Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Gitaristen
berichtEven voorstellen
Gepost door: Marjolijn
Datum: 07/06/2012 16:21

Hoi allemaal,

Ik heb gisteren al een berichtje op het forum gezet maar ik heb me nog niet voorgesteld,
Dus bij deze:

Ik ben Marjolijn, een meisje van 16 jaar. Ik speel nu al meer als 8 jaar trompet maar ik ben 3 jaar geleden ook op gitaar begonnen.
Ik ben begonnen op een gitaar van de Blokker haha, maar toen ik zeker wist dat ik leuk vond heb ik een klassieke gitaar die toch wel veel fijner. Toen ben ik samen met een vriendin gaan optreden, ik begeleid ons en zing de onderstem en zij zingt. Later heb ik er ook een western gitaar gekocht die ik kon versterken wat een stuk handiger is met het optreden. Vorige maand heb ik mijn eerste elektrische gitaar gekocht.
Met optredens speel ik vaak popmuziek, en thuis eigenlijk vanalles.
zodra ik het spelen van elektrische gitaar goed onder de knie heb hoop ik in een bandje te kunnen gaan spelen.

En nog even over school:
Afgelopen weken heb ik examen gedaan voor vmbo bouwtechniek en na de zomervakantie begin ik aan een opleiding meubelmaken op het hout- en meubilerings college.

Groetjes Marjolijn
berichtRe: Even voorstellen
Datum: 07/06/2012 18:33

Ik lees een foutje, ik speel nu meer as la 2 jaar maar nog geen 3 tong uit de mond grijns
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 07/06/2012 19:25

Welkom en veel plezier hier.
Datum: 07/06/2012 19:32

Ik wens je enorm veel sterkte op dit kinderachtige forum...
Gepost door: Lorenzo
Datum: 07/06/2012 20:10

Veel sterkte hier, kan je het een jaar volhouden dan wordt je echt een topper.

Veel plezier, leuk altijd om nieuwe leden te zien blij

[www.theaterofrock.be]
[www.facebook.com]
Gepost door: Wuls
Datum: 07/06/2012 21:21

Quote:
Alex

Let maar niet op Alex, er zit een draadje los bij 'm. Of nee, nog niet, geloof ik.
Datum: 07/06/2012 21:57

Quote:
Wuls

Alex
Let maar niet op Alex, er zit een draadje los bij 'm. Of nee, nog niet, geloof ik.