Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Zelfbouw, customizing en modificatie
Pagina's: Vorige 1 2 Alle Huidige pagina: 2 van 2
berichtRe: Goede technicus
Gepost door: Maaike
Datum: 31/12/2016 20:55

Volgens mij was de opmerking over de soldeerbout gewoon bedoeld om je te helpen.
Je moet niet alles als aanval zien!
Gepost door: Da Vinci
Datum: 31/12/2016 21:31

Quote:
Tommie49

En als ik een serieuze vraag stel en ik krijg een antwoord als, ken je iemand met een soldeerbout dan ben ik niet degene die ruzie zit te zoeken.

Als je mijn antwoord in deze, en dan het complete verband, als ruzie zoeken typeert wordt het echt tijd voor een gesprek met een professional. Nog maar niet gesproken over wat je er daarna bijhaalt. Als je mij niet gelooft, kijk dan ff naar de andere reacties hier.

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Gepost door: Tommie49
Datum: 01/01/2017 13:20

Ik ben al bij een professional geweest op jou aanraden eerder. Hij vroeg aan me, wat brengt je hier? Ik zeg dus, ik ben hier op aanraden van iemand van een gitaarforum.

Hevig verschrikt kijkt hij me aan en zegt: kom heel snel binnen, iemand die zich laat sturen door n of andere mafkees van een gitaarforum moet wel een heel zwaar geval zijn!grinnikendtandpastagrijnstong uit de mond grijnsheel erg blij

Maar bij die reactie van je in dat beste wensen topic is er zeker geen sprake van vermeende verbanden en ruzie zoeken, nee hoe kom ik erbij. Over forumvervuiling gesproken. Een zeer zeikerige en zielige reactie. Jongen jij spoort niet.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/01/2017 13:26 door Tommie49.
Datum: 01/01/2017 13:35

Quote:
Maaike

Volgens mij was de opmerking over de soldeerbout gewoon bedoeld om je te helpen.
Je moet niet alles als aanval zien!
Dat ik niet alles als een aanval zie dat moet je toch wel weten. Daarvoor ben ik hier inmiddels lang genoeg. Ik zal niet ontkennen dat ik wel een bepaalde vooringenomenheid heb ten aanzien van Da Vinci. Maar dat is niet uit de lucht komen vallen.

Ik ken hem en zijn manier van schrijven langer dan vandaag.
Datum: 01/01/2017 14:17

Ok. Ik ga het tegen beter weten in nog n keer zeggen. En dan laat ik het er verder bij: mijn reactie over dat het wellicht met een soldeerbout op te lossen was, was gewoon constructief bedoeld. Geen ondertoon. Gewoon een inderdaad vrij voor de hand liggende mogelijke oplossing voor je probleem. Niks meer, niks minder. Zo vatte ik jouw reactie over dat je zelf al had gekeken en en ivm printplaat iets ingewikkelder lag ook op. So far so good dus.
Al het andere dat jij er een paar dagen later ineens aan toedicht, komt puur uit jezelf. Dat mag je leuk vinden of niet. Dat mag je ontkennen of niet. En je mag er zelfs 31.000 daklozen en in paar slecht behandelde bejaarden in een neo-liberale markt bij halen om de paar actieve leden die hier nog komen ervan proberen te overtuigen dat er ik mijn berichten altijd een valse ondertoon zit. Ik zie duidelijk dat ze allemaal precies zien hoe het zit dus ik hoef, hoewel mijn gevoel vaak anders zegt, eigenlijk ook helemaal niets uit te leggen.

Gepost door: Outrage
Datum: 01/01/2017 19:43

Heren, ik heb de laatste reacties verwijderd omdat die helemaal niks toevoegden aan de kern van dit topic. Laten we terug naar de kern gaan van de zaak: de goede technicus.

Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen.
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 01/01/2017 20:16

Da Vinci, Tommie, jullie allebei. Hoe vaak gaan jullie elkaar nog "een laatste keer" iets uitleggen en "het daarbij laten"?
Datum: 01/01/2017 21:31

Sorry pik kus

Datum: 02/01/2017 00:50

Quote:
Outrage

Heren, ik heb de laatste reacties verwijderd omdat die helemaal niks toevoegden aan de kern van dit topic. Laten we terug naar de kern gaan van de zaak: de goede technicus.

Ik denk dat ik hem maar naar Roland ga sturen. Dat moet wel via een dealer maar die heb ik wel in de buurt.

groeten.
Datum: 02/01/2017 08:36

Ik zou wel vooraf ff informeren naar de kosten. Ik heb een defect aan een multi effect gehad en daarbij lagen de onderzoekskosten ver boven de dagwaarde.

Gepost door: Purple John
Datum: 02/01/2017 13:14

Heb in het verleden een AD-5 effect naar Roland gestuurd via een dealer. Zat storing in. Kreeg na 6 weken antwoord dat het waarschijnlijk niet te repareren was, met 2 opties: 1)- 75 euro gedane onderzoekskosten betalen waarna ik hem weer terug kreeg 2) 150 euro overmnaken voor verder onderzoek waarbij er waarschijnlijk niets te repareren viel.
Ik heb voor optie 3 gekozen: lekker daar gelaten en met een ervaring rijker een AD-8 gekocht.

En verder bemoei ik mij nergens meeovergevend

"I have no tolerance for fools"- Ritchie Blackmore
www.fab5.2trouble.nl

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/01/2017 13:15 door Purple John.
Datum: 02/01/2017 16:51

Bedankt voor dit concrete verhaal John. Dat zet je wel aan het denken zeg. Ik ben erachter gekomen dat een vroegere gitaarleraar van me nu een studio heeft. Ik heb hem maar een mail gestuurd met de vraag of hij iemand weet. Ik neem aan dat hij regelmatig zo iemand inzet voor het onderhoud van zijn studio.

O ja John, je hebt toch wel een teiltje gebruikt hoop ik? knipoog

Groeten.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/01/2017 18:26 door Tommie49.
Scheuren berichtRe: Goede technicus
Gepost door: Jord
Datum: 09/01/2017 13:36

Mij klinkt het repareren van zo een oude effect processor ook een beetje als een mijl op zeven.

Kan je niet gewoon beter tweedehands een ME50 kopen? Sta je misschien 120 piek naar achter...

Cheesy google page ranking marketing tekst:
Voor een geweldige cover- feestband uit Delft, ga naar -> [www.jalekker.com]
Datum: 09/01/2017 18:34

Dat klinkt helemaal anders. Die Me-50 is volledig digitaal met COSM modeling. Dat klinkt mij nog altijd te onnatuurlijk.

Ik zit dan eerder te denken aan een switching sytem voor pedalen. Maar dan kun je de parameterwaarden niet programmeren. Als het repareren te veel geld kost dan ga ik dat toch doen.
Dan maar minder programmeer mogelijkheden. Ik ben toch een liefhebber van de analoge sound al klinken digitale effecten wel steeds beter.
Wim swingt als een trein... berichtRe: Goede technicus
Gepost door: Wim Bremer
Datum: 11/01/2017 11:03

Maaike Duimpje omhoog. Roerend mee eens!

Zeg mensen, het ging toch over een stekkertje en zo?
Start dan even een andere topic of mail elkaar om iemand lekker verrot te schelden... Zoooooo 2010....

En nog even dit: Quote: Lange zinnen worden over het gehele scherm verspreid en dat leest hartstikke onrustig!!!

Ligt aan de instelling van je computer en/of browser. Dus niet zeuren over deze site.

En nog de beste wensen allemaal; wel wat laat. Oeps...

"Gitaren zijn net vrouwen: ze hebben vaak verschillende stemmingen."
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 11/01/2017 21:08

Wim, beetje laat en beetje overbodig, vind je zelf ook niet? gapend
Pagina's: Vorige 1 2 Alle Huidige pagina: 2 van 2

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen