Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Zelfbouw, customizing en modificatie
berichtvox spitfire bouwen
Gepost door: Frans
Datum: 08/01/2013 01:32

Hoi allemaal,

Ik ben benieuwd of jullie iemand weten in de omgeving van zuid-Holland, liefst in de buurt van Rotterdam die mij verder kan helpen met een ruimte, materieel en eventueel een coachende functie om onderstaande vox gitaar af te bouwen. Prijzen en diensten kunnen we het later over hebben blij

Ik ben een aantal jaar geleden begonnen met het bouwen van deze vox spitfire mkvi.

Dit was in de tijd dat ik voor een man werkte die gitaarbouwer is geweest die mij goed op weg heeft geholpen. De body is op maat gefreesd, de klankkamers zijn gefreesd, de toplaag en het klankgat zijn klaar.(wel allemaal zelf gedaan)
In het klankgat heb ik bindingen gezet.
De hals is verlijmd maar moet nog helemaal vorm gegeven worden, evenals de toetsen. De kop moet nog op maat worden gemaakt. Frets moeten nog geslagen worden, elementgaten moeten nog worden gedaan evenals de knopgaten.
Daarna moet ik alles nog schuren en spuiten.

(foto's van huidige situatie volgen)

Ik ben behoorlijk handig maar heb helaas geen contact meer met bovengenoemde meneer en heb niet de ruimte en het materieel om de gitaar af te maken.

Verder ben ik benieuwd of iemand ervaring heeft met een soortgelijke gitaar en mij kan informeren over de elementen e.d.

Ik hoor graag van eenieder die ideeŽn heeft en/of mij verder kan helpen,

Vriendelijke groetjes,
Frans

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen