Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Gitaristen
Pagina's: 1 2 Alle Volgende Huidige pagina: 1 van 2
berichtVoorstellen
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 18/04/2014 08:32

Hoi, ik ben Ketja, 18 jaar en speel gitaar (of doe een poging blij ). Heb wat gitaren, niet veel soeps, Richwood en wat pedaaltjes van Boss en een Fender Frontman versterker met twee boxen.
Misschien kan ik wat leren van dit forum.
berichtRe: Voorstellen
Datum: 18/04/2014 10:04

Quote:
Ketja

Misschien kan ik wat leren van dit forum.

Hahahahahahahaha!!!! Hijs leuk!!!! ROTFLROTFLROTFLROTFL ROTFLROTFLROTFLROTFL
Selmer top + Mesa cab bij Woods on Fire berichtRe: Voorstellen
Gepost door: Vincent van Haperen
Datum: 18/04/2014 10:58

Welkom Ketja!
Het is hier 75% ongein en 25% serieus/leerzaam dus dat is filteren geblazen. Maar wel leuk.

Ongenode Gaste
Woods on Fire
Datum: 18/04/2014 17:20

Welkom Ketja. Ketja lijkt me een meisjesnaam en op dit forum is het gebruikelijk dat elk meisje ook een foto van zichzelf toond. Ik kan er ook niks aan doen het zijn nu eenmaal de regels.
Gepost door: Rob de Jong
Datum: 18/04/2014 18:06

En regels zijn nu eenmaal regels. Als je onverhoopt geen meisje bent dan is een foto van een ander meisje ook goed.

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.
Datum: 18/04/2014 19:47

Quote:
==X@LeX==

Welkom Ketja. Ketja lijkt me een meisjesnaam en op dit forum is het gebruikelijk dat elk meisje ook een foto van zichzelf toond. Ik kan er ook niks aan doen het zijn nu eenmaal de regels.
Toont*
Datum: 20/04/2014 10:29

Heren (en die ene dame hierboven), ik ben helaas voor jullie geen meisje. Er dwaalt ergens Indiaas bloed
door mijn aderen. De naam schijnt dus uit het verre oosten te komen.
Datum: 20/04/2014 13:18

Nee man, babi ketjap kan je gewoon bij de toko halen.
Datum: 20/04/2014 17:27

Goeie grap.
Echt waar.
Datum: 20/04/2014 17:50

Quote:
Ketja

Goeie grap.
Echt waar.

Ketja, welkom overigens, je hebt absoluut nog geen idee van de humoristische vaardigheden van Liam - want dat is de gewone naam van dit vervelende kereltje.
Probeer je er vooral niet aan te storen - lukt mij overigens ook niet altijd.
Datum: 20/04/2014 18:52

Quote:
Foob

Ketja
Goeie grap.
Echt waar.

Ketja, welkom overigens, je hebt absoluut nog geen idee van de humoristische vaardigheden van Liam - want dat is de gewone naam van dit vervelende kereltje.
Probeer je er vooral niet aan te storen - lukt mij overigens ook niet altijd.
ach, Outrage negeren das pas moeilijk knipoog
Datum: 20/04/2014 19:22

Quote:
oNNo

ach, Outrage negeren das pas moeilijk knipoog

Outrage is volgens mij nog zo'n beetje de enige (actieve) mod hier op dit forum. Waar hij vroeger nogal losjes met slotjes strooide, is het nu ook aldaar wat "slappig", heeft misschien met de leeftijd te maken of het gemis van DML, ik weet 't niet.
Datum: 21/04/2014 11:47

Ik heb wat topics gelezen waarin dit heerschap, kifashbangbang matie, nog wel eens reageert. Hij is inderdaad om te lachen grinnikend
Datum: 21/04/2014 13:47

Quote:
Nico
Outrage is volgens mij nog zo'n beetje de enige (actieve) mod hier op dit forum.
men zou hem in elk geval z'n moderatorschap moeten afnemen, hij is er zelden en weet dus niet wat er speelt.
Gepost door: Richard
Datum: 21/04/2014 16:25

Welkom! Ik ben serieus genoeg om vragen te beantwoordenknipoog
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 21/04/2014 21:23

Quote:
oNNo

Nico
Outrage is volgens mij nog zo'n beetje de enige (actieve) mod hier op dit forum.
men zou hem in elk geval z'n moderatorschap moeten afnemen, hij is er zelden en weet dus niet wat er speelt.
Waar komt die nare Outrage fobie van jou eigenlijk vandaan?

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Gepost door: arnold
Datum: 21/04/2014 23:45

Welkom!

Ik post maar heel af en toe hier, maar toch even een 'korte' introductie voorzien van enkele tips:

1. Wil je hier iets verkopen dan wordt er standaard 10 euro geboden. Waarom weet ik niet en waar het ooit begonnen is weet ik ook niet. Veel dingen blijven hier een raadsel voor me. Misschien wel de aantrekkingskracht van dit forum.
2. Er is hier een vaste kern van voornamelijk mannen van wie ik denk dat ze even oud zijn als/iets jonger zijn dan de elektrische gitaar zelf (als in: de Fenders en de Les Paul). Daarnaast zijn er broekies zoals ik, vermakelijke of bloedirritante gitaar.netters zoals er hierboven een en er is een vrij constante stroom van mensen die geďrriteerd het forum alweer verlaten voordat je het woord gitaar uit hebt kunnen spreken. Dit heeft veel te maken met punt 3.
3. Als je serieus genomen wilt worden zou ik je heil ergens anders zoeken.
4. Als je van kwalitatief hoogstaande humor houdt ook.
5. Misschien wel de belangrijkste (ervaringsdeskundige op dit gebied) google eerst uitgebreid voordat je de mensen hier lastigvalt.
6. Wat je heel goed doet is jezelf voorstellen. Zijn ze hier heel gevoelig voor.
7. Volgens mij zijn ze hier niet zo van de fanboy's. Vraag ook alsjeblieft niet welke gitaar je moet kopen, want ze verwijzen je geheid door naar een muziekwinkel om er een stuk of wat te proberen en om degene die het best voelt, klinkt, ruikt, smaakt en die er het beste uitziet te kopen. Probeer ook niet met vragen aan te komen met betrekking tot de gitaar die je wilt bouwen met een budget van 100 euro.
8. Ze stellen het hier volgens mij op prijs als je samples/eigen werk post. Op dat gebied is de meeste feedback altijd wel redelijk serieus en opbouwend.Ook foto's van zelfbouwprojecten kunnen vaak wel op veel lof rekenen.

Dit zijn slechts enkele valkuilen waarin ik en vele van mijn mede-forumgenoten zijn gevallen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/04/2014 12:34 door arnold.
Gepost door: Angelo
Datum: 22/04/2014 01:58

9. Nico heeft een witte hond

------------------------------------------------
Mijn JoeTjoep!
Gepost door: Purple John
Datum: 22/04/2014 07:22

10. Gebruik je eigen zoutvaatje. Neem de meeste discussies met een flinke korrel, maar leg het niet op alle slakken.

"I have no tolerance for fools"- Ritchie Blackmore
www.fab5.2trouble.nl
Gepost door: Da Vinci
Datum: 22/04/2014 07:28

11. Op domme vragen volgt vaak een antwoord van gelijk niveau. Wordt dan niet boos.

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Selmer top + Mesa cab bij Woods on Fire berichtRe: Voorstellen
Gepost door: Vincent van Haperen
Datum: 22/04/2014 07:56

Haha, goed hoor, arnold!
Deze lijst kan bij de FAQ. Heel accuraat.
grinnikend

Ongenode Gaste
Woods on Fire
Datum: 22/04/2014 09:31

12. Neem internetfora vooral nooit serieus.
Datum: 22/04/2014 09:36

Quote:
"Vincent van Haperen"

Haha, goed hoor, arnold!
Deze lijst kan bij de FAQ. Heel accuraat.
grinnikend
+1

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Datum: 22/04/2014 09:37

Quote:
Nico

Dooddoener nummer 1. "Het is maar internet". Ja dus?

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Scheuren berichtRe: Voorstellen
Gepost door: Jord
Datum: 22/04/2014 12:39

Toch een paar kleine kanttekeningen van mijn kant:

1. Wil je hier iets verkopen dan wordt er standaard 10 euro geboden. Waarom weet ik niet en waar het ooit begonnen is weet ik ook niet. Veel dingen blijven hier een raadsel voor me. Misschien wel de aantrekkingskracht van dit forum.
Klopt!
2. Er is hier een vaste kern van voornamelijk mannen van wie ik denk dat ze even oud zijn als/iets jonger zijn dan de elektrische gitaar zelf (als in: de Fenders en de Les Paul). Daarnaast zijn er broekies zoals ik, vermakelijke of bloedirritante gitaar.netters zoals er hierboven een en er is een vrij constante stroom van mensen die geďrriteerd het forum alweer verlaten voordat je het woord gitaar uit hebt kunnen spreken. Dit heeft veel te maken met punt 3.
Als je dertig bent, behoor je dan tot de Fender/Gibsons of tot de broekies?
3. Als je serieus genomen wilt worden zou ik je heil ergens anders zoeken.
Bijvoorbeeld op de wallen. Dat gezegd hebbende, moet ik zeggen dat als je je vragen intelligent opstelt je ook intelligente serieuze antwoorden krijgt! Het is alleen zo jammer dat je dat soort vragen zelden krijgt. Shit in = Shit out
4. Als je van kwalitatief hoogstaande humor houdt ook.
Ik vind het lastig om de labels kwalitatief en hoogstaand te definiëren. Ik moest erg lachen om jouw samenvatting van dit forum. Vond het eigenlijk wel een kwalitatief hoogstand grapje!
5. Misschien wel de belangrijkste (ervaringsdeskundige op dit gebied) google eerst uitgebreid voordat je de mensen hier lastigvalt.
Zoals Cruijff zou zeggen: Logisch!
6. Wat je heel goed doet is jezelf voorstellen. Zijn ze hier heel gevoelig voor.
Wel zo netjes! Als je lief bent word je zelfs gepieterd
7. Volgens mij zijn ze hier niet zo van de fanboy's. Vraag ook alsjeblieft niet welke gitaar je moet kopen, want ze verwijzen je geheid door naar een muziekwinkel om er een stuk of wat te proberen en om degene die het best voelt, klinkt, ruikt, smaakt en die er het beste uitziet te kopen. Probeer ook niet met vragen aan te komen met betrekking tot de gitaar die je wilt bouwen met een budget van 100 euro wilt bouwen
Ref. 3 -> Shit in - shit out
8. Ze stellen het hier volgens mij op prijs als je samples/eigen werk post. Op dat gebied is de meeste feedback altijd wel redelijk serieus en opbouwend.Ook foto's van zelfbouwprojecten kunnen vaak wel op veel lof rekenen.
Klopt!

Cheesy google page ranking marketing tekst:
Voor een geweldige cover- feestband uit Delft, ga naar -> [www.jalekker.com]
Gepost door: arnold
Datum: 22/04/2014 13:08

De Gibson/Fender mensen zijn tussen de 50 en 65 jaar ongeveer.
De broekies waren nog (of net niet meer) vloeibaar toen Kobain ons verliet.
Voor jezelf mag je dus een tussencategorie verzinnen knipoog
Gepost door: Kees Vlees
Datum: 22/04/2014 14:15

Regels??
Daar moet je buiten kunnen treden dudes.

Kees Vlees
zelfs mijn zus en dat is een schele
speelt niet op een tele
Gepost door: Zilty
Datum: 22/04/2014 20:06

Quote:
FUnkadelic

Nico

Fu is de enige die flink heeft ingeslagen met de strooizout gekte en desnoods plukt ie een slak uit z;n tuin. blij

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 22/04/2014 22:17

Right back at ya blij

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Gepost door: Angelo
Datum: 22/04/2014 22:32

Quote:
FUnkadelic

Nico

He gadver wat neem je het weer serieus.

Edit: ow Zilty was me al voor, een soort van

------------------------------------------------
Mijn JoeTjoep!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/04/2014 22:33 door Angelo.
Pagina's: 1 2 Alle Volgende Huidige pagina: 1 van 2

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen