Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Gitaristen
berichtBand gezocht
Gepost door: jamal
Datum: 12/08/2011 17:11

Ik ben jamal ayat 17 jaar ben op zoek naar een band rond mij leeftijd ben een gitarist mijn smaak qua muziek is blocparty en articmonkeys lijkt het je wat neem contact met me op dan 0611419868
berichtRe: Band gezocht
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 13/08/2011 01:21

Quote:
jamal

ben op zoek naar een band rond

Klik!!

Misschien kun je deze voor onderdelen gebruiken?
Datum: 13/08/2011 01:49

Wow! Coole fiets!
Jammer dat die verkoper geen gitaren in de verkoop heeft...
Gepost door: Roel
Datum: 13/08/2011 02:14

Jamal.. Ik denk dat ik zo maar eens wat döner ga bestellen, grillroom Jamal, klinkt goed.
Gepost door: Wuls
Datum: 13/08/2011 10:05

Nou ja zeg, er probeert iemand wat leuks van de grond te trekken. Kom op zeg....

Oh. Da's waar ook...
Gepost door: Da Vinci
Datum: 13/08/2011 10:48

wij zoeken nog een gitarist we houden van foo fighters en verder zeg ik lekker niet waar ik vandaan kom want dat zou wel hele relevante informatie zijn en ook niet op welke dag we repeteren en wat onze ambities zijn welk niveau we hebben en wat voor iets we dus zoeken nou succes met zoeken verder mocht je intereses hebben dan kan je altijd bellen mailen pm-en iets op m'n prikbord achter laten een update doen een krabbeltje zetten een tweet sturen en whatsapp heb ik ook dus mogelijkheden genoeg groeten vincent

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Datum: 13/08/2011 10:55

Quote:
"Da Vinci"

wij zoeken nog een gitarist we houden van foo fighters en verder zeg ik lekker niet waar ik vandaan kom want dat zou wel hele relevante informatie zijn en ook niet op welke dag we repeteren en wat onze ambities zijn welk niveau we hebben en wat voor iets we dus zoeken nou succes met zoeken verder mocht je intereses hebben dan kan je altijd bellen mailen pm-en iets op m'n prikbord achter laten een update doen een krabbeltje zetten een tweet sturen en whatsapp heb ik ook dus mogelijkheden genoeg groeten vincent

nailed it!

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen