Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Gitaristen
berichtSlack Alice zoekt gitarist
Gepost door: michiel de clercq
Datum: 12/10/2011 23:24

Coverband Slack Alice is op zoek naar een sociale en vaardige muzikant om onze band weer compleet te maken. We zoeken een echte teamplayer, die onze band helpt naar een hoger niveau te tillen. Slack Alice draait om plezier in repetitieruimte en op het podium. Omdat we al vijf jaar bestaan, hebben we al een flink repertoire opgebouwd. Dat betekent voor jou een flinke inspanning om een deel daarvan in te halen. Op onze site www.slackalice.nl vind je onze muziek keuze terug. We vinden het essentieel dat je je hierin herkent, en dat je ook bereid bent om dingen te spelen die niet noodzakelijk je eerste keus zijn. Slack Alice is een team, en dat betekent rekening houden met elkaar. We treden ongeveer 10 keer per jaar op, aangezien we allemaal ook een vrij druk (gezins)leven hebben. We hebben als band flink wat podium ervaring, en verwachten dat van jou ook. Je kunt en wilt zowel solo als slagpartijen spelen (en dat zonder morren!). Het is een pré als je ook wat koortjes mee kunt zingen. De jongste Slack Alice telg is halverwege de 30. En we moeten de grens echt trekken bij 50 (Leeftijdsdiscriminatie is heel normaal bij Slack Alice!). Als je denkt dat je voldoet aan bovenstaand profiel, stuur me dan een email. Vermeld je motivatie, bandervaring en een beknopte bio van jezelf, en voeg bij voorkeur wat beeld en/of geluidsmateriaal toe. Wij zullen een beperkt aantal mensen uitnodigen om een keuze te maken. De maand daarna geldt als wederzijdse proefperiode.
berichtRe: Slack Alice zoekt gitarist
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 12/10/2011 23:32

welkom Pieter
Gepost door: bas
Datum: 13/10/2011 00:11

Heren dit is mijn oude band waar ik vroeger in heb gespeeld.

Mocht je meer info willen hebben dan hoor ik het wel.

Groet bas

[www.hetdok.com]
Datum: 13/10/2011 04:05

ROTFL
Mooie tekst! Ik dacht dat het om een superstrakke, goed draaiende top-100 band gaat die minimaal twee keer per week optreedt.
Succes!!
Gepost door: Da Vinci
Datum: 13/10/2011 09:09

Ik meld me bij deze aan!

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Datum: 13/10/2011 10:50

Quote:
DML

Ik dacht dat het om een superstrakke, goed draaiende top-100 band gaat die minimaal twee keer per week optreedt.

Zo te lezen is het ook een superstrakke band; de rest komt nog tong uit de mond grijns
Datum: 13/10/2011 11:49

Nee, de rest komt niet want 10x per jaar spelen i.v.m. druk gezinsleven vinden ze blijkbaar voldoende.
Datum: 13/10/2011 12:15

Slack Alice is een pop/rock coverband met best wel een hoog niveau van spelen.

Toen ik eruit ben gestapt hebben ze met een andere gitarist gespeeld die op persoonlijk vlak uiteindelijk geen goede aansluiting kon vinden met de andere bandleden.

Het doel is idd niet om heel veel te spelen, maar wel om met een paar leuke mannen wekelijks muziek te maken op niveau en af en toe op te treden.

Kan nu weer lekker invallen en een paar optredens met ze doen. Maar dat is niet voor de langere termijn.

@Vincent - als je serieus interesse hebt moet je Michiel even een mailtje sturen.

[www.hetdok.com]
Datum: 13/10/2011 12:16

@bas
Heb ik al gedaan knipoog

Datum: 13/10/2011 12:18

goed!

echt een erg leuke band met een goede sfeer.
Hoop dat je er bij past.

misschien zie ik je nog wel...

we spelen trouwens binnenkort in Breda dus als je zin hebt...

ik hou je wel ff op de hoogte

[www.hetdok.com]
Datum: 13/10/2011 12:22

Laat maar weten waar in waneer, dan zal ik kijken of ik erbij kan zijn.

Gepost door: JanVrm
Datum: 13/10/2011 12:58

Was wel iets voor mij geweest, ware het niet ik onlangs in een 2e band gestapt ben.

Vince, succes!
Datum: 13/10/2011 13:13

Thx Jan.

En denk maar zo; jij was er toch over een paar jaar weer uit geschopt. Boven de 50 doen ze niet aan. En mij mij duurt dat nog ruim 23 jaar.

Datum: 13/10/2011 14:07

Over 2 jaar zijn ze zelf ook weer ouder.koekoek!
Trouwens ik heb mijn haar nog steeds, daardoor zie ik er 40 uit. Zijn er heel wat van 30 die er minder op hebben staan. knipoog

Ik overweeg trouwens aangifte tegen Slack Alice wegens leeftijdsdiscriminatie.
Datum: 13/10/2011 14:16

Quote:
JanVrm

Trouwens ik heb mijn haar nog steeds, daardoor zie ik er 40 uit. Zijn er heel wat van 30 die er minder op hebben staan. knipoog

Sterker nog, ik ben 26 en ben al zeker 4 jaar geleden door overmatig haaruitval gedwongen de tondeuse ter hand te nemen. Maargoed, de jongste Slack Alice telg is halverwege de 30, dus dan steek ik niet zo af bezorgd

Datum: 13/10/2011 14:35

Jan, zal je een geheimpje verklappen - de oudste is 50 dus ik zou zeggen meld je maar aan knipoog

[www.hetdok.com]
Datum: 13/10/2011 15:30

Derde band = geheid ruzie met mijn lief (en zij gunt mij de 3 heerlijkheden des levens) = dus fff niet.

Maar had ik het 1 maand geleden geweten, had ik het gedaan.

Bedoel je Bart (de platendraaierd uit De Bommel), die moet al wel zo oud zijn?
Gepost door: Rob de Jong
Datum: 13/10/2011 16:18

Quote:
bas

Jan, zal je een geheimpje verklappen - de oudste is 50 dus ik zou zeggen meld je maar aan knipoog
Ah, die vliegt er volgend jaar dan uit!

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.
Datum: 14/10/2011 09:53

@Jan - jep heb samen met Bart een tijd in de Bommel gewerkt.

[www.hetdok.com]
Gepost door: Kees Vlees
Datum: 15/10/2011 13:47

Succes met je nieuwe gitaristzoektocht.
Nee, niets voor mij.

Kees Vlees
zelfs mijn zus en dat is een schele
speelt niet op een tele

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen