Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Gitaristen
berichttoch nog even voorstellen
Gepost door: martijn
Datum: 20/05/2012 11:43

Na een beschrijving in mijn profiel over mijzelf zal ik me toch nog even voorstellen.

Ik ben Martijn van Remmerden, ik ben nu zestien. ik speel nu een aantal jaar bas gitaar, en ik wil er ook weer elektrische gitaar bij gaan spelen. ook zing ik aardig vind ik zelf. (mijn vrienden hebben mij zelfs willen opgeven voor popstars of x-factor e.d.)

qua gitaren ben ik meestal een beetje apart, ik hou van de wat meer afgelegen modellen of kleurcombies. (denkend aan een thuderbird of een zwarte les paul met een glow in the dark rand.)

qua stijlen speel ik wat meer de rock/metal kant op en af en toe ook een wat meer pop nummer, (prietess, fall out boy, 30 seconds to mars) ik probeer zelf ook wel eens een melodie, of een bass-line te bedenken. echter zit ik niet in een band, wel eens in een band gezeten maar dat ging niet echt goed wegens tijdgebrek van sommige leden. ik vind gitaar speler en zingen erg leuk en zie het ook als belangrijke hobbies voor mij.

ik hoop dat jullie mij vooral kunnen helpen als ik vragen heb.

groeten.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/05/2012 11:50 door martijn.
berichtRe: toch nog even voorstellen
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 20/05/2012 23:12

Welkom, Martijn. Ik hoop dat je veel wijsheden opdoet hier. Eentje verklap ik je vast: Neem niet alles serieus en persoonlijk. Gitaristen bij elkaar schijnen te moeten strijden om een plekje en doen dan soms rare uitspraken. Soms lijkt het alsof we hier allemaal 1 hersencel delen, maar net zo vaak heb je echt wel wat aan de commentaren en tips.
In ieder geval heel veel plezier!
Gepost door: bas
Datum: 21/05/2012 11:15

welkom

[www.hetdok.com]
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 22/05/2012 13:30

Wees welkom!

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen