Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Gitaristen
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Alle Volgende Huidige pagina: 2 van 5
berichtRe: nederlandse onbekende topgitaristen
Gepost door: Purple John
Datum: 26/03/2012 21:34

Quote:
Foob

purple john
Vind Ron Jeremy ook niet erg best. Behalve wat grunten komt er weinig uit zijn handen.

Ik heb er géén verstand van maar, grunten met je handen; hoe doe je dat? verward

Ik bedoel ook andere lichaamsdelen, maar er kijken hier ook kinderen...

"I have no tolerance for fools"- Ritchie Blackmore
www.fab5.2trouble.nl
Gepost door: Angelo
Datum: 26/03/2012 21:39

Quote:
robbyw

He Herbie gisteren nog gesproken.Maar dude als je die angelo zo geweldig vind ja dan weet ik het ook niet.Hij roept wel blabla maar als ik naar dat gepiel op een vierkante meter wil luisteren dan luister ik wel naar marcel coenen of jopie wolters of boudewijn de koning,dan kan angelo nog ff oefenen als je het mij vraagt.dat noem ik dus spelen zonder gevoel wat die angelo doet

Stuk voor stuk vieze padden, ik verplicht je om naar mij te luisteren.

------------------------------------------------
Mijn JoeTjoep!
Gepost door: robbyw
Datum: 26/03/2012 21:46

Ik heb naar jou geluisterd maar geef mij die vette padden maar oh ja en chips en een biertje.... Maar ik weet wel iets voor jou doe gewoon mee aan the clash of the coverbands. mss dat ze je daar wel waarderengek
Datum: 26/03/2012 23:58

Dank je voor je advies, voor een simpele zoldergitarist heb ik hier alle waardering en kritiek die ik nodig heb. Ik snap ook niet wat je probeert te bereiken door aan te kaarten dat M Coenen beter is dan mij, dat hoort en weet elke idioot. Maar dat maakt meneer de wit niet een minder vieze pad.

Verder is dit gewoon weer de zoveelste verkapte nutteloze ik vind huppeldepup de beste gitarist van nederland topic. T'is altijd grappig om te zien hoe erg mensen op hun teentjes getrapt kunnen zijn als men iets negatiefs over hun idooltje zegt.

Wees gerust er zijn hier stukken betere gitaristen dan de wit een vieze pad genoemd.

ohw en ik hoor trouwens 10 keer liever een goede coverband die dan de wit

Mijn JoeTjoep!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/03/2012 00:00 door Angelo.
Datum: 27/03/2012 00:13

Geronimo live recording. Guitar; Eric de Wit. Bass; Robby W. Keys; Marc Martens. Drums; Tony Goedhoop. Percussie; Maarten van Neerven. written by Gero.

Zie ik nou goed, zit je hier gewoon stiekem je eigen bandje te promoten. Sneu man op deze manier. Zeg dan gewoon hoi ik wil wat commentaar op ons spel ipv een lul verhaal over de beste gitarist van NL en het willen ontdekken van andere gitaristen

Mijn JoeTjoep!
Datum: 27/03/2012 01:15

lulverhalen laat ik wel aan andere over.en ik ben toch echt op zoek naar goede gitaristen.en ja ik vind eric te gek.en nee ik speel niet met hem.Maar jij bent degene die achterlijke uitspraken over mensen doet die niet relevant zijn.Maar 1 ding is waar wat je zeg,de beste gitarist bestaat niet.Dat beweer ik ook niet.Het gaat hier om een persoonlijke smaak.Blijkbaar heb jij die niet want je noemt iedereen een vette pad.Misschien ken je ze allemaal.Marcel jopie boudewijn eric herbie en weet ik wie nog meer.Ik vind ze allemaal te gek.Als gitaarliefhebber en concertganger vind ik het gewoon tof om nog andere talenten te zien.maar goed veel plezier op je zolderkamer.En wie weet kom je nog ooit in mijn rijtje van onbekende topgitaristen
Datum: 27/03/2012 01:21

Ik heb geen zolder meer en ik wil niet in je rijtje van vieze padden!

Mijn JoeTjoep!
Gepost door: Lespet
Datum: 27/03/2012 01:35

@robbyw

Je haalt wel een paar dingen door elkaar, nl, amateurs (huis-tuin en keukengitaristen) en profs. (mensen die van het gitaarspelen hun beroep hebben gemaakt).
Je slaat hier dus vreselijk de plank mis door Angelo met gesettelde gitaristen (Coenen-Wolters-etc.) te vergelijken en vwb "vette pad", er zijn er door mensen hier zelfs internationale topgitaristen voor vette pad uitgemaakt, vette pad is gewoon het woord voor gitaristen die men niks aan vindt (muzikaal oogpunt)
Datum: 27/03/2012 02:26

gesettelde gitaristen haha laat me niet lachen man.Ji bent echt goed thuis in de muziekwereld.dat is wel duidelijk.weltruste knakworst (dat is onze term voor mensen die dingen zeggen waar ze geen xxx van weten)het was een vermakelijke dag met jullie dat wel mvg
Gepost door: Da Vinci
Datum: 27/03/2012 08:51

Quote:
robbyw

gesettelde gitaristen haha laat me niet lachen man.Ji bent echt goed thuis in de muziekwereld.dat is wel duidelijk.weltruste knakworst (dat is onze term voor mensen die dingen zeggen waar ze geen xxx van weten)het was een vermakelijke dag met jullie dat wel mvg

Wij hebben ook erg om jou kunnen lachen Robby.

zwaaiend

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Gepost door: Zilty
Datum: 27/03/2012 08:54

Zeg hallo, Robby is DE BASSIST!!! WE GAAN TOCH OOK GEEN KLEUTERS AFZEIKEN? OF WEL DAN?

Zoals al tegen zovelen gezegd: hier zijn je kleurpotloden, hier is het papier en onthoudt: als je op het behang kleurt zwaait er wat!

clownesk <- kijk een clowntje. Het clowntje is lief. En jij moet nu ook lief doen Robbie. Robbie. Wat een schattige naam.

Hartelijke groeten,
Zilt
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 27/03/2012 10:31

In plaats van allemaal hier als kemphaantjes te keer te gaan, adviseer ik jullie om Bas' tip aan te nemen en een willekeurig nummer (ze zijn allemaal mooi) van Brian Blade's Fellowhip op te zetten, oogjes dicht, liefst t zonnetje erbij..... chiiiiiill, life's good.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 27/03/2012 10:41

Fu, jij noemt het te keer gaan als kemphaantjes. Ik noem het proberen iemand een spiegel voor te houden c.q. corrigeren

Overigens hoeft het een het ander niet uit te sluiten; vanavond zal ik even luisteren.
Gepost door: bas
Datum: 27/03/2012 10:50

@Fu: graag gedaan!
enjoy!

@robbie - er zijn ook genoeg positieve reacties geweest op je post.
Het is aan jou hoe je wilt reageren...

[www.hetdok.com]
Gepost door: Zilty
Datum: 27/03/2012 10:56

Quote:
fuzzyness777

In plaats van allemaal hier als kemphaantjes te keer te gaan, adviseer ik jullie om Bas' tip aan te nemen en een willekeurig nummer (ze zijn allemaal mooi) van Brian Blade's Fellowhip op te zetten, oogjes dicht, liefst t zonnetje erbij..... chiiiiiill, life's good.

Mijn ding is het niet, al is het natuurlijk van hoog nivo. Hoe muziek die in 2011 net zo klinkt als in 1995 modern is ontgaat mij overigens.

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 27/03/2012 11:01

hey bas je hebt helemaal gelijk.Mijn reacties waren ook persoonlijk naar een antal gasten,is dom van me,Moet ik boven staan.maar ja je post iets,en het eerste wat iemand roept is vieze pad,ja dan word ik wel wat gebrand haha als ik daar op zat te wachten ging ik wel naar de scheldlijn.dan zeg ik daar wat van en dan begint iedereen daar weer over.voor mij zijn dat nou KNAKWORSTEN talentloze nietszeggende niksnutten die zelf niks kunnen ,dus dan maar andere afzeiken.
ik heb je tip ook beluisterd is cool
Datum: 27/03/2012 11:10

UNOX welteverstaanblij
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 27/03/2012 11:21

Quote:
Zilty

fuzzyness777

Mijn ding is het niet, al is het natuurlijk van hoog nivo. Hoe muziek die in 2011 net zo klinkt als in 1995 modern is ontgaat mij overigens.
Ik zou zelfs willen zeggen als 1980. Maar er zijn echt wel subtiele verschillen te horen waardoor het toch duidelijk recenter te plaatsen is. Maar verder deel ik wel je mening.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Datum: 27/03/2012 12:03

Quote:
robbyw

hey bas je hebt helemaal gelijk.Mijn reacties waren ook persoonlijk naar een antal gasten,is dom van me,Moet ik boven staan.maar ja je post iets,en het eerste wat iemand roept is vieze pad,ja dan word ik wel wat gebrand haha als ik daar op zat te wachten ging ik wel naar de scheldlijn.dan zeg ik daar wat van en dan begint iedereen daar weer over.voor mij zijn dat nou KNAKWORSTEN talentloze nietszeggende niksnutten die zelf niks kunnen ,dus dan maar andere afzeiken.
ik heb je tip ook beluisterd is cool

Als je nou niet al je hoofdletters gebruikt voor het woord KNAKWORST had je er misschien genoeg gehad om iedere zin mee te beginnen. Hoef je alleen nog maar wat spaties te zoeken.

Gepost door: R'Oha
Datum: 27/03/2012 12:10

Goed bedoeld, dat advies, Vince. Maar zoals Zilty al zei: het is een bassist.
Dus nou ook weer niet te veel gaan verlangen.

"Waar is de opener?", sprak de dichter
Datum: 27/03/2012 12:22

grinnikend
Datum: 27/03/2012 13:01

Zou Robbie ook van die lekkere roomwitte billetjes hebben? Rob?
Datum: 27/03/2012 13:56

Quote:
Sjaak

Zou Robbie ook van die lekkere roomwitte billetjes hebben? Rob?

Durf je niet alleen? duivelse grijns

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/03/2012 13:57 door Foob.
Datum: 27/03/2012 14:20

schouderophalend

Je mist weer de historische relevantie van de opmerking Foob. Ga toch eens je huiswerk doen jongen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/03/2012 14:24 door Sjaak.
Datum: 27/03/2012 14:26

Peter Tiehuis
Hamin Umarella
Lars Bauer
Leendert Haaksma
Sander Hoek

er zijn er zoveel
Datum: 27/03/2012 14:30

Eindelijk iemand die kijk op muziek heeft en snapt waar mijn vraag overgaat
Bedankt
Datum: 27/03/2012 14:43

Ja duhuh, MK is een mod, dat telt niet...

Datum: 27/03/2012 15:00

Quote:
Sjaak

schouderophalend

Je mist weer de historische relevantie van de opmerking Foob. Ga toch eens je huiswerk doen jongen.

Nee, die mis ik niet; had ik er speciaal voor jou dan toch een andere smiley bij moeten zetten?
Gepost door: Lespet
Datum: 27/03/2012 15:18

Quote:
robbyw

Eindelijk iemand die kijk op muziek heeft en snapt waar mijn vraag overgaat
Bedankt

Deze namen zijn wel vaker genoemd en als je in de 5 jaar dat je hier ingeschreven staat wat vaker had ingelogd ipv 2x (voordat je dit zinloze topic begon) had je ze ook wel gezien en wrs opgezocht op JoepTjoep (als ze daar te vinden zijn).

Ik weet niet hoe oud je bent en wat voor (eventuele) muziekale opleiding je hebt genoten en welk instrument je bespeeld, maar ik denk dat er wel mensen rondlopen die vrij aardig kunnen spelen met een bagage vol muziekervaring en heus wel snappen waarover jou vraag gaat, maar het gewoon zinloos vinden om erop te antwoorden.

Dat Angelo 'vieze pad' roept en jij er zo fel op reageert, doet mij vermoeden dat je "de Wit" goed kent, zoals gezegd bedoelen wij het niet persoonlijk, maar is het gewoon een uitdrukking dat wij er geen "bal" aan vinden.
Datum: 27/03/2012 15:39

Maar ook:
Benwave
XaleX
Angelo
MK
Bas
R'Oha
Fuzzyness777
Scali/Dennis de Bruijn
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Alle Volgende Huidige pagina: 2 van 5

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen