Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Gitaristen
bericht'Rebel Yell' zoekt gitarist!! (BE)
Gepost door: Xytras 1978
Datum: 02/02/2012 19:46

Rebel Yell (www.rebelyell.be) zoekt ervaren en gemotiveerde gitarist met een ‘gezonde’ dosis ambitie. Vorig jaar +/- 40 shows gespeeld en het is de bedoeling om dit minstens te evenaren en verder te groeien (staan er al een 10-tal op voor dit jaar, de huidige gitarist blijft tot de nieuwe is ingewerkt). Dit najaar willen we terug de studio in!! Genre: Classic/Southern/Rock/Hard-Rock (check social media!). Repetities in Meeuwen/Limburg. E-mail: rebelyellmusic@gmail.com Telnr.: 0496/86 39 79
Sticky fingers, een klein deel uit mijn collectie, en natuurlijk mijn Jag. berichtRe: 'Rebel Yell' zoekt gitarist!! (BE)
Gepost door: Maxim
Datum: 02/02/2012 19:49

Mijn goede vriend Steve Stevens is wel geďnteresseerd!
berichtRe: 'Rebel Yell' zoekt gitarist!! (BE)
Gepost door: Xytras 1978
Datum: 02/02/2012 19:59

Heb jij contactgegevens van hem?
Sticky fingers, een klein deel uit mijn collectie, en natuurlijk mijn Jag. berichtRe: 'Rebel Yell' zoekt gitarist!! (BE)
Gepost door: Maxim
Datum: 02/02/2012 21:48

Sorry, ik maakte een grapje.
Steve Stevens is de gitarist van Billy Idol, die een wereldhit scoorden met 'Rebel Yell'
Succes met het zoeken van een nieuwe gitarist!
berichtRe: 'Rebel Yell' zoekt gitarist!! (BE)
Gepost door: Lorenzo
Datum: 02/02/2012 22:32

Hola, zo een goede band uit ons Limburg die al een nieuwe gitarist zoekt, spijtig om te horen.

Mensen die graag rock hardrock spelen is dit een uitgelezen kans, heel goede (live) band.

[www.theaterofrock.be]
[www.facebook.com]

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen