskamers baadden in fonkelend licht en hartverwarmende blijdschap. En in de stille straten die langs deze warme huiskamers meanderden vroeg ik me plots af hoeveel van de gelukkige feestvierders, later die avond, ontmanteld, kapot geschuurd, de beenderen versplinterd, de organen nazinderend van de doffe klap in hun al te lichte omhulsel dat op dat moment geen voldoende bescherming bleek te bieden, schielijk ten ongevalle en - erger nog - ten ongelukke zouden komen. Vervolgens, meer naar het heden georiŽnteerd, vroeg ik me af hoeveel van deze personen, uitwendig schijnbaar gelukkig, diep van binnen, leeggevreten werden door een schrijend verdriet, hetzij woede. En vervolgens, mij bewust wordend van een heimelijk opflakkerend vuur, dat het hoofd lichtelijk deed tollen, hoeveel van de geziene personen, later die avond, of eventueel op dat moment, zaad in zich zouden dragen, het levengevende, snel vergooid, na niet licht (of eventueel geen enkele) genietingen te hebben ondergaan. En op dat moment gingen mijn gedachten naar dit forum, dit digitale discussie- en informatieplatform, waar wij onze eigen virtuele persoonlijkheid elke post opnieuw creŽren en solideren, om die daarna even vluchtig als hij was, te laten oplossen in het bitgeordende niets. En misschien moeten wij, als vluchtige internetcommunity, eens proberen voorstellen welk een heerlijke persoonlijkheid er achter al cijfertjes schuilgaat, met welk een (on)macht deze persoon gedachten, meningen en vragen spuit en ventileert in ons eigen digitale universum. Hoe stellig wij onze eigen regels keer op keer omverwerpen, uit hoofde van welke finaliteit? Waar streven wij naar? Hebben wij een gemeenschappelijke band die ons keer op keer samenbrengt? Zo ja, waarom blijven wij dan vitten en smalijk lachen om elkaars kleintjes?

En mogen wij in het besef van onze vleselijke en digitale eindigheid opnieuw, net als vorig jaar in de armen vallen, nog in de roes van het bacchische ritueel, nog tollend van de ondergane geneugten. Mogen wij elkaar, de tranen op de wangen, kussen en elkanders vituele zout proeven. Mogen wij samen onze liefde voor Aphrodite verklaren en genieten van haar deugddoende zegen, die zij diep van onder haar opwellende en uiterst smakelijke boezem, met een lichte beweging van haar ene hand, terwijl het andere losjes in haar zij ligt, laat opwellen. Met welgevormde hals, een stem als de zuiverste viool, in de handen van de grootste virtuoos, begaafd met Orfeus' lieflijke kunst, laat zij haar woorden - muziek! - over onze hoofden uitstromen. Mogen wij samen kreunend van vermoeidheid in slaap gewiegd worden door het wiegen van haar schoot, flanken die zijig zeeŽn, ontoombare lust opwekkend door hun zoete kadans. En mogen wij na een heerlijk zoete nacht onder stralend zonlicht wakker worden. En mogen wij tot slot prevelen, fluisteren, lieflijk zeggen, uitschreeuwen, huilen, kussen: "Yes, we can! Yes, we can!". Want wij zijn het die mede deze wereld vormen en ombuigen tot een rechtvaardige plaats voor eenieder die er deel aan wil hebben. En moge deze beweging zich als een alomvattende golf uitstrekken over elke werkelijkheid, hetzij geestelijk, vleselijk of digitaal. En mogen wij deze boodschap indachtig, steeds met blij gemoed deze site openen en in alle vreugde aan deze community deelnemen. En hierbij, aan de vooravond van de eerste dag van wat een zwanger jaar is, drachtig van velerlei hopen, wensen, verlangens, maar ook verdrieten en pijnen, zeg ik, ik wil naakt zijn en steeds opnieuw beginnen. En om af te sluiten wens ik eenieder hier alvast een heugelijk, vreugdevol, hoopvol en liefelijk 2009. Het jaar waarin de koppen van de spijkers geslagen zullen moeten worden. En ik ben waarlijk blij hieraan te mogen deelnemen!

Van harte!

Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen.
mededeling.
Datum: 02/01/2009 21:39

.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/02/2012 10:55 door a.
Gepost door: lesley
Datum: 04/01/2009 21:43

voor iedereen !

make it 2000&mine.
Selmer top + Mesa cab bij Woods on Fire mededelingRe: Allemaal een heel muzikaal 2009!
Gepost door: Vincent van Haperen
Datum: 31/12/2009 15:31

Veel plezier vanavond, sterkte met de kater morgen en verder een heel gelukkig 2010 iedereen!

EDIT: ik bedoel natuurlijk 2010 en niet 2009 :P

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/01/2010 22:31 door Vincent van Haperen.
Datum: 31/12/2009 15:35

@ Vincent, ik ga ervan uit dat je 2010 bedoelt?

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen