Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Gitaristen
Alle bestanden voor deze discussie
Bestandsnaam Bestandsgrootte   Gepost door Datum  
naamloos.png 94.9 KB open | download jeroenscheirs 02/04/2012 Bericht lezen
berichtEven voorstellen.......
Gepost door: Dave
Datum: 02/04/2012 19:10

Hallo iedereen....

Ik wil mij even voorstellen, aangezien ik nieuw ben op dit forum. Ik ben Dave, 17 jaar oud en ik speel sinds mijn zestiende (elektrische) gitaar. Ik ben nog bezig met VWO, daarna wil ik gaan studeren, wat weet ik nog niet echt. De stijlen die ik speel en luister lopen nogal uiteen. Ik ben fan van Foo Fighters, Eric Clapton, Rolling Stones, The Beatles, Max´mo Park en ga zo maar door. Ik speel nog steeds op m'n eerste elektrische gitaar, een Volcano. Niet een zeer fijne gitaar, maar voor een beginner is het geen slecht ding. Ik hoop hier veel nieuwe dingen te leren.

De mazzel!

Dave
berichtRe: Even voorstellen.......
Gepost door: Wuls
Datum: 02/04/2012 19:23

Hey Dave. Welkom. Netjes voorgesteld, doe je goed. Bereid je voor op een shitstorm aan sarcasme, cynisme en, mits goed gevraagd, geweldig advies. Als je tussen de regels door kan lezen.
Voor bloedserieuze shizzle verwijs ik je nu alvast door naar gitaarnet punt nl. Ook leuk hoor. Maar dan anders.
Gepost door: BaS
Datum: 02/04/2012 20:21

Ik moet mezelf ook nog voorstellen op dit forum alleen ik ben zo dom dat ik niet weet hoe je een bericht moet plaatsen schouderophalend Kan iemand me misschien even zeggen hoe dat moet blij

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/04/2012 20:22 door Bas.
berichtRe: Even voorstellen.......bijlage
Gepost door: jeroenscheirs
Datum: 02/04/2012 20:25

Quote:
Bas

Ik moet mezelf ook nog voorstellen op dit forum alleen ik ben zo dom dat ik niet weet hoe je een bericht moet plaatsen schouderophalend Kan iemand me misschien even zeggen hoe dat moet blij

Ga naar het gewenste forum waar je je discussie wilt starten , en klik dan vanboven op het knopje discussie starten. blij

Gepost door: BaS
Datum: 02/04/2012 20:38

thnx duim omhoog
Gepost door: Rob de Jong
Datum: 02/04/2012 21:07

Quote:
Wuls

Hey Dave. Welkom. Netjes voorgesteld, doe je goed. Bereid je voor op een shitstorm aan sarcasme, cynisme en, mits goed gevraagd, geweldig advies. Als je tussen de regels door kan lezen.
Voor bloedserieuze shizzle verwijs ik je nu alvast door naar gitaarnet punt nl. Ook leuk hoor. Maar dan anders.
Waarom...waarom...?

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.
Gepost door: Richard
Datum: 02/04/2012 21:58

@ Rob, hahaha!!!
Gepost door: Fatih
Datum: 02/04/2012 21:58

Welkom!
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 03/04/2012 12:01

Foo Fighters rock! Wilkommen!
Gepost door: Dave
Datum: 05/04/2012 17:08

Bedankt voor de reacties. Sorry dat ik niet meer gereageerd had, internet lag eruit.

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen