Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Gitaren
Pagina's: Vorige 1 2 Alle Huidige pagina: 2 van 2
berichtRe: ontstemmende gitaar
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 06/08/2015 18:26

... net een beetje als thuiskomen dit forum verliefd
Datum: 06/08/2015 19:14

Quote:
Liam
Als ik iemand afkat dan ben ik direct
Dat weet ik

Quote:
Liam
Ik probeer niet schijnheilig te doen
Dat is heel verstandig Liam[\quote]

Quote:
Liam
Jullie doen als een stel oude zakken
Ben ik ook

Quote:
Liam
Probeer niet steeds je gelijk te halen om van die pietluttige zaken als een simpele interpretatie
Kwestie van semantiek

Quote:
Liam
Hoe het ook kon:
Foob: Wat is het probleem dan?
Da Vinci: Ik zeg toch niet dat ik een probleem heb?
Foob: Ik bedoelde het retorisch.
Da Vinci: Oh, oke.
Gelukkig ben je geen moderator

Quote:
Liam
Jullie verspillen jullie tijd
Dat maak ik zelf wel uit

Quote:
Liam
Tuurlijk is zijn vraag waarschijnlijk al beantwoord. Maar dat neemt niet weg dat jullie een topic aan het verneuken zijn
In tegendeel; omdat zijn vraag al is beantwoord kunnen wij ons rustig overgeven aan bespiegelingen rondom het aantal vereiste windingen - waar we overigens helemaal geen probleem mee hebben.

[
Quote:
Foob
Humor
Beste Liam, je bent inderdaad tegenwoordig een stuk beter te pruimen, maar probeer ergens een beetje humor vandaan te halen knipoog

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/08/2015 19:20 door Foob.
Gepost door: Da Vinci
Datum: 06/08/2015 21:45

Goed gesproken Foob.

Fijn dat ik op je kan rekenen als ik even niet in de gelegenheid ben.

verliefd

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Gepost door: Roel
Datum: 07/08/2015 01:37

Levenslessen krijgen van Liam.
Moet niet gekker worden.
Datum: 07/08/2015 01:49

Quote:
Roel

Levenslessen krijgen van Liam.
Moet niet gekker worden.
Smoel houden.
Gepost door: Roel
Datum: 07/08/2015 01:55

Waarbij ik me afvraag waar je het recht vandaan haalt om zo op me te reageren.
Datum: 07/08/2015 02:02

Quote:
Roel

Waarbij ik me afvraag waar je het recht vandaan haalt om zo op me te reageren.
Smoel houden.
Datum: 07/08/2015 07:18

En je vond dat Foob en ik aan het katten waren?

Scheuren berichtRe: ontstemmende gitaar
Gepost door: Jord
Datum: 07/08/2015 11:05

Hahahaha, heerlijk dit forum.

Lekker bezig Foob en Vince, ik voel opeens een liedje aan komen:
"I can see it happpening... What? And they don't have a clue. Who?"

En Liam, over een tijdje als je wat groter en volwassener bent dan snap je het wel. Dan hoef je je zwakte niet meer te tonen door opmerkingen als: "smoel houden"
Dan kan je net als Foob puntsgewijs laten zien dat je je mannetje staat.

Ik snap het wel, het is ook best lastig om stoer te zijn op het gitaar.net forum. Maar op een dag in de toekomst dan voel je niet meer de behoefte om wild om je heen te schoppen en mag misschien zelfs jij aan kleine puberale jongentjes uitleggen hoe ze zich het stoerst kunnen gedragen. kus

Cheesy google page ranking marketing tekst:
Voor een geweldige cover- feestband uit Delft, ga naar -> [www.jalekker.com]
Datum: 07/08/2015 11:56

Quote:
Liam

Hoe het ook kon:
Foob: Wat is het probleem dan?
Da Vinci: Ik zeg toch niet dat ik een probleem heb?
Foob: Ik bedoelde het retorisch.
Da Vinci: Oh, oke.

Dat is toch helemaal niet leuk...?

Kom op pikkie, maar het allemaal niet zo zwaar. Kijk eens naar de reactie van Onno. Die man heeft jaren geleden Nederland verlaten en probeert nu elders een bestaan op te bouwen. Dat kan soms zwaar zijn Liam. Heb je daar wel eens over nagedacht? Over hoe het met hém gaat? Of met andere bezoekers van het forum? Over dat het ook wel eens niet om jou draait? Die jonge had gisteren weer even het vertrouwde gevoel van thuis.
Kijk, dat gevoel, daar doen we uiteindelijk toch het allemaal voor!

Daarnaast heb ik, binnen een half uur, een zeer waardevolle bedrage aan dit draadje geleverd. TS heeft me daar netjes voor bedankt dus van mensen wegjagen lijkt me geen spraken. Lees het eerste deel van de vorige zin nog eens goed. Zo kan het ook hè...

Mocht TS niet van de overige flauwekul houden kan hij zelf kiezen om het te lezen of niet. Als hij de volgende keer weer een vraag heeft doe ik gewoon weer m'n best om 'm te helpen.

Quote:
Liam

Dorus is 15. Dorus heeft geen zin in ruzies [...]

Dat hoop ik, maar dat is wel een aanname. Toen jij 15 was, was dat ongeveer het enige waar je voor kwam. En nu nog steeds geven reacties als "smoel houden" niet echt blijk van een poging tot een inhoudelijke of constructief gesprek. Voor zover ik op basis van dit draadje kan beoordelen gedraagt Dorus zich nu al volwassener dan jij dus ik denk dat je niet voor hem hoeft te spreken.

Ik zie dat je al 18 (bijna 19!) bent. De drang om om je heen slaan zou toch al wel wat kleiner geworden moeten zijn. Misschien ben je gewoon wat aan de late kant. Ben je al wel ontmaagd?

Datum: 07/08/2015 12:16

Quote:
Da Vinci

Ben je al wel ontmaagd?
Ja.
Gepost door: Waldo
Datum: 07/08/2015 12:30

Quote:
Liam

Foob
Liam
Geen wonder dat er geen nieuwe mensen komen. Jullie katten elkaar alleen maar af op elk nieuw topic dat langskomt.

Vooralsnog zijn wij ongeveer de enigen die wat leven in de brouwerij brengen.
En wat betreft katten ben jij nou ook niet direct de meest terughoudende...belerend

Jullie doen als een stel oude zakken. Probeer niet steeds je gelijk te halen om van die pietluttige zaken als een simpele interpretatie.

Jullie verspillen jullie tijd terwijl jullie een nieuwe gebruiker aan het overvloeden zijn met allemaal onzin waarvan hij waarschijnlijk denkt: Wat is dit?

Liam beschrijft hier tamelijk duidelijk wat het probleem is van deze site en het kleine (en steeds kleiner wordende) groepje nogal zelfingenomen leden dat reageert op topics. En wat betreft het brengen van leven in de brouwerij: ten eerste is dat bijna altijd op een negatieve manier en ten tweede zijn de leden van eerdergenoemd groepje in principe de enigen die überhaupt reageren omdat er verder niemand wil reageren (getuige het bijzonder lage aantal nieuwe topics en nieuwe leden).

Kortom lui, jullie hebben in bovenstaande weer iets om op los te gaan en lekker te gaan mierenneuken over alle interpretatiemogelijkheden. De site is zo goed als naar de klote, maar veel plezier met jullie reacties.

Alleen voor echt serieuze mensen!
Datum: 07/08/2015 13:42

Quote:
Waldo

Liam beschrijft hier tamelijk duidelijk wat het probleem is van deze site en het kleine (en steeds kleiner wordende) groepje nogal zelfingenomen leden dat reageert op topics. En wat betreft het brengen van leven in de brouwerij: ten eerste is dat bijna altijd op een negatieve manier en ten tweede zijn de leden van eerdergenoemd groepje in principe de enigen die überhaupt reageren omdat er verder niemand wil reageren (getuige het bijzonder lage aantal nieuwe topics en nieuwe leden).

Kortom lui, jullie hebben in bovenstaande weer iets om op los te gaan en lekker te gaan mierenneuken over alle interpretatiemogelijkheden. De site is zo goed als naar de klote, maar veel plezier met jullie reacties.

Ik ben het met een aantal punten wel eens. Ik vind het alleen wat kort door de bocht om te zeggen dat nieuwe leden hier worden weggejaagd door een klein groepje leden. Ik zou wel eens wat statistieken van de website willen zien om daar wat meer over te kunnen zeggen. Op basis van een aantal gegevens moet daar wel een conclusie uit te trekken zijn. Bijvoorbeeld de verhouding van nieuwe bezoekers nu ten opzichte van pakweg 5 jaar geleden en het aantal leden dat dat voortbrengt. Ik kan daar uit de losse pols al een paar hypotheses voor verzinnen.

Een verschil in aantal bezoekers zou iets kunnen zeggen over de vindbaarheid. Populariteit én content zijn een belangrijke factoren voor zoekmachine-indexatie en dus wordt je makkelijk ondergesneeuwd door een ander groot forum, wat ik zelf vaak zie als ik wat aan het checken ben. Als je dan in een neerwaartse spiraal terecht komt is moet er ingegrepen worden. Gebeurt dat niet blijf je zakken.

Zie je dat het bezoek op peil blijft maar het aantal nieuwe (en blijvende) leden anders wordt, zou dat ook meerdere redenen kunnen hebben.
De stemming op het forum zou één van die redenen kunnen zijn. Die wordt veroorzaakt door een klein groepje leden. En ja, die kunnen soms scherp en zelfingenomen uit de hoek komen, maar ik vind het zelden echt hard, grof of kwetsend (diverse uitzonderingen zijn bekend maar daar had vaak ook de nieuweling een aandeel in). Bij een beetje een serieus forum wordt daar actief op gelet door moderators, maar die zijn al lang niet meer aangesteld terwijl er wel een hoop oude zijn vertrokken of veel minder actie. Noem een DML, MK, Outrage... Er heerst hier dus al jaren complete anarchie.

Een andere optie is dat er een wat andere trend heerst omtrent het gebruik van fora. Vroeger waren fora echt een online community waar mensen vaak online kwamen rondhangen. Ik kan me voorstellen dat die behoefte tegenwoordig grotendeels wordt ingevuld door social media. Ik zie vaak dat mensen hier komen, een vraag stellen, een antwoord krijgen en dan nooit meer terugkomen. Onze vriend Dorus hebben we hier na 3 augustus 17:34 uur ook niet meer gezien en toen ging het er allemaal nogal on-topic aan toe. Dikke kans dat zijn vraag is beantwoord en hij nu weer lekker zit te snapchatten met dat leuke meisje van 2 deuren verderop. Dat zou ik ook liever doen als ik 15 was want de kans op een paar blote tieten is hier nihil.

Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Kortom; ik zie het niet per se als iets negatiefs dat dit forum nog door een handje vol oud gediende in leven wordt gehouden. Dan wordt er tenminste nog eens af en toe antwoord gegeven op een vraag. Verder denk ik dat dit forum idd stervende is maar dat is niet volledig aan een paar gebruikers te wijten. Er mist ook een stuk leiding en visie. Die zou vooral in handen van Maurice moeten liggen. Als hij de wens had gehad hier een levendige community voor gitaristen van de maken/houden had daar genoeg aan gedaan kunnen worden. Met een kleine investering in traffic had het veel groter kunnen worden en die kosten zijn op diverse manieren terug te halen.
Maargoed, het heeft ook allemaal te maken met ambitie. Ik kan me goed voorstellen dat hij het als jonge hobbyist leuk vond om hier z'n vrije tijd aan te besteden maar dat in zijn leven ook wat andere zaken gitaar.net op het prioriteitenlijstje voorbij zijn gegaan. En zoals met alles moet je ook een forum aandacht geven om te laten groeien, anders gaat het dood.

Scheuren berichtRe: ontstemmende gitaar
Gepost door: Jord
Datum: 07/08/2015 14:51

Amen.

Cheesy google page ranking marketing tekst:
Voor een geweldige cover- feestband uit Delft, ga naar -> [www.jalekker.com]
Gepost door: Gitaarlex
Datum: 07/08/2015 18:39

Quote:
Liam

Da Vinci
Ben je al wel ontmaagd?
Ja.

Weet je zijn naam nog?

Als buizen elkaar pijpen krijg je een moddelig geluid.
Datum: 07/08/2015 20:53

Quote:
Gitaarlex

Liam
Da Vinci
Ben je al wel ontmaagd?
Ja.

Weet je zijnhaar naam nog?

Ja.
Datum: 07/08/2015 23:11

Quote:
Liam

Gitaarlex
Liam
Da Vinci
Ben je al wel ontmaagd?
Ja.

Weet je zijnhaar naam nog?

Ja.

Niet om lullig te doen Liam, maar wat heeft dit nou met het probleem van minimaal drie windingen te maken, of mis ik nou iets? Eigenlijk vind ik dat je zo het het topic van TS een beetje vervuilt.
Maar goed, daar hebben we het al over gehad, ;-slapend

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/08/2015 23:12 door Foob.
Datum: 08/08/2015 01:34

Gatverdamme gaat het nou ineens over neuken.... waar gaat het heen lieve mensen?

Gepost door: Purple John
Datum: 09/08/2015 11:34

Dat er weinig gereageerd wordt op posts wil niet zeggen dat niemand ze leest. Ik in ieder geval wel en ik haal er ook de humor wel uit. Maar ik zal weer eens wat gaan posten van de week, kunnen we weer lekker lachen om de off-topic opmerkingen. Zelfs die van Liam, al is dat om een andere reden.

"I have no tolerance for fools"- Ritchie Blackmore
www.fab5.2trouble.nl
Datum: 09/08/2015 21:36

ach, er gaan wel meer fora deaudt
Gepost door: Zilty
Datum: 17/08/2015 13:38

Quote:
Waldo

Liam
Foob
Liam
Geen wonder dat er geen nieuwe mensen komen. Jullie katten elkaar alleen maar af op elk nieuw topic dat langskomt.

En wat betreft katten ben jij nou ook niet direct de meest terughoudende...belerend

Jullie doen als een stel oude zakken. Probeer niet steeds je gelijk te halen om van die pietluttige zaken als een simpele interpretatie.

Jullie verspillen jullie tijd terwijl jullie een nieuwe gebruiker aan het overvloeden zijn met allemaal onzin waarvan hij waarschijnlijk denkt: Wat is dit?

Goed, iedereen denkt het, maar ik ben terug van wegegeweest dus zeg het even: de meest zelfingenomen zak op dit forum is er nog en hoe davinci en foob ook hu best doen, je bent er og steeds. IS het nu een gebrek aan doorzettingsvermogen aan hun kant of een overschot aan jou kant?

Hoe dan ook: grappig om Liam te zien worstelen met zijn volwassen maar toch nog puber imago. Als je niet kan kiezen, ben je nog steeds die kut puber die z'n bek moet houden hoor.

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 17/08/2015 23:37

Quote:
De site is zo goed als naar de klote, maar veel plezier met jullie reacties.

First of all, ik zie gitaar.net niet als site maar gewoon als een forum. Op een forum worden vragen gesteld, meningen verkondigd en gevraagd etc. Zeg maar, waar een forum voor bedoelt is, in mijn opinie. Dat er -al dan niet lollige- off-topic reacties gegeven worden is niet iets heel bijzonders hoor, dat zie je op elk forum. Tussen alle flauwekul door worden er toch ook meestal zinnige reacties geplaatst voor de topic starter en een beetje dollen mag toch ook wel?
Ik denk meer dat het beheer van dit forum op een erg laag (of geen) pitje staat qua moderatie en ontwikkeling. Zijn er nog actieve mods? en doet baas Maurice er nog wat mee? Ik vrees dat het probleem meer daar ligt dan aan het feit dat er een handjevol ego's vaste klant zijn hier.
Datum: 19/08/2015 06:32

Quote:
Zilty

Waldo
Liam
Foob
Liam

Goed, iedereen denkt het, maar ik ben terug van wegegeweest dus zeg het even: de meest zelfingenomen zak op dit forum is er nog en hoe davinci en foob ook hu best doen, je bent er og steeds. IS het nu een gebrek aan doorzettingsvermogen aan hun kant of een overschot aan jou kant?

Hoe dan ook: grappig om Liam te zien worstelen met zijn volwassen maar toch nog puber imago. Als je niet kan kiezen, ben je nog steeds die kut puber die z'n bek moet houden hoor.
Ga maar weer terug naar weggeweest. En ik moet niks. blij
Datum: 19/08/2015 08:49

Quote:
Liam

Ik ben terug naar weggeweest. Tip: het zit hem in de voltooid verleden tijd, kleuter. EN je moet niks zolang het je niet kan schelen dat mensen je als een verveelde puber die teveel masturbeert classificeren blij.

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 19/08/2015 22:51

Quote:
Zilty

Liam

Ik ben terug naar weggeweest. Tip: het zit hem in de voltooid verleden tijd, kleuter. EN je moet niks zolang het je niet kan schelen dat mensen je als een verveelde puber die teveel masturbeert classificeren blij.
Goh, altijd sexual assault zonder onderbouwing.
Datum: 20/08/2015 08:38

Quote:
Liam

Zilty
Liam

blij ik ben de onderbouwing voorbij blij

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 20/08/2015 18:34

Quote:
Zilty

Liam
Zilty
Liam

blij ik ben de onderbouwing voorbij blij
Oke, jongen.
Datum: 21/08/2015 08:22

heeft je moeder je nooit fatsoen geleerd? Mensen die ouder zijn spreek je niet aan met 'jongen' hoor. blij

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 21/08/2015 14:52

Quote:
Zilty

heeft je moeder je nooit fatsoen geleerd? Mensen die ouder zijn spreek je niet aan met 'jongen' hoor. blij
Oke, jongen.
Gepost door: Tommie48
Datum: 20/10/2018 10:29

Quote:
"Da Vinci"

Kom op pikkie, maar het allemaal niet zo zwaar. Kijk eens naar de reactie van Onno. Die man heeft jaren geleden Nederland verlaten en probeert nu elders een bestaan op te bouwen. Dat kan soms zwaar zijn Liam. Heb je daar wel eens over nagedacht? Over hoe het met hém gaat? Of met andere bezoekers van het forum? Over dat het ook wel eens niet om jou draait? Die jonge had gisteren weer even het vertrouwde gevoel van thuis.
Kijk, dat gevoel, daar doen we uiteindelijk toch het allemaal voor!

Maar Onno is weg.
Pagina's: Vorige 1 2 Alle Huidige pagina: 2 van 2

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen