Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Gitaristen
Pagina's: Vorige 1 2 Alle Huidige pagina: 2 van 2
berichtRe: Gitarist gezocht voor 80's Boston hardcore band
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 13/06/2014 11:44

Benzinebonnen, akkoord, maar drankbonnen? Gaat je nooit lukken...knipoog
Gepost door: Swolla86
Datum: 13/06/2014 11:49

Lijkt me wel, ik heb de afgelopen 2,5 jaar ook in een hardcore band gespeeld en daar kregen we altijd drankbonnen of gewoon gratis drank. Vind ik niet meer dan normaal.
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 13/06/2014 12:03

Quote:
"Da Vinci"

Ik word nu wel een beetje benieuwd Fu. Want wie bepaalt nu of iets "behoort tot muziek" of "een muzikaal gevoel heeft"?
Das heel simpel. Dat bepaalt de maker. Is het bedoeld als muziek? Dan is het muziek. En hij maakt t in dit geval ook nog eens HEEL makkelijk: hij noemt bands die zich houden aan de conventies qua ritmiek , melodie en arrangement. Er is GEEN tijfel mogelijk of dit tot de muziek behoort. Het is gewoon recht-toe-recht-aan rockmuziek.

Quote:
"Da Vinci"
Net zo min als het mij een muzikaal gevoel oplevert als mijn zoon van bijna 2 aan de snaren van mijn gitaar loopt te plukken of met een pollepel op een pan slaat een gevoel van muziek oplevert. Is dat dan geluid (wat amuzikaal kan zijn) of is dat muziek maar dan heel slecht uitgevoerd? Want als volgens jou het laatste het geval is kan ik me er wel in vinden dat deze kutherrie (volgens jouw interpretatie) tot muziek behoort.
Ah, een voorbeeld waar bij je de situatieschets in extremis trekt. Een kind van 2 en zijn cognieteve vaardigheden tov muziek. Ik heb daar geen verstand van, maar doet uiteraard verder niets af van bovenstaande. Als jouw zoontje van 2 het al, als muziek bedoelt, ja dan is het muziek. Als hij het met gevoel voor ritme, patronen etc doet, ja.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Gepost door: Da Vinci
Datum: 13/06/2014 15:37

Quote:
FUnkadelic

Is het bedoeld als muziek? Dan is het muziek.

Oké, als dat het criterium is maakt dat iedere ander interpretatie over termen overbodig. En dan is het het inderdaad geen amuzikale kutherrie maar kutmuziek biertje

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Gepost door: Zilty
Datum: 13/06/2014 16:30

Quote:
==X@LeX==

FUnkadelic
@XaleX: als jij dit niet goed vindt, is jouw muzieksmaak dus een stukje (precies dit stukje) minder breed, zo moeilijk is dat toch niet?

Nee dat klopt je zegt het helemaal goed. Precies dit amuzikale stukje minder breed ja.....eh oh oeps.

Fu, en wellicht ook Zilt, doe alsjeblieft eens een keer wat luchtiger. Zo verschrikkelijk serieus allebei en altijd jullie gelijk willen halen of op zoek zijn naar gerechtigheid bij elke discussie.....djeezus... lighten up. Swolla is vast een grote knul die denk ik veel ergere dingen heeft meegemaakt.

Oh ja, haha, nee, nu snap ik het, je wou gewoon grappig zijn. Nou dat was je ook, maar dan niet op de manier die je zelf voor ogen had. Verder ga ik nu lekker aan mijn biertje. Een suggestie voor iederen hier trouwens: goed weekend heren, dames zijn er toch niet.

Hartelijke groeten,
Zilt
Pagina's: Vorige 1 2 Alle Huidige pagina: 2 van 2

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen