Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Gitaristen
Pagina's: 1 2 Alle Volgende Huidige pagina: 1 van 2
berichtGitarist gezocht voor 80's Boston hardcore band
Gepost door: Swolla86
Datum: 05/06/2014 22:38

Wij zoeken een gemotiveerde gitarist gezocht voor fast 80s Boston hardcore band. Positive Mental Additude.

Denk aan bands als Slapshot, SS Decontrol, Ten Yard Fight, Negative FX. Regio Zwolle/Utrecht.

Ons doel is vooral veel optreden!

Help us out!
berichtRe: Gitarist gezocht voor 80's Boston hardcore band
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 06/06/2014 23:10

Ik kom uut wolle
Datum: 06/06/2014 23:38

Dat is mooi, ook een beetje thuis in het genre?
Datum: 07/06/2014 02:12

Nope, maar dat is ook niet mijn ding. Zit al in genoeg bands.
Ik vond het gewoon leuk te vermelden dat ik ook uit Zwolle kom knipoog
Datum: 12/06/2014 11:46

Heb nog ff naar die bands geluisterd op YT(Slapshot, SS Decontrol, Ten Yard Fight, Negative FX). Djeezus wat een kutherrie is dat, werkelijk niks muzikaals aan die muziek.
Gepost door: Zilty
Datum: 12/06/2014 14:36

alle muziek is per definitie muzikaal, je etaleert alleen maar je eigen onbegrip en beperkte interesse. Kusje van de Zilt.

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 12/06/2014 17:11

Quote:
Zilty

alle muziek is per definitie muzikaal, je etaleert alleen maar je eigen onbegrip en beperkte interesse. Kusje van de Zilt.

och hier, wereld verbeteraar. Ik vind het gewoon kutmuziek en ik mag dat zeggen, want het is een vrijd land. Kutmuziek dat is het.
Gepost door: Da Vinci
Datum: 12/06/2014 17:25

Ik durf wel te stellen dat een brede muzikale interesse en dit kudtmuziek vinden prima hand in hand kan gaan.

PS is je Albert Lee die je op gitaarmarkt had staan al verkocht Alex? Zag nu ook al je luke voorbij komen.

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 12/06/2014 17:37

Zeg dan gewoon dat t je smaak niet is ipv 'a muzikale muziek'. Het suggereert nl dat je het vanuit n soort objectieve maatstaf minderwaardig vindt. En dat zegt vooral veel over je eigen beperkte smaak.

Wat Zilty verder zegt.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Datum: 12/06/2014 17:45

Quote:
"Da Vinci"

Ik durf wel te stellen dat een brede muzikale interesse en dit kudtmuziek vinden prima hand in hand kan gaan.

PS is je Albert Lee die je op gitaarmarkt had staan al verkocht Alex? Zag nu ook al je luke voorbij komen.

Dank je Vince, dat gezever over wat je niet wel kan zeggen. Ik hou de Albert lee, want dat is toch wel iets speciaals vind ik. Had em op MP staan, omdat ik een blauwe maandag een Luke III wilde. Ik ben wel klaar met Luke's. Ben momenteel in overleg om mijn Luke te ruilen met een Haar HSS 'relic 62.
Datum: 12/06/2014 17:47

Quote:
FUnkadelic

Zeg dan gewoon dat t je smaak niet is ipv 'a muzikale muziek'. Het suggereert nl dat je het vanuit n soort objectieve maatstaf minderwaardig vindt. En dat zegt vooral veel over je eigen beperkte smaak.

Wat Zilty verder zegt.

Wie zegt dat mijn smaak beperkt is, als ik bovenstaand bagger vind?
Dat is van jullie ook weer een statement die louter gefundeerd op bovenstaande statement van mij. Beetje kortzichtig jongens en net zo kort door de bocht.

Ach whatever...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/06/2014 17:49 door ==X@LeX==.
Datum: 12/06/2014 17:49

Quote:
==X@LeX==

Ik vind zelfs dat geneuzel van jou wel om aan te horen.

Ongesteld aan het worden?schijnheilig
Datum: 12/06/2014 17:50

Quote:
Foob

==X@LeX==

Nee, ik ben gewoon zo.
Datum: 12/06/2014 19:05

Quote:
==X@LeX==

Da Vinci

Dank je Vince, dat gezever over wat je niet wel kan zeggen. Ik hou de Albert lee, want dat is toch wel iets speciaals vind ik. Had em op MP staan, omdat ik een blauwe maandag een Luke III wilde. Ik ben wel klaar met Luke's. Ben momenteel in overleg om mijn Luke te ruilen met een Haar HSS 'relic 62.

Verandering van spijs doet eten h blij
Ik vind mijn Luke 3 echt te gek maar mijn 2 heb ik sindsdien nauwelijks nog aangeraakt maar krijg het om eoa reden niet over mijn hart om hem te verkopen. Zou graag nog een Suhr hebben vandaar dat ik jouw advertenties tegen komknipoog

Datum: 12/06/2014 19:22

Beste X@LeX,

Afgezien van het feit dat ik het vrij jammer vind dat je mijn favoriete muziekstijl loopt af te zeiken (je kan ook gewoon netjes zeggen dat het niet je ding is, dit is gewoon kinderachtig stoken) vind ik het nog triester dat je mijn complete topic loopt te verpesten met je negatieve gebral. Als je mij niet kan helpen, reageer dan svp ook niet.
Gepost door: Zilty
Datum: 12/06/2014 20:12

Quote:
==X@LeX==

Je noemde het amuzikaal. Misschien moet je dat woord eens opzoeken.

Hier, doe ik het voor je: [www.encyclo.nl]

AMUZIKAAL

1) Niet muzikaal

De volgende keer als je stoer wil doen moet je misschien woorden gebruiken waar je wel van weet wat ze betekenen. zwaaiend

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 12/06/2014 20:26

Quote:
==X@LeX==

Foob
==X@LeX==

Nee, ik ben gewoon zo.

Altijd ongesteld?
Datum: 12/06/2014 20:38

Amuziekaal betekent idd "niet muzikaal". Een van de betekenissen van muzikaal is "welklinkend". Dat wordt volgens die site als harmonieus omschreven. Harmonieus wordt dan weer uitgelegd als "schoonklinkend" of "goed samenklinkend" dus als ik de site gebruik die jij aanvoert lijkt het me allemaal subjectief genoeg om te kunnen zeggen dat je iets amuzikaal vindt.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/06/2014 20:39 door Da Vinci.
Datum: 12/06/2014 21:13

Quote:
==X@LeX==

Foob
==X@LeX==

Nee, ik ben gewoon zo.

Kan ook een verzakking zijn...
Datum: 12/06/2014 21:21

Quote:
"Da Vinci"

Amuziekaal betekent idd "niet muzikaal". Een van de betekenissen van muzikaal is "welklinkend". Dat wordt volgens die site als harmonieus omschreven. Harmonieus wordt dan weer uitgelegd als "schoonklinkend" of "goed samenklinkend" dus als ik de site gebruik die jij aanvoert lijkt het me allemaal subjectief genoeg om te kunnen zeggen dat je iets amuzikaal vindt.

Wat het betreft het verpesten van een thread en netjes zeggen?, eh, gitaar.net? Das hier toch normaal? (Lees dit heet sarcastisch)

Wat betreft de discussie: Sorry Swolla86, Ik vind uw muzieksmaak niet schoonklinkend en niet goed samenklinkend.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/06/2014 21:24 door ==X@LeX==.
Datum: 12/06/2014 21:27

Quote:
"Da Vinci"

Laten we eens een echt woordenboek erbij nemen, de Van Dale, welke over 'muzikaal' zegt

1) behorend tot de muziek: muzikaal gevoel
2) gevoel of aanleg hebbend voor muziek

Amuzikale muziek is gewoon onzin. Je kunt wel amuzikaal als persoon zijn, of geluid (anders dan muziek) kan amuzikaal zijn.

@XaleX: als jij dit niet goed vindt, is jouw muzieksmaak dus een stukje (precies dit stukje) minder breed, zo moeilijk is dat toch niet?

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Datum: 12/06/2014 21:30

Quote:
FUnkadelic

@XaleX: als jij dit niet goed vindt, is jouw muzieksmaak dus een stukje (precies dit stukje) minder breed, zo moeilijk is dat toch niet?

Nee dat klopt je zegt het helemaal goed. Precies dit amuzikale stukje minder breed ja.....eh oh oeps.

Fu, en wellicht ook Zilt, doe alsjeblieft eens een keer wat luchtiger. Zo verschrikkelijk serieus allebei en altijd jullie gelijk willen halen of op zoek zijn naar gerechtigheid bij elke discussie.....djeezus... lighten up. Swolla is vast een grote knul die denk ik veel ergere dingen heeft meegemaakt.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/06/2014 21:35 door ==X@LeX==.
Scheuren berichtRe: Gitarist gezocht voor 80's Boston hardcore band
Gepost door: Jord
Datum: 12/06/2014 22:18

Al het gezever over muzikaliteit aan de kant zettend vind ik dit gewoon ook kudtherrie.

Dat gezegd hebbende hou ik wel van heel veel verschillende soorten muziek, waarvan sommigen door mijn ouders worden omschreven als zijnde "wat een teringherrie".

1. Heb k nu een beperkte smaak?
2. Hebben mijn ouders nu geen gevoel of aanleg voor muziek?

Cheesy google page ranking marketing tekst:
Voor een geweldige cover- feestband uit Delft, ga naar -> [www.jalekker.com]
Datum: 12/06/2014 22:34

Het gaat mij er niet eens om of je het kutmuziek vind, mag je van mij best vinden.

Ik vind het gewoon een beetje jammer dat mensen het nodig vinden om zo negatief te doen, het moge duidelijk zijn dat ik deze muziek wel tof vind en mensen zoek om hiermee een band op te richten.

In de titel stond al wat het genre is, vind je het kut, reageer dan niet.
Datum: 12/06/2014 22:41

Grappig overigens dat iedereen altijd even moet vermelden hoe breed hun nuzieksmaak wel niet is (wat meestal neerkomt op hl veel soorten rockmuziek tandpastagrijns )

@Xalex: iemand moet toch zeuren? Zo moet iemand anders altijd de eeuwige grap maken als er wat gepost wordt over gestolen gear, zo moet iemand anders altijd 10 euro bieden. We hebben allemaal onze taak te vervullen Alex. Ik voer de mijne met gepaste nederigheid uit knipoog

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Datum: 12/06/2014 22:55

Had ik al gezegd dat ik een enorm brede muzieksmaak heb?
Datum: 12/06/2014 22:56

Sorry Swolla, ik zal je topic niet meer vervuilen. Het is ook niet echt mijn ding (alhoewel ik wel n zwak heb voor jaren 80 NYHC).

Suc6 met zoeken!

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Datum: 13/06/2014 09:13

Quote:
FUnkadelic

Da Vinci
Laten we eens een echt woordenboek erbij nemen, de Van Dale, welke over 'muzikaal' zegt

1) behorend tot de muziek: muzikaal gevoel
2) gevoel of aanleg hebbend voor muziek

Amuzikale muziek is gewoon onzin. Je kunt wel amuzikaal als persoon zijn, of geluid (anders dan muziek) kan amuzikaal zijn.

Ik word nu wel een beetje benieuwd Fu. Want wie bepaalt nu of iets "behoort tot muziek" of "een muzikaal gevoel heeft"? Wat die "kutherrie" zoals Alex het omschrijft roept bij hem blijkbaar niet echt een muzikaal gevoel op. Net zo min als het mij een muzikaal gevoel oplevert als mijn zoon van bijna 2 aan de snaren van mijn gitaar loopt te plukken of met een pollepel op een pan slaat een gevoel van muziek oplevert. Is dat dan geluid (wat amuzikaal kan zijn) of is dat muziek maar dan heel slecht uitgevoerd? Want als volgens jou het laatste het geval is kan ik me er wel in vinden dat deze kutherrie (volgens jouw interpretatie) tot muziek behoort.

Gepost door: JanVrm
Datum: 13/06/2014 10:27

Ook al niet druk op het werk jongens? grinnikend

(Kut)muziek: tja...het is in de pure definitie volgens mij echt wel muziek. Toen ik het las had ik eerlijk gezegd een soort van machinaal fabrieksgeluid verwacht. Viel me dus zelfs best nog nog mee.

Vind ik het leuke muziek: nee, maar dat zal wel liggen aan mijn beperkte smaak (en om smaak gaat het hier toch uiteindelijk).

@ Topicstarter: ik vind niet dat Xalex je topic nu echt verpest hoor. Zo werkt het op dit en vele andere fora nu eenmaal. Wat ook had kunnen gebeuren is dat er totaal niemand reageert (mede op grond van de stijl muziek). Had je dat liever gehad?

Verder, even uit pure interesse...denk je na het oprichten van je band dat je met dit genre makkelijk aan optredens kunt komen? Zo ja, dan neem ik aan dat dit op de alternatieve podia is..en onbetaald?
Datum: 13/06/2014 11:14

Het is niet heel moeilijk om in dit genre aan optredens te komen (ik spreek uit ervaring) en we zullen idd optreden op alternatieve podia, welke ik persoonlijk ook veel leuker vind, het genre leent zich sowieso beter voor kleinere intiemere podia. Niet onbetaald, we hoeven er niet veel geld voor te krijgen, maar ik wil er zelf ook geen kosten voor maken (dus op zijn minst benzinekostenvergoeding en drankbonnen).
Pagina's: 1 2 Alle Volgende Huidige pagina: 1 van 2

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen