Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Zelfbouw, customizing en modificatie
berichtblij Maar weer eens eentje gemaaktbijlage
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 30/07/2011 21:11

Uit wederom goedkope, tweedehandse en restmaterialen uit mijn werkplaats, een stratje in elkaar gezet. Elzen body (uit 40 delen ongeveer...), esdoorn hals en toets (tele-nek eigenlijk), Wilkinson tremelo, Sperzel locking tuners. Topkam is eigenlijk de originele brug van een Seagull akoestische gitaar (LR Baggs, piezo eraf gesloopt, was toch al verrot).
Een P90 Soapbar uit een PRS Se one, Tonerider Pure Vintage brug element in de hals positie. Drieweg schakelaar: hals, beide in serie, brug. Klein tuimelaartje om de brug in en uit fase te zetten. Alles werkt nog niet helemaal naar behoren, moet nog veel puntjes op ietjes zetten. Maar op de foto is daar allemaal niets van te zien! blij

berichtblij Re: Maar weer eens eentje gemaaktbijlage
Datum: 01/08/2011 10:36

Nog een plaatje dan...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/08/2011 10:37 door Jeroen.
berichtblij Re: Maar weer eens eentje gemaakt
Gepost door: Wuls
Datum: 06/08/2011 17:37

Hahah, grappig ding. Klinkt -ie nog een beetje?
Datum: 07/08/2011 06:29

Ja, wonderbaarlijk wel. Moet eens een setup maken om goede soundsamples te maken.
Gepost door: naveed01
Datum: 13/11/2014 07:11

Een tijdje terug heb ik een ELK Guitar Man op de kop getikt. Mooi buizenbakje voor het geld. Er zit echter één nadeel aan. Wanneer ik mijn gitaar in het reverb/vibrato(lees: tremolo) kanaal plug en de vibrato activeer met een dummyplug (voetpedaal is in de loop der jaren verloren gegaan ben ik bang), is het effect nauwelijks hoorbaar. Ik weet dat het er zit, want je hoort ook een trillertje in de altijd aanwezige ruis (single coils -.-) ontstaan wanneer je 'm aanzet.

Evil
Gepost door: Da Vinci
Datum: 13/11/2014 07:52

Goed dat je blijft posten naveed01!

Hier had uw advertentie kunnen staan.

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen