Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Gitaren
berichtNieuwe gitaar
Gepost door: Koen
Datum: 15/06/2017 02:48

Ik heb momenteel een Squier Bullet Strat RW v9
Zeer tevreden mee maar door een gelukkig toeval kan ik een upgrade doen naar een betere.

Welke wordt aangeraden?
Max prijs 250euro (heb bonnen gewonnen van de muziekwinkel voor 250euro tong uit de mond grijns )
Mijn oog viel bijvoorbeeld op de Ibanez GSA60-WNF

Lijkt dit een goede upgrade of zggen jullie van dan beter bij mn Squier te blijven?
Andere tips uiten de Ibanez zijn uiteraard ook welkom 9als ze m maar hebben bij Bax tong uit de mond grijns )
berichtRe: Nieuwe gitaar
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 15/06/2017 09:32

Als je tevreden bent met je gitaar (en je zoon ook...), waarom zou je dan een update naar een betere doen?
Je speelt nog maar heel kort, en ik kan me niet voorstellen dat jouw technische vaardigheden worden beperkt door je huidige gitaar.
Ik weet niet wat voor een versterker je nu gebruikt, maar misschien kun je daarmee een stap maken.
Gepost door: Koen
Datum: 15/06/2017 22:23

Ik ben heel tevreden met mn gitaar en mn zoon ook hoor.
Versterker die we nu hebben zijn 2 Marshall MG15CF versterkers (1voor mij en eentje voor hem)
Daar ben ik ook heel tevreden mee.

Het is dat ik anders niet goed weet wat met die bonnen te doen, heb ze al proberen door te verkopen, maar blijkbaar is daar niet erg veel interesse in.
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 16/06/2017 12:15

Een betere versterker zal een grotere verbetering zijn op je geluid dan een betere gitaar.
Gepost door: Purple John
Datum: 18/06/2017 15:05

Ik wil wel wat bonnen van je overnemen voor weinig knipoog

"I have no tolerance for fools"- Ritchie Blackmore
www.fab5.2trouble.nl
Gepost door: Tony Schreurs
Datum: 23/06/2017 08:58

En toch kan ik me voorstellen dat je een stapje hoger wilt bij de Squier Bullet. Het is immers de absolute onderkant van het productaanbod.

Misschien eens kijken voor een affinity standard strat als je bij squier wilt blijven.
Dan hoef je maar 40 euro bij te betalen. En dan heb je een gitaar die toch echt wel degelijker is.
Gepost door: scrib
Datum: 23/06/2017 19:11

ik zou zeggen: doe je zoon een nieuwe gitaar kado

--
Keep strumming Phil

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen