Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Zelfbouw, customizing en modificatie
Pagina's: 1 2 Alle Volgende Huidige pagina: 1 van 2
berichtadvies voor nieuwe pedalcasebijlage
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 11/04/2015 22:13

ik heb nu een showmaster 24 case omgebouwd en zoals je ziet is dat wat krap.
Eventueel gaat de de AC booster(da's die gele) er af maar er moet nog een maxon delay(die is haast zo groot als die groene) bij op en da's dus kansloos.
Een showmaster48 wordt veel gebruikt en dan in 2 rijen maar dan heb je zo'n hele rand loze ruimte pour Jaques le Cock.
Ik zoek dus eigenlijk een die 6-10 cm langer is (voor 3 rijen) of een kortere voor 2 rijen maar dan natuurlijk breder (voor 5 pedalen per rij)

(deze is dus niet van mij maar daar zie je die rand die ik bedoel)

berichtRe: advies voor nieuwe pedalcase
Gepost door: Da Vinci
Datum: 12/04/2015 08:47

Zo'n showmaster case koop je voor een drol en drie knikkers en was alleen daarom voor mij al een interessante optie voor m'n Pod. In die loze ruimte heb ik nu een stekkerblokje liggen en gooi ik oa. m'n capo en zender van draadloos systeem (zit ook in die flightcase). Ook gooi ik er twee kabels in. Maar ook als ik er niks in zou gooien zou het niet echt boeien. Wat maakt die paar cm nou weer uit? Past het niet meer in je auto dan? Of is het podium te klein?

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Datum: 12/04/2015 09:57

Quote:
"Da Vinci"
Wat maakt die paar cm nou weer uit?
nou,die paar cm.
Hoe kompakter hoe beter. Dat het een goedkope en dus interessante optie is kan ik zelf wel bedenken. Voor 55 piek thuisbezorgd kun je geen armoe leiden.
Verder bedankt voor je bijdrage knipoog
Datum: 12/04/2015 11:24

En gewoon zelf op maat maken? Zal je ook niet de kop kosten, lijkt me...
Datum: 12/04/2015 14:41

Quote:
oNNo

Da Vinci
Wat maakt die paar cm nou weer uit?
nou,die paar cm.
Hoe kompakter hoe beter.

Dat standpunt was me al duidelijk,de vraag was alleen waarom. Ik kan mezelf in geval van een flightcase namelijk niet voorstellen wanneer die vijf extra cm nou echt een noemenswaardig probleem zijn. Maar als vooral de maat doorslaggevend is bestel/maak dan gewoon een flightcase op maat.

Gepost door: FUnkadelic
Datum: 12/04/2015 17:09

Ja maar jij hoeft dat ding niet onder je muts mee te slepen DaVinci.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Datum: 12/04/2015 17:28

Ik snap je probleem net als Da Vinci niet zo en waarom je zo op hem reageert al helemaal niet. Je geeft nl. geen antwoord op zijn vraag waarom die paar cm. meer of minder zo belangrijk voor je zijn, is het puur cosmetisch (=heaumeau) of echt practisch? Leg uit!
Anders zou je het advies van Foob moeten volgen en een case op maat (laten) maken waar alles naadloos inpast. De vraag is dan wat je doet als er volgend jaar weer een andere stompbox in moet met wéér andere inbouwmaten...
Datum: 12/04/2015 18:19

Quote:
Nico

....en waarom je zo op hem reageert al helemaal niet.

Nico, hoe lang kom jij nou al op dit forum? facepalm

knipoog
Datum: 12/04/2015 18:30

Quote:
Nico
Je geeft nl. geen antwoord op zijn vraag waarom die paar cm. meer of minder zo belangrijk voor je zijn
dat hoef ik ook niet want dat is off topic, als hij dat wil weten opent hij zelf maar een topic...
Hij geeft geen antwoord op mijn vraag.
Quote:
oNNo
advies voor nieuwe pedalcase
Ik zoek dus eigenlijk een die 6-10 cm langer is (voor 3 rijen) of een kortere voor 2 rijen maar dan natuurlijk breder (voor 5 pedalen per rij)
Waarom ik dat wil en hoeveel het me waard is is helemaal niet relevant.

Quote:
Nico
Ik snap je probleem net als Da Vinci niet zo
Dat geeft niet, je snapt wel vaker wat niet. Ik heb geen probleem ik zoek alleen naar het voor mij beste alternatief.

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/04/2015 18:37 door oNNo.
Datum: 12/04/2015 19:11

Nu begrijp ik het heel erg blij

Quote:
oNNo

Dit was natuurlijk alleen maar een mededeling. Je verwacht helemaal niets van ons. veel geluk met je zoektocht oNNo zwaaiend
Datum: 12/04/2015 19:31

Is het weer die tijd van de maand waarin je zelf ook met 6 ongebruikte centimeters zit Onno?

Datum: 12/04/2015 19:53

@Foob: nee je begrijpt het ook niet. Het geeft niet ik zoek het inderdaad zelf wel uit knipoog
Quote:
"Da Vinci"

Is het weer die tijd van de maand waarin je zelf ook met 6 ongebruikte centimeters zit Onno?
die vind ik dan wel weer leuk grinnikend
Datum: 12/04/2015 21:10

@onno,
even voor de duidelijkheid: Jij start een topic met de titel 'advies voor nieuwe pedalcase' en vervolgens zaag je iedereen die daar goedbedoeld op reageert bij de poten af?

Quote:
onno

Waarom ik dat wil en hoeveel het me waard is is helemaal niet relevant.
schouderophalend

TIP: Doe ff je mutsje een paar dagen af en ook vooral 's nachts, je komt wat oververhit over momenteel. Gewoon de boel even luchten is mijn advies. knipoog
Succes verder hè!
Datum: 12/04/2015 21:32

Quote:
Nico
vervolgens zaag je iedereen die daar goedbedoeld op reageert bij de poten af?
het ligt natuurlijk aan mij maar een echt zinnig antwoord heb ik(geheel in gitaarnet traditie) nog niet gezien. Dat je een customkist naar eigen specs kunt bouwen is vrij evident klappend

maargoed ... okayokay sorry, ik probeer het nog een keer:

Ik zoek dus eigenlijk kent iemand van jullie een [prefab case] die 6-10 cm langer is (voor 3 rijen) [dan een showmaster24 case] of een kortere voor 2 rijen maar dan natuurlijk breder (voor [zodat er] 5 pedalen per rij) [op passen]

nb: ¨nee¨ is een plausibel antwoord kus ik (ook) niet dus ik zal hoogstwaarschijlijk wel op een 48 case uitkomen. Maar even navragen kan geen kwaad, denk ik zwaaiend
Datum: 12/04/2015 21:39

Quote:
oNNo

Nico
het ligt natuurlijk aan mij maar een echt zinnig antwoord heb ik(geheel in gitaarnet traditie) nog niet gezien. Dat je een customkist naar eigen specs kunt bouwen is vrij evident klappend

Ik zoek dus eigenlijk kent iemand van jullie een [prefab case] die 6-10 cm langer is (voor 3 rijen) [dan een showmaster24 case] of een kortere voor 2 rijen maar dan natuurlijk breder (voor [zodat er] 5 pedalen per rij) [op passen]

nb: ¨nee¨ is een plausibel antwoord kus ik (ook) niet dus ik zal hoogstwaarschijlijk wel op een 48 case uitkomen. Maar even navragen kan geen kwaad, denk ik zwaaiend

Nee. zwaaiend
Scheuren berichtRe: advies voor nieuwe pedalcasebijlage
Gepost door: Jord
Datum: 13/04/2015 12:47

Jeetje mineetje, der zijn er een paar met wat zand in den voeg. Het is bijna zomer jongens, neem een biertje en geniet ervan.

Ik snap niet helemaal waarom je persé een loze ruimte moet hebben??? Je kan toch gewoon een tweede of derde verdieping maken en onder de laatste je voeding wegstoppen?

Beetje een oude foto en er zijn door de jaren heen al wat pedalen veranderd en bijgekomen. Het ziet er hier idd niet zo compact uit als bij jou Onno, maar zou niet weten waarom dat niet zou kunnen... schouderophalend

Cheesy google page ranking marketing tekst:
Voor een geweldige cover- feestband uit Delft, ga naar -> [www.jalekker.com]
Gepost door: Zilty
Datum: 13/04/2015 13:05

Quote:
oNNo

Nico

houdt je bek vieze heaumeau de enige die hier bepaald wie wat wanneer mag zeggen ben ik en dat weet je maar al te best jij zilty-wannabe.

En doe dat stomme mutsje weer op, ziet niet uit zonder...

Uw alfa-pisnicht

Hartelijke groeten,
Zilt
Scheuren berichtRe: advies voor nieuwe pedalcase
Datum: 13/04/2015 13:52

Owkee, specifiek voor Zilt:

Het is bijna zomer jongen, neem een kamillethee en geniet ervan.

Datum: 13/04/2015 15:38

Ik zou er een lepeltje zout in doen Jord, bedoel, kamille thee is toch al behoorlijk vies en als je het figuurlijk bedoeld.. dan toch zout hoor... trust me knipoog

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 13/04/2015 16:00

Een lepeltje of een korreltje? Of is het uberhaubt een beetje zouteloos allemaal? Of zitten we hier gewoon met zijn allen flauw te doen?
Want misschien wordt er hier al genoeg zout op de slakken gelegd. En het feit dat Onno's pedalboard te klein begint te worden is al erg zat, dan hoef je niet nog meer zout in zijn wonden te strooien.

Gepost door: Gitaarlex
Datum: 13/04/2015 20:58

Ik snap sowieso al die pedaaltjes niet voor iemand die op een uitgeholde populier zit te harkentong uit de mond grijns

Als buizen elkaar pijpen krijg je een moddelig geluid.
Datum: 14/04/2015 09:17

Hahaha, met varkensdarmen als snaren

berichtRe: advies voor nieuwe pedalcasebijlage
Datum: 14/04/2015 12:04

ROTFL het is spar Lex, spar en palisander.

Het lijkt te gaan passen tong uit de mond grijns

Quote:
Zilty
de enige die hier bepaald wie wat wanneer mag zeggen
zeg alfa-pisnicht, een beetje inbinden kan geen kwaad. Ik heb immers wel een ¨pro¨

Quote:
Nico
oNNo
¨nee¨ is een plausibel antwoord
Nee. zwaaiend
facepalm was de wereld maar zo voorspelbaar als Niqueau.

Alles bij elkaar is het altijd een beetje als thuiskomen dit forum verliefd
Datum: 14/04/2015 13:03

Quote:
oNNo

[attachment 20966 DSC06738.JPG]

Wel zonde van al die loze ruimte die je steeds meesjouwt...

Datum: 14/04/2015 14:22

...dat wel maar ik vond geen betere.
Datum: 14/04/2015 17:16

Quote:
oNNo

Zilty
de enige die hier bepaald wie wat wanneer mag zeggen
zeg alfa-pisnicht, een beetje inbinden kan geen kwaad. Ik heb immers wel een ¨pro¨

1 pro maakt nog geen alfa hoor. Maar de toon is gematigd, ik voel me bestendigd, all is well again. Beetje jammer, dit forum mist wat vuurwerk, next time gadget, next time!

Hartelijke groeten,
Zilt
Gepost door: Henkie (PC)
Datum: 15/04/2015 20:51

Quote:
oNNo

[attachment 20966 DSC06738.JPG]

Ben wel benieuwd hoe die wordt.
Hoeveel etages ga je bouwen. Wat voor stof je er in?

Ben van plan om ook een keer de showmaster aan te schaffen. Ben het beu om per setlist elke keer pedaaltjes te wisselen omdat het niet past ...

En daar is dan ook alles mee gezegd.
Datum: 15/04/2015 21:20

Quote:
"Henkie (PC)"
Ben van plan om ook een keer de showmaster aan te schaffen.
ik zou niet te lang wachten, ik heb het gevoel dat ze eruit gaan. Thomann heeft ze al niet meer...
Ik heb hem hier gekocht: [www.ebay.de]
Veel goedkoper wordt het geloof ik niet.
berichtRe: advies voor nieuwe pedalcasebijlage
Datum: 18/04/2015 19:30

Quote:
"Henkie (PC)"
Ben wel benieuwd hoe die wordt.
ik denk ongeveer zo:

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/04/2015 19:30 door oNNo.
Gepost door: Henkie (PC)
Datum: 20/04/2015 00:27

schoon hoor.

Maar hoe krijg je nou stekkertjes in je ParaEQ, att/sus en drive? Of komt er nog een mooi plateauxtje ingebeund?

Heb overigens ook de 48 besteld. Als ik daar ooit eens aan ga beginnen ga ik ook mijn eigen topic beginnen. Maar dan met blackjack, en hoeren!

En daar is dan ook alles mee gezegd.
Pagina's: 1 2 Alle Volgende Huidige pagina: 1 van 2

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen