Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Gitaristen
berichtakkoorden nummer
Gepost door: Thomas
Datum: 30/09/2013 10:43

Hallo,

Heeft iemand enig idee welke akkoorden er in het nummer i'm a country man van Robby longo zitten? Een kennis van me vroeg hierachter maar ik moest hem het antwoord schuldig blijven...
berichtRe: akkoorden nummer
Gepost door: Frans Princen
Datum: 30/09/2013 11:38

Op spotify alleen uitvoering gevonden van Buddy Lewis, misschien staat ie op youtube,, dan luisteren en meespelen, max 4 accoorden lijkt me
Gepost door: Thomas
Datum: 30/09/2013 15:54

Hallo,

Dank voor de reactie,

Heb ik reeds geprobeerd om mee te spelen
[www.youtube.com]

Dit is het nummer...

Ik kom uit op Dmajeur> Gmaj en Emin maar verder zou ik het niet weten... naar mijn mening zit er in het refrein ook een 7de akkoord in maar ik weet het niet.
Gepost door: Angelo
Datum: 30/09/2013 16:07

Hij vroeg erachter?

------------------------------------------------
Mijn JoeTjoep!
Gepost door: Outrage
Datum: 30/09/2013 18:33

Quote:
Angelo

Hij vroeg erachter?

Rasecht Vlaamsch, meneer. Robby Longo is dan ook een Vlaming. Wat de akkoorden betreft kan je als basis de originele versie nemen. Eventueel is de toonhoogte aan te passen (bijvoorbeeld aan je eigen stem).

Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen.
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 30/09/2013 21:29

wie is die teletubbie?

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen