Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Zelfbouw, customizing en modificatie
Pagina's: Vorige Eerste... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 Volgende Huidige pagina: 28 van 33
permanente discussieRe: Post je Pedalboard
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 02/10/2011 20:52

Do the tapdance! knipoog

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, 的 give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 02/10/2011 23:09

Doen we deze lekkel toch ook weel:

Tubefactor weg, en de ocd heeft de bd-2 eraf gekickt.

edit: en ja, de tremolo staat voor de drives, deal with it bitches!!!!

edit 2: En leuk boardje Henkie, sowieso badass dat je een behringer erop durft laten staan. Ik durf het niet eens aan om eentje te kopen door al het behringer gebash. Od-3 is een hele fijne drive trouwens.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/10/2011 23:12 door Tom.
Gibson en Fender permanente discussieRe: Post je Pedalboard
Gepost door: Spollie
Datum: 04/10/2011 17:04

OCD ipv BD2? Ik vind de BD2 toch nogal wat anders klinken als de OCD....

Lid van het elite groepje gitaarspelers die de mooiste kleur gitaar hebben: ROOD!
Het groepje waar ondere andere Stefhan, Benwave, Rink, Zilty, Chris, Arjan, oNNo, DML, Michel, Gibu, Nik, Marcel, Bas, Carien, Maurice Makaay, Paul Beerens, Olaf Tuulen, E.R. Kanters, Jeroen en andere virtuozen bijhoren!
Datum: 04/10/2011 17:20

Meh

Ik lig er niet wakker van. Ik stel ze beide low gain in en probeer de tone semi-intact te laten. Ocd reageert beter op je aanslag ergo bye bye bd-2.
Datum: 04/10/2011 20:02

Quote:
"Henkie (PC)"

Chain:
Dunlop JH1 wah - TC electronic Polytune - Boos OD3 - EHX metal muff - Behringer US600 - VS H2O V2 - Boss BF2 (de Japanse ouwe) - Hardwire CR7 - EHX holy grail+
Dat alles nog is door een gloednieuwe Zoom G3 om alles te poetsen en te loopen en weet ik veel wat nog meer.

Zuigt dit niet extreem aan je tone?
Gepost door: Henkie (PC)
Datum: 05/10/2011 09:39

@Tom: Ik ben niet een grote fan van Behringer tong uit de mond grijns Maar die pitch shifter van hun is geweldig! Veel beter dan pedalen die 5keer zo duur zijn. Als mensen daar een probleem mee hebben interesseert mij dat eigenlijk vrij weinig.

@Mark: tonesuck valt op zich wel mee. Het grootste probleem wat ik heb is de voeding. Sommige pedalen lusten elkaar niet en gaan brommen dus ik denk dat ik eens een upgrade moet doen met de voeding. Het wah-pedal is de grootste tonesucker, die krijgt binnenkort een true-bypass switch.

En daar is dan ook alles mee gezegd.
permanente discussieRe: Post je Pedalboardbijlage
Datum: 12/10/2011 13:53

mijn pedalboard van de week in elkaar geknutseld.
let niet op de pedalen die worden nog vervangen.
heb deze pedaaltes gekocht om beetje te experimenteren met pedalen blij

Gepost door: Daniel Bakker
Datum: 22/10/2011 21:58

Dit is mijn pedalenboard
mn gitaar gaat in de
Vox wah v847>maxon od808>Mxr badass distortion>Boss md-2>mxr phase 90>mxr analog chorus>Diamond memory lane jr>Boss rv-5
Naar mn oude marshall valvestate 8040 in de input(ben van plan een andere versterker te kopen)
De pedalen staan op een pedaltrain jr softcase, de pedalen worden gevoed door een one spot.
Ben nog heel erg aan het expirimenteren met pedalen dus ik ga snel weer een nieuwe opdate posten.

Gepost door: Roel
Datum: 26/10/2011 16:05

TC Electronic Polytune-MXR Noise Clamp (daarvan in de loop een MXR Custom Badass '78 distortion, wat had ik een spijt dat ik die verkocht had, dus maar weer gekochtnogal blij )-Koch Studiotone XL-daar in de FX-loop een TC Electronic Nova Modulator en van hetzelfde merk ook nog een Flashback delay.
Moet allemaal nog op een fijn plankje, andere kabels en een andere voeding, dat gedoe met die daisy-chain die soms net weer te kort is, werkt niet echt optimaal..
Rockinsurfabilly from Belgium permanente discussieRe: Post je Pedalboardbijlage
Gepost door: Stefan Van den Bergh
Datum: 26/10/2011 20:49

Boss Tuner
Nocturne Brain Seltzer
Fulltone Fulldrive II
Malekko Analog Delay 616
Roger Mayer Voodoo Vibe
Gibson en Fender permanente discussieRe: Post je Pedalboard
Gepost door: Spollie
Datum: 27/10/2011 00:48

Hoe bevalt die brain seltzer? Ik heb die ooit willen kopen, maar uiteindelijk niet gedaan.

Lid van het elite groepje gitaarspelers die de mooiste kleur gitaar hebben: ROOD!
Het groepje waar ondere andere Stefhan, Benwave, Rink, Zilty, Chris, Arjan, oNNo, DML, Michel, Gibu, Nik, Marcel, Bas, Carien, Maurice Makaay, Paul Beerens, Olaf Tuulen, E.R. Kanters, Jeroen en andere virtuozen bijhoren!
Gepost door: Roberto sin-o
Datum: 23/11/2011 12:03

en dan met een verbzilla in de loop. die zit in de hd500 maar verbruikt fokking veel dsp en ik heb um toch liggen dus waarom niet.

Niks
Datum: 25/11/2011 22:45

Kabels mogen alleen flink wat netter weggewerkt worden.. Maar dat is voor later.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25/11/2011 22:45 door Roel.
Datum: 25/11/2011 22:57

Leuke rits pedaaltjes Roel. Staat wel allemaal n beetje scheef ofnie?

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, 的 give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Datum: 25/11/2011 23:00

Moet allemaal nog wat netter.. Ga ik me dit weekend aan geven blij
Gepost door: Lespet
Datum: 26/11/2011 01:48

Quote:
Roel

Moet allemaal nog wat netter.. Ga ik me dit weekend aan geven blij

Wat voor voeding gebruik je hier Roel?
Datum: 26/11/2011 10:26

Een simpele 1700 mA adapter met daisy-chain.
Datum: 26/11/2011 10:44

Laat ook binnenkort eens horen hoe eea klinkt?

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Datum: 26/11/2011 11:24

MXR Custom Badass '78 distortion, TC Electronic Flashback delay, TC ElectronIc Nova Modulator en Dunlop GCB95 wah, google is uwen vriend..

Waarom altijd samples? Die pedalen klinken toch allemaal hetzelfde, het is geen gitaar ofzo..
Datum: 26/11/2011 13:08

'Altijd samples'? Nou nou nou, slecht geslapen Roel? Ik ben gewoon benieuwd hoe JIJ een sound trekt uit deze combinatie van pedalen. Geef 3 gitarisen dezelfde pedalen en je krijgt ws 3 compleet verschillende sounds.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Gepost door: Lespet
Datum: 26/11/2011 13:46

Quote:
Roel

Een simpele 1700 mA adapter met daisy-chain.

Bedankt.
Gepost door: hve09
Datum: 26/11/2011 14:30

best goed geimproviseerd pedalboard.
mjm london fuzz 2, J.Everman fuzzdruve, vox cooltron dual overdrive(wil ik weg) en switch voor amp.

Datum: 26/11/2011 14:40

Slecht geslapen. Scuzes Fu.
Datum: 26/11/2011 14:53

ja hoor...
Datum: 26/11/2011 14:54

No problemo Don Roelio! blij

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Datum: 05/12/2011 13:32

Alweer een update nogal blij

Korg Pitchblack tuner
MI Audio Crunchbox
T-Rex Tonebug
TC Electronic Vintage Series Dual Distortion Indigo
EH Nano Doctor Q (envelope filter)
TC Electronic Nova Modulator
Tech 21 Boost D.L.A. (met tap tempo)

Nog steeds op een Pedaltrain (wauw, wat een uitvinding, super) en nog steeds gevoed door de Harley Benton Powerplant.
Datum: 05/12/2011 14:02

Leuk, leuk, hoe is de dr Q? Vind die envelope filters wel tof, maar wil niet zoveel uitgeven aan een pedaal met zo'n hoog gadget gehalte.
Datum: 05/12/2011 14:44

Ik zag een filmpje van meneer Guthrie Govan die zijn pedalboard demonstreerde, hij had een Guyatone Wah Rocker 3 op zijn bord. Ik vond het echt een fantastisch pedaaltje en ik dacht, ik moet ook zo'n ding, maar zat een beetje met het zelfde als waar jij nu mee zit. Toen heb ik voor een paar tientjes dit pedaal van marktplaats geplukt.
Het is in de verste verte geen WahRocker. Eigenlijk is het een heel slecht pedaal. Er zit een bas boost schakelaar op. Als je die uit hebt, heb je een heel zacht, dun en schel geluid. Die heb ik altijd standaard aanstaan. En dan nog, is het schel als je op de G, B en e speelt. Geen goed pedaal, maar toch wel fun. Je kunt er echt freakie dingen mee doen. De enige bruikbare instelling is de range op 9 uur en basboost aan. Dan kom je enigszins in de buurt van een autowah of zo'n Guyatone Wahrocker. Ik gebruik 'm overigens alleen zonder vervorming, dus alleen clean. (Doe je dat wel dan is het beter om 'm vr je drives te zetten.)
*dit is MIJN ervaring ermee, hoe ie in mijn setup zit. Bij mij klinkt ie dus nogal schel*
Datum: 06/12/2011 22:03

Geen dr q voor mij dan.... :P

Hierbij mn vernieuwde unit:

Datum: 23/12/2011 15:53

De mijne, wordt gebruikt bij mijn beide setups.

Pagina's: Vorige Eerste... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 Volgende Huidige pagina: 28 van 33

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen