Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Gitaristen
berichtEven voorstellen
Gepost door: Marjolijn
Datum: 07/06/2012 16:21

Hoi allemaal,

Ik heb gisteren al een berichtje op het forum gezet maar ik heb me nog niet voorgesteld,
Dus bij deze:

Ik ben Marjolijn, een meisje van 16 jaar. Ik speel nu al meer als 8 jaar trompet maar ik ben 3 jaar geleden ook op gitaar begonnen.
Ik ben begonnen op een gitaar van de Blokker haha, maar toen ik zeker wist dat ik leuk vond heb ik een klassieke gitaar die toch wel veel fijner. Toen ben ik samen met een vriendin gaan optreden, ik begeleid ons en zing de onderstem en zij zingt. Later heb ik er ook een western gitaar gekocht die ik kon versterken wat een stuk handiger is met het optreden. Vorige maand heb ik mijn eerste elektrische gitaar gekocht.
Met optredens speel ik vaak popmuziek, en thuis eigenlijk vanalles.
zodra ik het spelen van elektrische gitaar goed onder de knie heb hoop ik in een bandje te kunnen gaan spelen.

En nog even over school:
Afgelopen weken heb ik examen gedaan voor vmbo bouwtechniek en na de zomervakantie begin ik aan een opleiding meubelmaken op het hout- en meubilerings college.

Groetjes Marjolijn
berichtRe: Even voorstellen
Datum: 07/06/2012 18:33

Ik lees een foutje, ik speel nu meer as la 2 jaar maar nog geen 3 tong uit de mond grijns
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 07/06/2012 19:25

Welkom en veel plezier hier.
Datum: 07/06/2012 19:32

Ik wens je enorm veel sterkte op dit kinderachtige forum...
Gepost door: Lorenzo
Datum: 07/06/2012 20:10

Veel sterkte hier, kan je het een jaar volhouden dan wordt je echt een topper.

Veel plezier, leuk altijd om nieuwe leden te zien blij

[www.theaterofrock.be]
[www.facebook.com]
Gepost door: Wuls
Datum: 07/06/2012 21:21

Quote:
Alex

Let maar niet op Alex, er zit een draadje los bij 'm. Of nee, nog niet, geloof ik.
Datum: 07/06/2012 21:57

Quote:
Wuls

Alex
Let maar niet op Alex, er zit een draadje los bij 'm. Of nee, nog niet, geloof ik.

Toch wel leuk, gebruik maken van het gebrek aan kennis op een bepaald gebied... Hoewel ik deze opmerking nog aardig grappig vind, vind ik 't zielig dat je iemand voor de gek gaat lopen houden als diegene serieus geen idee heeft hoe iets werkt.. Maar ja, zal wel aan mij liggen ^^
Gepost door: BaS
Datum: 07/06/2012 21:57

Welkom!!!
Gepost door: Angelo
Datum: 07/06/2012 22:14

Quote:
Alex

Wuls
Alex

Toch wel leuk, gebruik maken van het gebrek aan kennis op een bepaald gebied... Hoewel ik deze opmerking nog aardig grappig vind, vind ik 't zielig dat je iemand voor de gek gaat lopen houden als diegene serieus geen idee heeft hoe iets werkt.. Maar ja, zal wel aan mij liggen ^^

Nou het gemiddelde 16 jarige meisje kan, anders dan jij, prima met de bijdehante opmerkingen hier op het forum overweg hoor. Dus tja... ligt inderdaad aan jou.

------------------------------------------------
Mijn JoeTjoep!
Datum: 07/06/2012 22:16

Quote:
Alex

Wuls
Alex

Neem het allemaal niet te serieus, Alex. Dit is een prima forum om kennis op te doen. Je moet alleen door de reacties heen lezen en anders je kennis elders op het boze net opdoen. Alles is overal voor handen. En hoe harder je er tegenin gaat; hoe harder het weer terugkomt. Wijze les knipoog

Heb vooral plezier hier. Kan prima.
Gepost door: Purple John
Datum: 07/06/2012 22:21

Welkom Marjolijn. Lees idd door de lolletjes heen, dan kom je veel te weten.
Leuk dat je het hout- en meubileringscollege gaat doen, heb ik ook gedaan, zij het een paarknipoog jaar eerder dan jij.

"I have no tolerance for fools"- Ritchie Blackmore
www.fab5.2trouble.nl
Datum: 07/06/2012 22:22

Haha,
Geloof me ik ben echt wel wat gewent!
Ik heb 2 jaar in een klas met alleen jongens gezeten en dat heb ik ook overleeft xD
Gepost door: Lorenzo
Datum: 07/06/2012 22:25

Quote:
"Marjolijn Vos"

Haha,
Geloof me ik ben echt wel wat gewent!
Ik heb 2 jaar in een klas met alleen jongens gezeten en dat heb ik ook overleeft xD

ja maar hier zijn het would-be gitaristen LOL

[www.theaterofrock.be]
[www.facebook.com]
Gepost door: Kilian
Datum: 07/06/2012 22:27

negeer het meeste maar gewoon, Welkom!

P.S. dit dus ook duim omhoog

Just think about....... something else.
Gepost door: Wuls
Datum: 07/06/2012 23:07

Quote:
Alex

Wuls
Alex

Aardig grappig? Hij was gewoon downright great!
Datum: 08/06/2012 01:22

Quote:
Alex

Wuls
Alex

Haha sneue wortel. Met je Chinese driehoek ogen.
Gepost door: Da Vinci
Datum: 08/06/2012 08:46

@Marjolijn Welkom!

@Alex ga eens niet iemands topic kapen om te huilen hoe zielig je wel niet bent. Je opmerking was gewoon van het niveau "te dom om te poepen". Daarna ging je er nog lekker op door. Tja, daar lachen anderen mensen om knipoog

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Datum: 08/06/2012 20:52

En hoeveel moet jij kosten?

Oh sorry, ander topic beschaamd
Datum: 08/06/2012 20:54

Ik ben weer bij de les : welkom Marjolijn
Datum: 12/06/2012 00:00

Quote:
Marjolijn

Hoi allemaal,

Ik speel nu al meer als 8 jaar trompet

Dus je kunt goed blazen? Of is die te flauw?

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen